Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyh, kellään muulla miestä joka ei anna suuseksiä?

Vierailija
21.02.2013 |

Hoidan puhtauttani, on kokeiltu posliinia ja kaikkia muitakin variaatioita, on kerrottu toiveesta, itse annan suuseksiä jne, mutta hän vain toteaa "olisin jo tähän mennessä antanut jos siitä tykkäisin". On todella eritekammoinen, seksin jälkeen hankaa suunnilleen tärpätillä kätensäkin... Hyvä mies kyllä, 35v, yhdessä oltu yli puolet elämästämme.... Kieltämättä joskus ikävä nuoruuden poikaystävää, joka kiimaisesti pyysi istumaan naamalleen ja nuoli ja näytti nauttivan siitä jne. Tästä alkaa tulla iso ongelma, vaikka tiedän, että ei kannattaisi... Lohduttaisi, jos tietäisi, että usea mies on tällainen, mutta ärsyttää kun tuntuu, että kelllään ei ole samaa ongelmaa. PÄinv astoin jotktu miehet valittaa, ettei vaimonsa anna heidän nuolla. Voi vitsi nauttisin jos mun nuolisi ja imisi jne.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myös saa suuseksiä. Mieheni on vakuuttunut, että naisen alapää on kammottavan ruma, vastenmielinen ja sellainen jota ei pidä hirveästi katsella. Aiemmat kumppanini ovat olleet hulluina omaan alapäähäni ja sitä nuolleet ja hyväilleet, joten on ollut vähän vaikea hyväksyä että oma aviomies ei ole koskaan edes katsonut sitä saati koskenut muuta kuin peniksellä työntyen... Enkä mä ole tarpeeksi rohkea sanoakseni että katsoisit edes, entä jos se mun onkin ihan nätti..

Vierailija
22/58 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on ihmisen perusoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monella naisella vaivaa visvasyylä eli hpv siellä pillussa kaihertaa, joten miksi miehen pitäisi osapuilleen 100-kertaistaa suusyöpäriski? Jos minä olisin mies niin en todellakaan suostuisi tuohon ellei nainen olisi tutkitusti ja todistetusti HPV-vapaa.

Vierailija
24/58 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 19:10"]

Ap. No jos yhtään lohduttaa, niin mullakin on sellainen mies, joka ei suostu suuseksiä antamaan. Mun mies on hammasääkäri ja sillä on kyllä ihan hienot perustelut sille, miks en saa siltä sitä.

Eikä tossa vielä kaikki. Myöskään minä en saa antaa miehelle suuseksiä ja perustelut miksi en... No ne on ihan samat, kuin toisinkin päin. ja meillä molemmilla ikää 36 vuotta.

[/quote]

Onko sulla visvasyylä tai siis HPV? Eikö tuo ole vähintään aika ymmärrettävää, ettei pilluasi suostu nuolemaan?

Vierailija
25/58 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä taas kirjoittelee mies, joka nauttii suunnattomasti suuseksin antamisesta vaimolleen, mutta ei itse saa suuseksiä vaimoltaan.

Huokaus...

Vierailija
26/58 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 01:46"]

No täällä taas kirjoittelee mies, joka nauttii suunnattomasti suuseksin antamisesta vaimolleen, mutta ei itse saa suuseksiä vaimoltaan.

Huokaus...

[/quote]

Voimia!

Vierailija
27/58 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/58 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naiseen. Vain nainen sen osaa tehdä oikein.

Vierailija
29/58 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas oikeen himoitsee päässä nuolemaan mua, tekisi sitä vaikka joka päivä jos haluaisin. Itse anna myös suuseksiä miehelle, ihan mukavaahan tuo on puhdasta ja isoa munaa lutkuttaa! :)

Vierailija
30/58 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Varsinkin pitkissä suhteissa kokemukseni mukaan miehet ovat mieluummin vain ja ainoastaan saamapuolella mitä suuseksiin tulee. Sama juttu handjobin kanssa. Naisen tekemänä kelpaa, mutta vastapalveluksesta on turha haaveilla. Jos nainen ei kostu, liukkaria kehiin. 

Vierailija
31/58 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse antaisi, jos mies osoittaisi tuolla tavoin vastenmielisyyttään kehoani kohtaan. Se olisi todella loukkaavaa. Etenkin jos itse kuitenkin haluaisi olla vastaanottavana osapuolena. K*sta siitä peniksestäkin tulee, kyllä siinäkin nainen joutuu jonkinlaisen inhorajan ylittämään ja siten osoittaa kokonaisvaltaista rakkautta. Jos mies ei tee samaa tai osoittaisi millään tavalla vastenmielisyyttä, en todellakaan suostuisi siihen. Kysymys on kuitenkin äärimmäisen intiimistä ja herkästä asiasta.

Vierailija
32/58 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outoa tai hassua että olette olleet niin pitkään yhdessä ja NYT alkaa sua haittaamaan? luulen, että on vähän myöhäistä nyt, ei mies enää muuta tapojaan koska....miksi muuttaisi? oma meheni oli samanlainen, tämä tuli selväksi ekojen seurustelukuukausien aikana. on vähän eritekammoinen ja sitten kai huonoja kokemuksia taustalla...  annoin kuitenkin ymmärtää että jos hän ei ala pikkuhiljaa totuttautumaan nuolemiseeni niin orastava suhde ei ehkä jatku. en tiedä miten oikeasti olisi homma edennyt, pystyisinkö olemaan ilman suuseksiä tai olisinko muuten hyvn miehen sen takia jättänyt... mutta aika vakava juttu se oli/on. ei niinkään fyysisistä syistä toki, saan nautintoa muinkin keinoin mutta periaate-tasolla, eihän syitä voi olla muita kuin että mies pitää paikkaa vastenmielisenä/haisevana...jne. kuitenkin munaa sinne kelpaa laittaa???  mun mielestä pitäs pystyy nuolee paikkoja joihin munanki tunkee. jotenkin halaisin että mies tykkäisi mun jokaisesta osasta, ja ETENKIN siitä! jos ei se voi laittaa sinne päätään niin mullehan tulee olo että siinä on jotain hävettävää, ei oikeasti tykkää? käyn tietty suihkussa ennen kuin odotan suuseksiä ja en siis painosta miestäni, koska ei seksi pakottamalla ole hauskaa. mutta hän ymmärsi tuon periaatekysymyksen ja ettei minun pimpsani ole suihkun jäljiltä likainen tai haiseva, ja positiiviset kokemukset ovat tehneet hänestä pikkuhiljaa myös aloitteellisemman. eli saan suuseksiä nykyään sillon tällöin hänen aloitteestaan.

mutta en tosiaan tiedä miten enää tässä vaiheessa saisit miehesi nuolemaan sua, hän kokee että teillä on ollut hyvä ja pitkä liitto ilmankin, joten miksi vaivautua? :(

Vierailija
33/58 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tällainenkin pakko on keksitty? Miksi kaikkien pitäisi sitä harrastaa ja siitä pitää? Missä valinnanvapaus?

Vierailija
34/58 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää välittäkö. mun eksä oli hulluna suukseksin antamiseen, mutta muuten miehenä ihan paska. Olkaa tyytyväisiä siihen, että saatte edes jotain seksiä...

Vierailija
35/58 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan oikein hyvää suuseksiä mieheltäni. Lienkö kieroutunut nainen, kun antavana osapuolena on tässä tapauksessa kuitenkin vielä kiihottavampaa!? Kyllä suihinotto mieheltäni on sellainen leikki, että orkku on jo ihan ovella odottamassa, kun mieheni tulee lopulta leikin jälkeen pimpukkaani:) Nam!

Vierailija
36/58 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, kun olisi mukavaa saada suuseksistä nauttiva nainen!

Oma vaimokulta on oikein ihana ja kaunis ja rakastava, muttei oikein läsnä seksissä, ei tee aloitteita eikä ikinä tarjoa suuseksiä ja aniharvoin sitä huolii ... saa orkkuja seksissä, kiittää jälkeenpäin muttei näytä nautintoaan. Se on kummallista. 

Leikit ovat vähissä, kekseliäisyys ja huumori puuttuu Perusyhdynnässä toimii kyllä, mutta kaipaan muuta!

Vierailija
37/58 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli semmoinen mies, ja elin siinä uskossa että naisen (siis vastaanottavana osapuolena) suuseksi on jotain ällöä ja likaista. Nyt on uusi mies, joka nuolee mielellään,... ah. voin kyllä todeta että siinä meni aikansa kun totuin tähän 'erikoisuuteen' mutta ah niin ihanaan toimintaan ;)

eli löytyyhän niitä, valitettavasti. Ala tekemään vastavuoroisesti, et ota suihin jos et itekkään saa.

Vierailija
38/58 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa naiselleni suuseksiä, mutta hän kieltäytyy siitä eritekammoisena. En saa kyllä itsekään. Aikaisemmissa suhteissa naiset kehuivat aina kuinka hyvä olen antamaan suuseksiä, hukkaan menee.

Vierailija
39/58 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 21:51"]

Oi voi, kun olisi mukavaa saada suuseksistä nauttiva nainen!

Oma vaimokulta on oikein ihana ja kaunis ja rakastava, muttei oikein läsnä seksissä, ei tee aloitteita eikä ikinä tarjoa suuseksiä ja aniharvoin sitä huolii ... saa orkkuja seksissä, kiittää jälkeenpäin muttei näytä nautintoaan. Se on kummallista. 

Leikit ovat vähissä, kekseliäisyys ja huumori puuttuu Perusyhdynnässä toimii kyllä, mutta kaipaan muuta![/quote] Minulla hyvin samanlainen nainen. Saan hänelle orgasmin tehtyä, tosin sen tekeminen kestää oikeallakin tekniikalla kauan. Hän ei ole kovin seksuaalinen, perus yhdyntään vain suostuaa ja sormieni käyttöön. Ei suuseksiä tms. Ei tee koskaan aloitteita ja närkästyy, jos minä teen liian usein. Joskus haaveilen naisesta joka haluaa kuten minäkin.

Vierailija
40/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Mulla on sellainen käsitys, että suuseksi on parikymppisten juttu. Kun naisen värkki edes hitusen muuttuu, mies lopettaa siihen paikkaan suuseksin antamisen. Jo vuosia ennen raskauksia ja synnytyksiä. Miehille annettavassa suuseksissä taas ei tunnu olevan ikärajaa. En edes enää odota suuseksiä mieheltä, enkä että koskisi alapäähäni käsin. Ei sinne sänkyyn minua varten mennä, se on käynyt selväksi jo vuosia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi