Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyh, kellään muulla miestä joka ei anna suuseksiä?

Vierailija
21.02.2013 |

Hoidan puhtauttani, on kokeiltu posliinia ja kaikkia muitakin variaatioita, on kerrottu toiveesta, itse annan suuseksiä jne, mutta hän vain toteaa "olisin jo tähän mennessä antanut jos siitä tykkäisin". On todella eritekammoinen, seksin jälkeen hankaa suunnilleen tärpätillä kätensäkin... Hyvä mies kyllä, 35v, yhdessä oltu yli puolet elämästämme.... Kieltämättä joskus ikävä nuoruuden poikaystävää, joka kiimaisesti pyysi istumaan naamalleen ja nuoli ja näytti nauttivan siitä jne. Tästä alkaa tulla iso ongelma, vaikka tiedän, että ei kannattaisi... Lohduttaisi, jos tietäisi, että usea mies on tällainen, mutta ärsyttää kun tuntuu, että kelllään ei ole samaa ongelmaa. PÄinv astoin jotktu miehet valittaa, ettei vaimonsa anna heidän nuolla. Voi vitsi nauttisin jos mun nuolisi ja imisi jne.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä varmasti muitakin miehiä, jotka ei tykkää antaa tai saada. Saisin itse vaikka joka kerralla ja olen vähitellen oppinut siitä pitämään ainakin jonkin verran. En kuitenkaan halua kuin ehkä kerran kuukaudessa, nautin muusta seksistä enemmän.

Vierailija
2/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun mieheltä! Hän on myös todella eritekammoinen. Nuorempana muutamia kertoja antanut suuseksiä oma-aloitteisesti ja nekin kerrat ollut heti suihkun jälkeen. Vanhemmiten pahentunut kaikki mahdolliset eritekammot ja bakteerikammot yms. Ikää nyt 31v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri.. =((

Vierailija
4/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. No jos yhtään lohduttaa, niin mullakin on sellainen mies, joka ei suostu suuseksiä antamaan. Mun mies on hammasääkäri ja sillä on kyllä ihan hienot perustelut sille, miks en saa siltä sitä.

Eikä tossa vielä kaikki. Myöskään minä en saa antaa miehelle suuseksiä ja perustelut miksi en... No ne on ihan samat, kuin toisinkin päin. ja meillä molemmilla ikää 36 vuotta.

Vierailija
5/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristyttävää!!!

Vierailija
6/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei tykkää suuseksistä. antoi sitä suhteen alussa vastentahtoisesti, kunnes kyllästyin pakotetulta näyttäneeseen touhuun.

nyt olen hankkinut rakastajan, joka todella tykkää antaa suuseksiä. ongelma vaan on, että koska en ole lauennut miehen tekemänä pitkään aikaan, en laukea vaikka uusi ihana mies nuolee ja tekee mitä tahansa kuinka hyvin. en tiedä muuttuuko tilanne myöhemmin, nyt tuntuu aika toivottomalta, sillä vaikka olen kiihottunut ja mies tekee kaiken oikein, en osaa laueta jonkun muun tekemistä asioista enää. kirjoitin tästä palstalle vähän aikaa sitten jo.

ennen nykyistä miestäni laukesin aika helposti, nyt olen jotenkin menettänyt luottamuksen omaan haluttavuuteeni ja ajattelen alitajuisesti ettei uusi mies oikeasti myöskään halua nuolla mua. tämä on niin surullista ja turhauttavaa. 

neuvoisin siis miettimään, kannattaako luopua itselle nautintoa tuovista, luonnollisista asioista jonkun toisen eritekammojen tai estoisuuden takia. seuraus voi olla tämä. 

Vierailija
7/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,e ttä on muitakin... Nykyisin mies sentään käyttää kunnolla aikaa sormipeleihin ja tullut siinä aika taitavaksi, mutt aolisihan tuo suupelikin mahtavaa, mutta kaikkea ei kai voi saada...

AP

Vierailija
8/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira, ne ovat tunnetusti kovia nuolemaan...

Vierailija
9/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa vielä teillä on, vaimo alkoi suuseksihommiin vasta 40 v, eli ei enää montaa vuotta teillä odotusta.

Vierailija
10/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalle. Tota loppua en oikein tajunnut. Tarkoitako siis, että olisi suositeltavaa

1) erota, koska ei saa suuseksiä

tai 

2) ottaa salarakas

Kummatkin mielestäni aika moraalittomia vaihtoehtoja, jos on luvannut pysyä toisen rinnalla myötä- ja vastamäessä, ja ratkaisullani veisin lapsilta kotona olevan hyvän isän...

Ei se suuseksi nyt sentään niin tärkeää ole, että sen takia pitäisi toinen hylätä, vai?

AP

Vierailija
11/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tekee kuten haluaa. mun mielestä ei ole kuitenkaan moraalisesti oikein, että mieheni ei halua antaa mulle suuseksiä, josta pidän ja koen eläväni puutteessasen osalta. erota en aio tämän takia mutta mielestäni rakastajan löytäminen oli parasta mitä mulle on vähään aikaan tapahtunut. ei "moraalin" takia tarvitse ryhtyä marttyyriksi, joka luopuu omista haluistaan. ja todella mulle seuraus on ollut se, että en osaa laueta enää, enkä tiedä onnistuuko se koskaan enää. 

t. nro 7

Vierailija
12/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen laastarisuhde-mies, joka ei tykännyt antaa suuseksiä yhtään ellen ollut jynssännyt ja puunannut ja yrittänyt varmistaa ettei mitään eritettä ole lähimailla. Sitten se vähän lipoi kielenkärjellä klitoriksesta varoen koskemasta kasvoillaa mihinkään. Olipa todella antoisaa. Omaa elintään kehui isoksi ja suureksi, jota se ei todellakaan ollut. Sitä pikku piliä sai runkata kahdella sormella (peukalo ja etusormi), koska kovemmat otteet sattuivat. Seksi muutenkin tämän luihun otuksen kanssa oli puuduttavaa ja loputonta kanimaista ryn-kyt-tä-mis-tä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä. Karmea narsistinen tyyppi kaikin puolin ja kiitän kaikki jumalia, että pääsin siitä eroon. Vieläkin puistattaa, kun mietin, että olen tuollaiselle kuvotukselle antautunut :´´(

Nykyinen mieheni pitää suuseksin antamisesta ja seksistä muutenkin, mutta alkuhuuman jälkeen on selvinnyt ettei ukolla ole kovin korkea libido, muuten on kyllä mahtava mies. Saan suuseksiä, jos ruinaan sitä, mutta oma-aloitteisesta sessiosta on kyllä jo (voi apua!) reilut kolme vuotta aikaa. Rakastan miestä silti :)

Vierailija
13/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täälä. Mun mieskään ei halua antaa suuseksiä, toisekseen ei myöskään muutakaan, on vähän nyt hiljaisempaa. Tumputtaa vaan itseään kaikki yöt.

Vierailija
14/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja  minä taas haluaisin antaa suuseksiä, minusta on mahtavaa jos nainen osaa nauttia tästä,

mutta nykyiselle vaimolle tämä ei käy.

Eli kaikkien kanssa halut eivät kohtaa, mutta elämä on joskus____.

Vierailija
15/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen vuoden ollut nyt ilman, kaksi vuotta ollaan seurusteltu. Lopetti vaan yhtäkkiä, en tiedä miksi enkä vastausta ole saanut. En ole sitten itsekään enää antanut. Olen aina puhdas, karvat ajeltu joko kokonaan pois tai jätetty kiitorata, eikä ole mitään tulehduksiakaan kun vastikään olen gynekologilla ja papassa käynyt "vuosihuollossa" :D

Surettaahan tämä. Toisinkuten aiemmin joku mainitsi, oma mieheni ei suinkaan ole suuseksin sijaan panostanut sormileikkeihin. Muutama sekuntia räpellystä ja sitten vaan vehje sisään. Onneksi sentään saan yhdyntäorgasmeja, tosin sekin jää saamatta jos mies laukeaa parilla työnnöllä. Lupaa kyllä hyvittää myöhemmin mutta molemmat tiedämme ettei niin tule tapahtumaan.

Vierailija
16/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on mies joka ei koske mua oikeastaan ollenkaan. Seksi muutenkin todella vähäistä ja olen vähitellen tulla hulluksi. Että olisin todella onnellinen edes että sormin kosketeltaisiin. Ainoa seksin muoto on se että tyydytän hänet käsin tai suulla tai hän tulee sisälleni ehkä alle 5minuutin jälkeen. :( 

Vierailija
17/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam! viiden minuutin muna on parasta mitä tiedän. Kuka edes jaksaa sitä jyystöä ikuisuuden.

Vierailija
18/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 18:56"]...itse annan suuseksiä jne, mutta hän vain toteaa "olisin jo tähän mennessä antanut jos siitä tykkäisin".

[/quote]

Yksinkertainen ratkaisu on reilu peli puolin ja toisin eli sinäkin lopetat kokonaan suuseksin antamisen hänelle.

Vierailija
19/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. En kyllä katselisi ukkoa joka ei suostuisi antamaan suuseksiä. Mutta aloittajana lopettaisin itsekin suuseksin antamisen ja toimittaisin ukon terapiaan, tuon tason eritekammo ei ole normaalia!

Vierailija
20/58 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi