Parikymppinen on herkässä kasvuvaiheessa.
Miksi jotkut ihmiset eivät tajua, että 20-25 -vuotias nuori on vielä herkässä ja tärkeässä kasvuvaiheessa?
Kommentit (11)
Ehkä oma herkkyys on riistetty eikä ole tullut tukea itselle, pakko kovettua ja pärjätä.
Itse olin tuolloin lukion jälkeen välivuodella, muutin yhteen pojan kanssa joka mitätöi minua, ryyppäsi, petti ja joskus löi.
jotenkin päijäsin, kunnes 27-v. hajosin täysin ja muutaman vuoden jälkeenkin vielä keräilen palasia.
Taas uusi ja erilainen yritys=D
Usko jo et 22-vuotias saa seurustella 34-vuotiaan kanssa. Molemmat on aikuisia ihmisiä.
Miksi jotkut ihmiset eivät tajua, että heillä on paha ongelma? Me kaikki muut näemme sen ja huomaamme, mutta miksi asianomainen itse ei osaa/halua hakea apua ongelmaansa, ennen kuin jää aivan yksin :/ On se sääli.
Ap! Miksi et koskaan vastaa ketjusi viesteihin? Miksi olet niin huolissasi? Oletko oikeasti äiti vai ex-vaimo tuossa kuviossa?
Eiköhän ap kuitenkin oo itse se 22 -vuotias. Jos kirjottais omasta näkökulmastaan, niin varmasti tulis myös tuomitsevia kommentteja ikäerosta. Näihin taas ei kukaan kehtaa oikein kirjottaa sellasia.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 20:33"]
Eiköhän ap kuitenkin oo itse se 22 -vuotias. Jos kirjottais omasta näkökulmastaan, niin varmasti tulis myös tuomitsevia kommentteja ikäerosta. Näihin taas ei kukaan kehtaa oikein kirjottaa sellasia.
[/quote]
Ap kirjoittelee usein itse niitä tuomitsevia kommentteja ikäerosta.
Niin just siitä kai oliskin kyse, että kun itse kirjoittaa ihan överiksi meneviä tuomitsevia kommentteja, niin saa sen tuomitsemisen näyttämään ihan älyvapaalta, eikä kukaan muu sitten enää viitsi vaikuttaa yhtä älyvapaalta kirjoittamalla sellasia tuomitsevia kommentteja.
Ehkäpä. Oliko niin että aivot ja fyysinen kehitys jatkuvat noin 25-vuotiaaksi? vai oliko ihminen fiksuimmillaan 18-vuotiaana? apua, en muista.
Mutta joo, itse olin lapsi 20-vuotiaana. sitten taas joskus hämmästelee, miten älyttömän fiksuja ja filmaattisia jotkut nykynuoret ovat, sanavalmiita ja kohteliaita nuoria parikymppisiä naisia on paljon.
Eli, tuota, mielestäni jotkut 20-vuotiaat ovat jo aikuisempia kuin kaikista tulee ikinä, moni 60-vuotias mies on kakara ollut aina ja saanut olal, joku passaa sapuskat eteen ja itse saa diktaattorina määrätä perhettä, ei tarvitse osata keskustella tai joustaa tai olla ihmisiksi, sen kuin määrää.
ja joku 20vee on vielä lapsellinen kuten itse olin. Kehitys tapahtunut myöhään, esim kuukuatiset alkoivat 15v.
Ai kuten 34-vuotiaat miehet?