huoh, iholla sanni joutui olla töissä ja nyt itkettää
Kommentit (28)
Sanni muistuttaa mua itseä tosi paljon niin mielenkiintoista nähdä mitä hän päätyy tekemään. Mieskin nauranut, että kyllä nyt tuntuu tutulta kun Sanni on telkkarissa kiukutellut jotain pikkuasiaa :D
Ollaan samanikäisiä, samalla koulutus ja työtaustalla ja itselläki jäänyt avoimen opinnot täysin kesken. Oon myös torjunut monta koulukutsua vaikka niihin olen päässyt opiskelemaan. Ja molemmat ollaan vakavasti parisuhteessa ja ns huonopalkkaisessa työssä.
On totta, että leikkaajilla on valta päättää, mitä asioita otetaan mukaan ohjelmaan, ja kenenkään ohjelmassa esiintyvän elämää ei voida näyttää juuri sellaisena kuin he sitä elävät. Tästä huolimatta en koe, että Sannia moniulotteiseksi. Yhdessä jaksossa kävi hammaslääkärissä, toisessa katseli hääpukuja ja iso riita syntyi kun poikaystävä ei osannut odottaa treffipaikalla. Keskustelut poikaystävän kanssa palikkatasoa. Sanni ei ole riittävän kiinnostava tällaiseen formaattiin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 12:44"]
On totta, että leikkaajilla on valta päättää, mitä asioita otetaan mukaan ohjelmaan, ja kenenkään ohjelmassa esiintyvän elämää ei voida näyttää juuri sellaisena kuin he sitä elävät. Tästä huolimatta en koe, että Sannia moniulotteiseksi. Yhdessä jaksossa kävi hammaslääkärissä, toisessa katseli hääpukuja ja iso riita syntyi kun poikaystävä ei osannut odottaa treffipaikalla. Keskustelut poikaystävän kanssa palikkatasoa. Sanni ei ole riittävän kiinnostava tällaiseen formaattiin.
[/quote]
22 huomasi että-sanan vasta postauksen jälkeen (hymiö)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 19:54"]
--
eli ehkä vika ei olekaan ohjelmassa tai sen leikkaajissa vaan ihmisissä jotka ohjelmaa katsovat ja haluavat nähdä asiat juuri niin negatiivisesti kuin pystyvät.
[/quote]
Katsoin tämän ketjun perusteella ekan kerran ko. sarjaa. Ja kyllä, ihmettelin miten erilaisen käsityksen näistä kirjoituksista sai vs. jakso. Toki en ole katsonut kuin tuon yhden jakson, mutta siitähän tässä puhuttiin. Herkästi ihmisen mieli leimaa vanhojen käsitysten perusteella jonkun tietynlaiseksia AINA. :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 10:13"]
No kyllä mulla Sannin pisteet karisi huimasti. Siis purki laatikoita vajaat 12 tuntia? Ja välissä oli tosiaan ruokataukokin? Voi hellanlettas. Kait se sitten tuntuu hurjalta, kun ei ennen tuota ikää ole vanhempien tarjoamaa suojatyötä kummempaa tehnyt.
[/quote]
Sanni on minustakin välillä aikamoinen valittaja (sen perusteella miten ohjelma on leikattu, en tiedä onko hän oikeasti sellainen). SILTI minusta ei ole kamalan ihmeellistä, jos yhden tunnin yöunen ja vajaan kahdentoista tunnin työpäivän jälkeen itkettää väsymyksestä. Tai jos tuo on ihan normaalia, miksei kaikissa töissä ole kahdentoista tunnin vuoroja? Ja itse olen tehnyt muutakin kuin vanhempien tarjoamaa suojatyötä, muun muassa sellaista fyysistä paskaduunia, jonka tekijät usein luokitellaan jonnekin apinan ja ali-ihmisen väliselle tasolle.
Luulen, että katsojia ärsyttää se, että itkeskelyä on ollut tällä tuotantokaudella paljon. Siksi tähän Sannin toistuvaan kyynelehtimiseen kiinnitetään huomiota.
Ymmärtääkseni kuvatessa on pitänyt sitoutua toimittamaan tunnin verran aineistoa per päivä. Jokainen on siis voinut myös valita kuvaamiansa hetkiä, ja moni on halunnut kuvata itkeskelyään kameralle. Liian usein.
Ihanaa naiset! Jatkakaa toistenne solvaamista,niin ei tartte juuri haaveilla siitä että palkat nousee yms tasa-arvo miesten tasolle.
Toki suurin osa tällä palstalla taitaa olla niitä joiden elämä pyörii vain oman/omien vauvojen ympärillä. Siinä onkin helppo arvioida muiden elämää.
Marketta ja Sanni ovat juuri ainoat joita jaksaa kattoa!