Sama varmenne joka kerta? Näkeekö ylläpito nyt,
mitkä kaikki viestit ovat tietyltä kirjoittajalta? Palstalta poistuu varmaan henkilökohtaiset tilitykset ja neuvonpyynnöt sen vuoksi.
Kommentit (11)
No se on hyvä, mutta olen saanut monta viisasta vastausta, kun olen kertonut ajatuksistani ja ongelmistani. En halua, että KUKAAN pysty yhdistelemään juttujani toisiinsa. Lopetan siis kirjoittelun. Heippa!
No ei saa. Varmenne koittaa estää roskapostia, ei mitään muuta.
Ei mulla ainakaan ole sama varmenne aina. ysiysikaks oli muutaman kerran, mutta on ollut nyt muitakin.
Nyt se kysyy kasikuuskolmosta
Jos olen ymmärtänyt oikein niin homma menee näin: jokaisella, siis jokaisella foorumilla, palstalla, blogilla ynnä muulla vastaavalla ylläpitäjä näkee kirjoittajien ip-osoitteen. Jokaisen viestin ip-osoitteen. Mutta tietenkään he eivät tiedä ip-osotteiden omistajaa. Sen tietää vain operaattorisi, jonka kautta nettiliittymäsi on.
Mutta tuskin ylläpitoa kinnostaa mistä ip:stä näitä juttuja kirjoitellaan, paits jos ilmoittelevat poliisille laittomuuksista, ja silloin poliisi selvittää kirjoittajan henkilöllisyyden operaattorin kautta.
Varmenteet eivät siis liity tähän. Ne suodattavat viruksia lähettäviä roskaviestejä.
Jos olen ymmärtänyt oikein niin homma menee näin: jokaisella, siis jokaisella foorumilla, palstalla, blogilla ynnä muulla vastaavalla ylläpitäjä näkee kirjoittajien ip-osoitteen. Jokaisen viestin ip-osoitteen. Mutta tietenkään he eivät tiedä ip-osotteiden omistajaa. Sen tietää vain operaattorisi, jonka kautta nettiliittymäsi on.
Mutta tuskin ylläpitoa kinnostaa mistä ip:stä näitä juttuja kirjoitellaan, paits jos ilmoittelevat poliisille laittomuuksista, ja silloin poliisi selvittää kirjoittajan henkilöllisyyden operaattorin kautta.
Varmenteet eivät siis liity tähän. Ne suodattavat viruksia lähettäviä roskaviestejä.
Minulla testimielessä auki 3 selaita, varmenne kaikissa nyt 138. Päivällä oli 963. Ei vaihdu, vaikka sulkee selaimen välillä.
poiubnp8yvioyoity.
Ahaa. Mulla on pysynyt jo pitkään samana eli 215. Ne tietää kuka mä olen.=D
Mulla vaihtuu aina, kun suljen selaimen.
Palstalta poistuu koulu-uhkailijat ja sadistisia pedofiilikirjoituksia kirjoittavat ihmiset.