Miten olette sopineet seksielämänne säännöt?
Vai onko teille sattunut aina kumppani, jonka kanssa kaikki menee yhteisten halujen mukaan?
Kommentit (6)
Pitääkö silläkin jo olla säännöt? Entä strategia, tavoitteet, seuranta ja raportointi?
Meillä on sovittu, ettei tehdä kuin vain niitä juttuja, joita molemmat haluavat. Onneksi meillä on molemmilla ensisijalla ihan normaali perusseksi eikä mitään outoja pissa-kakka-perversioita.
Meinasin tulla sanomaan, ettei meillä ole mitään sääntöjä, jos ei sitä lasketa, että seksiä ei saa harrastaa kolmansien osapuolten kanssa. Mutta, onhan meillä yksi minun yksipuolisesti määrittelemäni sääntö: ei seksiä, jos mies on juonut reilusti alkoholia. Tämä siksi, että mieheni on näitä, jolla tulee kännissä sellainen kestoseisokki, ettei sille touhulle tahdo tulla loppua millään.
Ei meillä ole sääntöjä? Kumpikin haluaa toistaan usein ja monella tavalla. Satuttaminen tai pettäminen ei mun mielestä edes kuulu normaaliin parisuhteeseen joten niistä ei tarvitse edes keskustella tai luoda sääntöjä. Kaikki mikä tuntuu hyvältä on sallittua meidän kesken.
Ai joo - 5 pointti on totta - minäkään en kestä sitä kerran vuodessa kännipanoa..... mies jaksaisi monta tuntia eikä suostu lopettamaan ennenkuin minä saan. Ja minähän en saa kun en tosiaankaan ole aamuyön hetkinä kiihkeimmilläni:)
Minua ei kiinnosta. Mies hoitakoon seksielämänsä oman käden ja toisten naisten kanssa.
Meillä ei ole muuta sääntöä kuin se, että seksiä harrastetaan vain silloin kun mies tahtoo. Minä saan aina pakit. Tuskin tarvitsee kertoa, että tästä säännöstä emme ole sopineet yhteistuumin vaan se on täysin yksipuolinen päätös.