Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä 12-vuotias pikkupoika/pikkutyttö?

Vierailija
24.04.2013 |

Tuttavani kutsuu kuopustaan pikkupojaksi..kyseessä köriläinen, jolla viittä vaille karvat jo kasvaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mutta kyllä mä voisin omilleni sanoa tietyllä tavalla, sekä hellittelynä että ärsyttääkseni

Vierailija
2/10 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on, mussukka, pikkutyttö jne, mutta onhan nuo jo oikeesti nuoria.

Ei se tarkoita sitä, että ne äidin silmissä olis kasvanu, ne on sellaisia naperoita vaikka ne kasvais kuinka vanhaksi.

Mun mies kyselee aina kun poika, 24 tulee käymään, että mitäs naperolle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mun mielestä teiniäkin voi sanoa pikkutytöksi kunnes on aikuinen.

Vierailija
4/10 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:32"]

ei, mutta kyllä mä voisin omilleni sanoa tietyllä tavalla, sekä hellittelynä että ärsyttääkseni

[/quote]

kyllä, mutta tässä tapauksessa äiti pitää lasta ihan oikeasti pikkupoikana..esimerkkinä, majoitustiloja mietittiin kerran mökille isommalle porukalle, ja oli todella ahdasta. Mietittiin, missä kukin nukkuu, niin äiti tokaisi, että "kyllä sinne yksi pikkupoika mahtuu"..Joopa joo, poika on mua 5 cm pidempi ja painaa takuulla enemmän =D Ap

Vierailija
5/10 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun 12-v, joka kesällä 13 täyttää, on vielä aika pieni. Ja onhan tuo iältäänkin vielä lapsi.

Vierailija
6/10 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 on vielä kuitenkin pieni

Vierailija
7/10 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
8/10 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä kokoerot ovat suuret. Jotkut on aikuisen kokoisia ja jotkut on pieniä.

Vierailija
9/10 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aika haikea mieli kun rupesin ajattelemaan ettei tätskyn ykkösmies enää taida olla pikkumies.Jänskää sinänsä koska täti itsehän ei ole vanhentunnut yhtään;)

Vierailija
10/10 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tarkoitan pikkutytöllä tai pikkupojalla pienehköä lasta, ihan korkeintaan alakoulun ensimmäisillä luokilla olevaa, mutta ehkä jossain yhteydessä ei tuntuisi oudolta käyttää sitä merkityksessä "lapsi, ei vielä teini."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan