apua löysin todisteen mieheni panemisesta!
Siivosin keittiön lehtipinoa ja siellä se oli välissä! PANOTOSITE lukee kuitissa isoilla kirjaimilla. Alepassa oli käynyt panemassa ja satasen maksanut siitä vielä. Miten tästä nyt eteenpäin? Järkyttynyt olo.
Kommentit (19)
Hyvä nimimerkki järkyttynyt. Ole aivan huoletta - noita panotositteita löytyy nykyään monenkin naisen kotoa. Tämä nyt vain on tätä päivää ja hyväksyttävä. Kaikissa S-ryhmän kaupoissa on nykyään tämä panopalvelu ja on selvää, että miehet käyttävät sitä innokkaasti hyväksi. Omakin mieheni on kuittien perusteella käynyt S-marketissa panemassa useita kertoja viime kuussa. Olen oppinut ajattelemaan niin, että lopultahan tuo on koko perheen hyväksi. Panot kartuttavat kuitenkin sitä yhteistä tiliä, joka lopulta ratkaisee parisuhteessa. Joten ole kuin et tietäisikään asiasta ja jatka elämääsi normaaliin malliin.
Ihmetyttää kyllä tuo summan suuruus. Olen ratsannut oman mieheni panotositteet alkuvuoden ajalta ja panot ovat hänellä Alepassa ja S-marketissa maksaneet vain parikymppiä tai max. 50 €. Satasen pano on jo aika iso mielestäni. Säästä varmuuden vuoksi kaikki panotositteet, jotka löydät. Saatat tarvita niitä myöhemmin esim. oikeudenkäynnissä.
Minä olen kyllä vaan kateellinen tuommoisista panomiehistä. Omastani ei ole pelkoa, että tositteita panemisesta löytyisi. Ei haittaisi ollenkaan muutaman satasen panot silloin tällöin. Joten ole vaan tyytyväinen ja iloitse jokaisesta tositteesta, jonka löydät!
Toi on totta, itekin meinasin revetä siinä kassalla, kun sain Alepasta panotositteen ;-)
Ymmärrän hämmennyksesi hyvin. Itsekin sain selville, että mieheni on koko alkuvuoden käynyt säännöllisesti panemassa. Asia selvisi minulle aivan sattumalta kauppareissulla, kun kysyin S-tilin saldoa. Tätä on liikkeellä ilmeisesti.
Asiakasomistajana saa panna mielin määrin :)
Ai että se S-ryhmä kehtaa! Sun miehesi saa siis siltä ryhmältä panotositteita? S-syhmän panokuitteja?
Voi tätä nykyaikaa!
Jaaha no nytpä selvisi sitten minunkin ukkoni panoreissut kerralla! Ihmettelinkin, kun Alepan kassa hänelle hävyttömästi flirttasi viime kauppareissulla - huuteli ihan pokalla, että täällä on vapaa kassa! Uskomatonta törkeyttä. Ukko tietty käynyt panemassa siellä ties miten pitkään. Nyt joutuu tilille ja tositteet pöytään heti kun kotiin tulee. Varmaan taas jossain esmarketissa panemassa.
Ohhoh! Alankin ymmärtää, mitä lähialepan kassa tarkoittaa kun vihjailevasti kyselee aina mieheltä, että saako olla muuta! Panoa tarkoittaa tietysti! Eipä ollut turha tämäkään keikka av:lle kun selvisi tämäkin asia! Kiitos!
Sattumalta noissa oikealla olevissa mainoksissakin sanotaan,että S-pankista SAA
No mullekin selvisi, miksi mieheni ehdottomasti kannattaa s-ketjua k-n sijaan! Halvalla se kyllä panee, jos 20 tai 50e vaan.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 20:16"]
No mullekin selvisi, miksi mieheni ehdottomasti kannattaa s-ketjua k-n sijaan! Halvalla se kyllä panee, jos 20 tai 50e vaan.
[/quote]Sieltä saa halvalla.
Piti ihan käydä tsekkaamassa S-tilin kuitti ja näimpä siinä tosiaan lukee ihan isoilla kirjaimilla, että panotosite ;) Ja ihan olen itse hoitanut nämä panot eli turha syyttää pelkästään miehiä. Kyllä me naisetkin käydään panemassa - mulla on siitä todisteet lompakossa.
Kuulin kerran sivukorvalla kun kassa kysyi mieheltäni "pannaanko pikkupussiin".
Siis WTF, mitä perverssiä panemista se on?
MItäs tuosta minun äijäni kehtasi rehvastella ihan suoraan kuinka kätevää on, että Alepassa voi nykyään käydä panemassa. Ennen piti kuulemma pankkiin asti mennä. Ei mitään häpyä sanon minä. Mutta tositteet jää. Tositteet jää. Katsotaan kuka tässä viimeksi nauraa. Joka panosta on tosite.
Oottakaas,kun lidliin tulee kyseinen palvelu! Sit pannaan Saksalaista Suomessa halvalla!
Kyllä tuo on aivan yleistä. Minun miehelleni on luvattu kaupassa jotain bonusta. Puutuin tietysti tähän ja tivasin, että mitä on meneillään, mutta esitti viatonta eikä ollut ymmärtävinään. Itse unohdin kerran punnita tomaatit ja lähdin kassalta nopeasti hakemaan hintalappua niihin, niin kuulin aivan selvästi, kun kassa sanoi takanani olleelle hyvännäköiselle miehelle, että OTAN SUT TÄHÄN VÄLIIN.
Monilla miehillä on jopa kanta-asiakaskortit nykyään ja kassat kehtaa kysellä niitä aivan avoimesti.
Ei ole kauan kun meidän lähikaupassa joku pimu tyrkytti jotain hemmetin ilmaisia maistiaisia huutelemalla kaikille ohikulkijoille. En kehdannut katsoa päinkään, sen verran hävetti hempukan puolesta.
Ihan hirveäksi on mennyt kauppahommat nykyään. En ihmettele yhtään, että monet katsoo parhaimmaksi tilata ostokset suoraan netistä. Siinäkin on kyllä kuulemma vaaransa, kaveriltani oli Alepan lähetti kysynyt ensi töikseen, että onko sulla eskorttia, kun oli tuonut ostokset. Ihan kuin se olisi se kuuluisi jollekin lähetille onko naisella seuralaista. Käyttävät kaiken työaikansa tuommoiseen. Ikinä ei tiedä mihin voi törmätä.
voe hemmetti.Äkkiä nyt joku otto-poika sulle itsellesi tuota kärsimystä lievittämään!