Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyh, kellään muulla miestä joka ei anna suuseksiä?

Vierailija
21.02.2013 |

Hoidan puhtauttani, on kokeiltu posliinia ja kaikkia muitakin variaatioita, on kerrottu toiveesta, itse annan suuseksiä jne, mutta hän vain toteaa "olisin jo tähän mennessä antanut jos siitä tykkäisin". On todella eritekammoinen, seksin jälkeen hankaa suunnilleen tärpätillä kätensäkin... Hyvä mies kyllä, 35v, yhdessä oltu yli puolet elämästämme.... Kieltämättä joskus ikävä nuoruuden poikaystävää, joka kiimaisesti pyysi istumaan naamalleen ja nuoli ja näytti nauttivan siitä jne. Tästä alkaa tulla iso ongelma, vaikka tiedän, että ei kannattaisi... Lohduttaisi, jos tietäisi, että usea mies on tällainen, mutta ärsyttää kun tuntuu, että kelllään ei ole samaa ongelmaa. PÄinv astoin jotktu miehet valittaa, ettei vaimonsa anna heidän nuolla. Voi vitsi nauttisin jos mun nuolisi ja imisi jne.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään taida tämän enempää olla.

Vierailija
42/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on lesbojen hommaa.. kuten anaalipanot homojen hommia, ettekö vielä tätä tienny vai ootteko uusia palstalla. Suu on syömistä varten ja peräaukko ulostamista varten. Hävetkää syntiset.

terv. tohtori ja hoitaja ensiavusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 01:46"]

No täällä taas kirjoittelee mies, joka nauttii suunnattomasti suuseksin antamisesta vaimolleen, mutta ei itse saa suuseksiä vaimoltaan.

Huokaus...

[/quote]Sun ja AP:n kannattais tavata...

Vierailija
44/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että teillä on lapsia, kun seksi on niin vastenmielistä, tai sitä ei ole. Mä nimittäin  toivoin epätoivoisesti edes yhtä lasta 10 vuotta, mutta mies lopetti lähes täysin seksin, kun pappi sanoi Amen. Tuli ihan puun takaa. Naimisiinmenon jälkeen pikaista "pakko" seksiä ollut n.3-4 kk välein. Ennen naimisiin menoa sitä oli 3-7 krt viikossa, ja olin varma että raskaudun nopeasti. Sanoin miehellekkin, että heti haluan lapsia, kun menty naimisiin. Oltiin yhdessä 4 vuotta ennen kuin mentiin naimisiin. Nyt on turha vaihtaa enään miestä lapsen saannin toivossa, koska ikää on jo...

Vierailija
45/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 01:02"]

Niin monella naisella vaivaa visvasyylä eli hpv siellä pillussa kaihertaa, joten miksi miehen pitäisi osapuilleen 100-kertaistaa suusyöpäriski? Jos minä olisin mies niin en todellakaan suostuisi tuohon ellei nainen olisi tutkitusti ja todistetusti HPV-vapaa.

[/quote]

Nnniii, jos haluaa tällain hysteerisesti ruveta ajattelemaan, niin toimiihan se sitten toisinkin päin. Eli että nainen saa HPV:n kautta suusyövän miehen peniksestä. HPV:n kantajiahan taitaa olla käytännössä lähes kaikki seksiä harrastaneet aikuiset, joten aika hankalaksi menee, jos sen suhteen rupeaa hysteeriseksi. Tällöin ei naisenkaan kannattaisi ikinä koskaan suostua kondomittomaan seksiin miehen kanssa edes pitkässä ja vakituisessa suhteessa, koska voi saada kohdunkaulansyövän. Ai niin, paitsi että kondomikaan ei suojaa HPV:ltä 100%, se voi siirtyä käsienkin välityksellä...

ELI EI KANNATA KOSKEA MIHINKÄÄN EIKÄ KEHENKÄÄN!!!

No, oikeastihan elämään kuuluu riskejä. Kun kuljet kaupungilla, on riski, että joku hullu puukottaa. Kun menet rattiin, on riski, että kolaroit. Kun harrastat seksiä, saat luultavasti jonkun sortin HPV-infektion jossain vaiheessa elämääsi. Mutta HPV-viruksia on monenlaisia ja vain osa _saattaa_ joillekin aiheuttaa vuosikymmenten kuluessa syöpää.

Jos tällaisen mahdollisuuden takia ei uskalla seksiä harrastaa, se kertoo jo neuroosista, jota täytyisi hoitaa päälääkärillä, koska jos elämää tuolla lailla pelkää, siitä tulee mahdotonta kun ei voi ovesta edes ulos lähteä.

Vierailija
46/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda miestä. miten tuollaisen miehen kanssa voi nauttia seksistä? älä uhraa omaa seksuaalisuuttasi.

Vierailija
47/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 21:51"]

Oi voi, kun olisi mukavaa saada suuseksistä nauttiva nainen!

Oma vaimokulta on oikein ihana ja kaunis ja rakastava, muttei oikein läsnä seksissä, ei tee aloitteita eikä ikinä tarjoa suuseksiä ja aniharvoin sitä huolii ... saa orkkuja seksissä, kiittää jälkeenpäin muttei näytä nautintoaan. Se on kummallista. 

Leikit ovat vähissä, kekseliäisyys ja huumori puuttuu Perusyhdynnässä toimii kyllä, mutta kaipaan muuta![/quote] Minulla hyvin samanlainen nainen. Saan hänelle orgasmin tehtyä, tosin sen tekeminen kestää oikeallakin tekniikalla kauan. Hän ei ole kovin seksuaalinen, perus yhdyntään vain suostuaa ja sormieni käyttöön. Ei suuseksiä tms. Ei tee koskaan aloitteita ja närkästyy, jos minä teen liian usein. Joskus haaveilen naisesta joka haluaa kuten minäkin.

[/quote]

tän siitä saa jos on huora/madonna-syndrooma. mies haluaa seksiä muttei voi ottaa naista joka haluaa seksiä.

Vierailija
48/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monella naisella vaivaa visvasyylä eli hpv siellä pillussa kaihertaa, joten miksi miehen pitäisi osapuilleen 100-kertaistaa suusyöpäriski? Jos minä olisin mies niin en todellakaan suostuisi tuohon ellei nainen olisi tutkitusti ja todistetusti HPV-vapaa.

[/quote]

Tästä riskistä johtuu kieltäytyminen munkin kohdallani.

T. Mies 28v.

Vierailija
49/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 01:43"]

[/quote]

T. Mies 28v.

Nnniii, jos haluaa tällain hysteerisesti ruveta ajattelemaan, niin toimiihan se sitten toisinkin päin. Eli että nainen saa HPV:n kautta suusyövän miehen peniksestä. HPV:n kantajiahan taitaa olla käytännössä lähes kaikki seksiä harrastaneet aikuiset, joten aika hankalaksi menee, jos sen suhteen rupeaa hysteeriseksi. Tällöin ei naisenkaan kannattaisi ikinä koskaan suostua kondomittomaan seksiin miehen kanssa edes pitkässä ja vakituisessa suhteessa, koska voi saada kohdunkaulansyövän. Ai niin, paitsi että kondomikaan ei suojaa HPV:ltä 100%, se voi siirtyä käsienkin välityksellä...

ELI EI KANNATA KOSKEA MIHINKÄÄN EIKÄ KEHENKÄÄN!!!

No, oikeastihan elämään kuuluu riskejä. Kun kuljet kaupungilla, on riski, että joku hullu puukottaa. Kun menet rattiin, on riski, että kolaroit. Kun harrastat seksiä, saat luultavasti jonkun sortin HPV-infektion jossain vaiheessa elämääsi. Mutta HPV-viruksia on monenlaisia ja vain osa _saattaa_ joillekin aiheuttaa vuosikymmenten kuluessa syöpää.

Jos tällaisen mahdollisuuden takia ei uskalla seksiä harrastaa, se kertoo jo neuroosista, jota täytyisi hoitaa päälääkärillä, koska jos elämää tuolla lailla pelkää, siitä tulee mahdotonta kun ei voi ovesta edes ulos lähteä.

[/quote]

Vierailija
50/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 01:43"]

[/quote]

T. Mies 28v.

[/quote]

Niin, et kai ole harrastanut kenenkään naisen kanssa seksiä, ainakaan ilman kondomia, edes vakituisen kumppanin? Kai tajuat, että sinun pitäisi myös huolehtia naisesi riskistä saada sinun takiasi kohdunkaulansyöpä?

Vierailija
51/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä asiat on kuitenkin aika hyvin jos voi jostain suuseksin puutteesta tehdä noin ison ongelman. 

Vierailija
52/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä asiat on kuitenkin aika hyvin jos voi jostain suuseksin puutteesta tehdä noin ison ongelman. 

Vierailija
53/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suu on syömistä ja puhumista varten. Järkyttävää jos vaimo ehdottaisi suuseksiä, kehottaisin etsimään naispuolisen kumppanin ja tulemaan reilusti kaapista ulos. Suuseksi on lesbojen hommia.

Vierailija
54/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tosi ällöä.

t: Mies

Vierailija
55/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 12:20"]

No onhan se tosi ällöä.

t: Mies

[/quote]

Juu, ihmeellistä että joku voi haluta maistaa kusista ja limaista rööriä, ei ole tervettä. Kuten aiemmin mainittiin koiraahan saattais kiinnostaa, nehän nyt muutenkin nuolee ja nuuskii kaikenmaailman jätökset ulkona.

Vierailija
56/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nykyisella naisystävälle anna suuseksiä; syy on niinkin yksinkertainen että naisystävän pillu haisee pahalle! tykkäisin antaa suuseksiä ja mieluusti antaisin mutta nyt en vaan pysty, pari kertaa suhteen alussa yritin mutta ei siitä vaan tule mitään :(

Omat munatkin haisee vuorokauden seksin jälkeen eikä haju lähde kuin kolmen pesun jälkeen.... karu mutta totta

T: Mies

Vierailija
57/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te hpv-pelkoiset myöskään odota saavamme suuseksiä naiselta?

Vierailija
58/58 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, joka ei pidä naisen alapäästä ollenkaan. Ei koske edes sormilla. Kikkelillä sillointällöin, liian harvoin sitäkin. Kunhan lapset vähän kasvaa, niin aion erota. Minä niiiiin kaipaan ihanaa intohimoista, punaista, lihaisaa, lämmintä, märkää, kovaa ja pehmeää seksiä! Nyt saa vaan tätä pas'aa. Voisin melkein harkita sivusuhdetta, jos sellaista vain olisi saatavilla.

Ja jos joku miettii miksi tuollaisen kanssa vattuunnuin, niin ei hän aluksi ollut tuollainen, vaan ihan normaali. Kosketteli ja suuseksiäkin oli, että en tiedä sitten mikä on, miksi muuttui. Olen hoikka, puhdas, sopivasti karvaton, söpö ja ihana, mutta en vaan kelpaa. Olen pelkkä kolo vain ja lasten äiti ja vähän kaverikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi