Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpäivänä töissä

Vierailija
02.03.2019 |

Minulla on tänään hääpäivä, oltu siis kolme vuotta naimisissa, ja halusin tietysti pitää sen vapaana. Meillä oli suunnitelmia koko päiväksi ja illalla piti mennä romanttiselle illalliselle ja hotelliin yöksi. Lastenvahti oli varattu, kaikki oli valmista.
Sitten kuulinkin että minulla on työvuoro. Yritin vapaaksi, mutta esimies ei suostunut. Yritin vaihtaa, mutta kenellekään ei sopinut. Miten on mahdollista, että vaikka oman syntymäpäivän ja kaikkia vappujuhlia tai jotain saa vapaaksi, mutta hääpäivää ei. Edellisinä vuosina se onnistui. Nyt istun täällä silmät kyynelissä, asiakkaita käy tosi vähän eikä mun paikallaolo olisi edes tarpeellista. Paska pomo vaan pääsi pätemään.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vielä mittään, minä jouduin oikeana hääpäivänä työkkärin haastatteluun, ei voinut sitäkään siirtää. Illalla sitten sinä pääset juhlimaan, hieno hääpäivä varmasti silti.

Vierailija
42/44 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne häät pidetä yleensä lauantaina?

Jos on pidetty keskiviikkona niin juhlikaa tulevana keskiviikkona 3× 52 viikkohääpäivää, tai jotain sinnepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Ajatuksena oli, että vietetään päivä vähän kuin silloin 3 vuotta sitten. Käydään hierojalla ja meikataan ja kammataan ja ollaan sitten levänneitä ja valmiita illalla. Nyt luultavasti alan haukotella ekan viinilasillisen jälkeen ja lopulta tahdon vain nukkua.

Huomasin että työvuoro on lauantaille mutta ajattelin että sen saa vaihdettua kun kuulevat hääpäiVästä. Nyt olikin ihmisiä talviloman vuoksi vielä matkoilla tms ja sairaana eikä esimies suostunut yhtään joustamaan.

Aaa no miehesi on varmaan tosi pettynyt kun ei päässytkään meikattavaksi.

Vierailija
44/44 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut saikkua. Niin muut tekee jos pomot perseilee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän