Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka harrastaa metsästystä?

Vierailija
02.03.2019 |

.

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön lihaa. Arvostan taitoa hankkia omansa itse, voisinpa itsekin tehdä niin. Toistaiseksi sienestän ja kalastan. N39

Vierailija
42/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hirvi rojahtaa auton konepellille, moni toivoo että hirviä metsästettäisiin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas mieheni oli metsästäjä. Vieläkin on pakastin täynnä eettistä lihaa. Arvostan kaikkia metsästäjiä, jotka pitävät hirvikannat kurissa.

Mitä eettistä on siinä, että riistää terveeltä nuorelta eläimeltä hengen?

Jos noita terveitä nuoria eläimiä on tietyllä alueella liikaa, ravinto loppuu ja terveistä nuorista eläimistä tulee aliravittuja ja sairaita nuoria eläimiä.

Vierailija
44/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen hymy vain metsästäjältä.

Metsästäjä ei saa tarpeekseen lihoistaan ja haluaa syödä kaikki muut ihmiset.

Vierailija
45/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni metsästää ja on hyvin lämmin - ja empaattinen ihminen. Hänen kauttaan olen huomannut kuinka paljon metsästäjät käyttävät aikaansa esim. riistanhoitoon. Joitakin eläimiä on pakko metsästää, niiden aiheuttamien tuhojen vähentämiseksi.

Vierailija
46/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon, ikävä kyllä nämä maamme mahtavat metsämiehet ennemmin tai myöhemmin ovat saaneet aseineen pahaa aikaan. Muuallakin kuin metsässä.

Vierailija
47/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi pitäisi ajatella jotain jokaisesta harrastuksesta, ammatista, elämäntavasta, makuasiasta, yhteiskunnallisesta asiasta ym. Sellaisilla ihmisillä on mielipide kaikkeen ja kaikesta, joilla ei ole omaa elämää. 

Vierailija
48/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän metsästysharrastuksen perusteella en oleta yhtään mitään, paitsi ehkä että edes jonkinlaisia käytännöntaitoja ihmisellä todennäköisesti on. Noin muuten metsästäjistä löytyy suurimmat luonnonystävät ja elämän kunnioittajat joita tunnen, ihmiset joiden kanssa voi puhua loputtomiin oikeasti tärkeistä asioista ja joilla on hyvin laaja näkemys ihmisen roolista maailmassa ja ymmärrys luonnon kiertokulusta. Toisaalta metsästäjissä on myös ne suurimmat öyhöäjä mulkut jotka ei tajua sen enempää eläimistä, luonnosta kuin mistään muustakaan yhtään mitään ja joille jahtireissun keskeinen asia on matti rintataskussa ja kaikki liikkuva on hirvi jota voi posauttaa. Ja suurin osa on tältä väliltä.

Eli ei, tästä harrastuksesta ei kauheasti voi johtopäätöksiä vetää.

Vierailija
49/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et se on ihan perseestä. 

Vierailija
50/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappavat huvikseen viattomia luontokappaleita.

Vierailija
51/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht ok jos metsästää lakien ja hyvin tapojen mukaisesti. Mutta kokemuksesta tiedän,että suuri osa on hulluja, kateellisia petovihaajia, jotka ampuvat kaikki petolinnut ihan vaan oman tyhmyytensä vuoksi.

Vierailija
52/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alfa ja kohta lähdössä naisia kaatamaan.

Vierailija
53/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse yli siitä, että haluaa surmata olennon, joka ei halua kuolla. Eli en voisi seurustella sellaisen kanssa. Ymmärrän ekologisen lihan näkökulman jne. , mutta en vaan pääse yli tuosta viattoman  m_ur. haamisesta.

Haluaako sika jauhelihaksi?

En ymmärrä ajatuksen juoksua sellaiselta ihmiseltä josta on ok otaa liha vakuumipakattuna, mutta ei hyväksy metsästystä. Vegaanin metsästyksen vastuksessa on logiikkaa, vaikka en ymmärrä sitä muuten vain.

Vierailija
54/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht ok jos metsästää lakien ja hyvin tapojen mukaisesti. Mutta kokemuksesta tiedän,että suuri osa on hulluja, kateellisia petovihaajia, jotka ampuvat kaikki petolinnut ihan vaan oman tyhmyytensä vuoksi.

Höpö höpö

Metsästäjät ovat selvästi keskivertokansalaista lainkuuliaisempia. Rikollisillehan ei anneta aselupia.

Vierailija
55/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys paska.

Ne on hyvinravittuja varakkaita ukkoja jotka tätä yleensä harrastaa. Rahaa on käydä ruokaa ostamassa, mutta huvikseen tapetaan eläviä olentoja..käydään jopa ulkomailla lah taamassa ja tukemassa epämääräsiä bisneksiä. Pimeetä sakkia.

Tosimies ja tosinainen uskaltaa mennä mettään ilman asetta. Osaa arvostaa luontoa ampumatta ja keräilemättä trophyjä.

Metsästys oli ihan eri asia muinoin, jolloin haettiin ruoka luonnosta, sitä ei voi tähän nykyajan öykkäröintiin verrata edes samana päivän-Läskit juntit ja yritysporhot aseineen, hyi helve,..

Ja minä olen maalta, ihan  turha tulla vinkumaan mitään helsinki-ituhippijuttuja kommenttini perään.

47v

Vierailija
56/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan taa joutasivat.

Vierailija
57/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon, ikävä kyllä nämä maamme mahtavat metsämiehet ennemmin tai myöhemmin ovat saaneet aseineen pahaa aikaan. Muuallakin kuin metsässä.

Hohhoijakkaa. Luvallisilla aseillahan surmataan todella vähän ihmisiä.

Vierailija
58/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täys paska.

Ne on hyvinravittuja varakkaita ukkoja jotka tätä yleensä harrastaa. Rahaa on käydä ruokaa ostamassa, mutta huvikseen tapetaan eläviä olentoja..käydään jopa ulkomailla lah taamassa ja tukemassa epämääräsiä bisneksiä. Pimeetä sakkia.

Tosimies ja tosinainen uskaltaa mennä mettään ilman asetta. Osaa arvostaa luontoa ampumatta ja keräilemättä trophyjä.

Metsästys oli ihan eri asia muinoin, jolloin haettiin ruoka luonnosta, sitä ei voi tähän nykyajan öykkäröintiin verrata edes samana päivän-Läskit juntit ja yritysporhot aseineen, hyi helve,..

Ja minä olen maalta, ihan  turha tulla vinkumaan mitään helsinki-ituhippijuttuja kommenttini perään.

47v

Olet aiheesta täysin pihalla.

Vierailija
59/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niiden logiikka tänäpäivänä oikein aukene meikäläiselle.

pedot pitää tap-paa pois, koska eivät muka kuulu Suomeen, sitte vingitaan että hitviä ja peuroja ym on liikaa,

Eihä siinä ole muusta kun kateudesta kyse, nämä pellet on kateellisia petoeläimille ja kusevat housuun jos joutuvat mettään ilman digilaitteita ja aseita.

Vässyköitä. Metästäisivät toisensa sukupuuttoon, voisin osallistua niihin jahteihin mielelläni..

Vierailija
60/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huolestuttaa se metsästyskoirien kohtelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme