Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lentoyhtiön vika, että poikani kaatoi nuudelit päällensä!"

Kommentit (1104)

Vierailija
21/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kuppinuudeleita sekä koneessa että maissa syöneenä voin todeta että eivät poikkea tavan kahvista kuumuudellaan. Tässä on nyt altistusaika ollut varmasti sen verran pitkä että palovamma ehtinyt paheta.

Muistakaa siis aina palovammoissa: poista kuuma iholta heti! Jäähdytä.

Nopeus on valttia.

Minkä lentoyhtiö vahingoille mahtaa? Jatkossa kaikille haaleaa soseruokaa ettei halkea hammas, ruuanpala jää kurkkuun, ettei ruoka polta.....

Vierailija
22/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tapaus ja varmaan kivuliasta lapselle mutta kyllä äiti nyt on täysin väärillä jäljillä yrittäessään vierittää vastuuta lentoyhtiölle.

Olisi itse valvonut paremmin lastensa tekemisiä kun kerran oli kuumaa ruokaa edessä. Ei siinä aleta puhelimia lattialta kaivelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tapaus, mutta sysäisin kyllä vastuun vanhemmille. Jos tarjoilupöydillä on kuumaa ruokaa, niin sitä kännykkää ei varmaan just sillä sekunnilla tarvii kaivaa lattialta.

Vierailija
24/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet olisi varmaan jo kuolleet uutistenpuutteeseen, jos koko kansa ei olisi aktivoitunut uutisoimaan kaatuneita nuudeleitaan, naapurin valitusta seksihuutamisesta, kanapaketista löytyneestä verisuonesta tai rantaveteen huuhtoutuneesta persikankivestä.

Vierailija
25/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset kehtaa?

Tuo oli valitettava vahinko mutta jos syyllistä halutaan niin se löytyy kyllä oman perheen sisältä. Miten ihmeessä lentoyhtiö tuosta voi olla vastuussa?

Vierailija
26/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa Thaimaasta eivätkä tiedä kuppinuudeleita? Joka hiivatin paikka niitä väärällään, joten b*llshit!

Vierailija
27/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia juomis ja ruokia ei koskaan säilytetä siinä lapsen edessä.

Ja lennon pituud on kyllä jo ennakkoon tiedossa. Ostaa kentältä evästä.

Vierailija
28/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo nainen voi työskennellä toimittajana kun sen suomen kieli on niin kaameaa fb:ssään?

Vierailija
29/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse keskittyy ensisijaisesti omaan tekemiseen eikä lapsien ohjaamiseen niin just tällee voi käydä. Minua ärsyttää koneessa tempoilevat / riehuvat lapset.

Vierailija
30/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla lennolla, lapsi ei todellakaan huutanut kahta tuntia :D aika hirveää liioittelua.

Vierailija
31/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetään sitä amerikan mallia, että saisi miljoonakorvauksia, jos joku muu. ei ole varoittanut tai kupissa ei nimenomaan lukenut ettei saa kaataa päälle.

Tämä minullekin tulee aina mieleen näistä  vastaavista. Onneksi Suomessa vielä voittaa maalaisjärki ja ihmiset tuntuvat kollektiivisesti toteavan, että oma moka.

Kamalaa jos mentäisiin tuohon jenkkitouhuun.

Vierailija
32/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se legendaa vai totta, että Jenkeissä joku sai korvaukset, koska kahvila ei varoittanut etukäteen että kahvi voi olla kuumaa...? 🤔

Vierailija
33/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön noita vähintään kerran viikossa. Vesi pitää olla kiehuvaa, jotta nuudeli kypsyy.

Avaan kantta, kaadan veden, otan lasiin vettä ja menen pöydän ääreen. Tässä vaiheessa on vesi jo niin haaleaa, että voi hyvin syödä.

Ehkä äiti seuraa tarkemmin lastensa ruokailutilannetta vastaisuudessa. Tai ehkä heillä saa kännykällä leikkiä syödessä.

Miksi ihmiset kehtaavat tälläistä soopaa kertoa omalla nimellään ?

Voihan ilmapallomies !

Vierailija
34/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuolla lennolla, lapsi ei todellakaan huutanut kahta tuntia :D aika hirveää liioittelua.

Miten se äiti siellä käyttäytyi?

Vierailija
35/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostihan tuo tilanne on lennolla hoidettu. Palovammat on ikäviä ja kipeitä, mutta aikamoista dramatisointia.

Nimim. Olen 3 kertaa saanut kiehuvat vedet päälleni, kerran samanikäisenä kuin tuo lapsi. Kipeetä tekee, mutta hienosti ne paranee. Haalistuvat arvet toki jää.

Vierailija
36/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarenius-Majala miettii nyt, miten viedä tapausta eteenpäin. Hän odottaa lentoyhtiön vastausta.

Todennäköisesti tulee pieni lasku koneen puhdistamisesta.

Vierailija
37/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nainen voi työskennellä toimittajana kun sen suomen kieli on niin kaameaa fb:ssään?

Ei toimittelijoilta vaadita kirjoitustaitoa. Enää.

Vierailija
38/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastemielisiä ääliöitä. Ei mutsi ymmärrä että ruoka on kuumaa, eikä osaa sanoa pennuille että puhelinta ei tarvita ayödessä. Omaa tyhmyyttä, oma vika.

Vierailija
39/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo ääliö on toimittelijana?

Vierailija
40/1104 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain toisen asteen palovammat reisiin ihan kotona, kun kaadoin vasta hautumaan laitetun teen päälleni. Ei auttanut, vaikka juoksin saman tien suihkun alle. Kunnon huuto pääsi aikuiseltakin, niin kipeää se kävi. Vaan enpä ole tässä vaatimassa, että teenjuonti pitäisi kieltää.