Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tvsarja/elokuva sinut on säikyttänyt seinille? Lapsena tai aikuisena?

Vierailija
01.03.2019 |

Lapsena pelotti elokuva jossa avaruusoliot käännyttivät ihmisiä lyömällä merkin niskaan, olin noin 9v enkä ikävä kyllä' muista elokuvan nimeä mutta pelkäsin että vanhempanikin muutetaan hirviöiksi.
Teininä taas tuli katsottua muutama Salaisten kansioiden jakso sormien välistä kurkkien, muistan miten kerran halusin jätskiä mutta pakastin oli kellarissa...

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin It:n viisivuotiaana -90 ja näin kuukausien ajan painajaisia. Ne jäivät pois, kun aloin näkemään painajaisia Pink pantherista.

M-85

Vierailija
2/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween. Olin ekaluokkalainen kun isot pojat näyttivät kyseisen leffan. Pelkäsin sen jälkeen ihan hysteerisesti sitä, että Mike Myres on yhtäkkiä jossain ja alkaa harppomaan kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seven ja Blair Witch Project, joita katselin sormien välistä. Ihan aikuisena.

Vierailija
4/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen uutiset on välillä pahempi horror show kuin mikään kauhuleffa.

Vierailija
5/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safiiri ja Teräs oli pelottava sarja.

Vierailija
6/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoan vieläkin uimista luonnonvesissä (kyllä, myös Suomessa) koska näin Tappajahain vähän liian nuorena.

Vierailija
7/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manaaja pelottavin. Taisteluplaneetta Galactica innostavin ja kiehtovin siinä 10v tienoilla.

8/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin lapsena siskoni kanssa kauhuelokuvan Ghost Story (1981) ja pelkäsimme molemmat yöllä. Aikuisena Ring on muistaakseni ollut ainoa, joka on pelottanut. Scifi-elokuva Invasion of the Body Snatchers (1978) ei pelottanut, mutta jäi ahdistamaan useaksi tunniksi.

Vierailija
9/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It, kun olin lapsi. Piti lähteä leffateatterista kesken kaiken pois. :D

Vierailija
10/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ylitse muiden: Rikollinen nainen. Kotimainen leffa, Teuvo Tulion ohjaama ja pääosassa Regina Linnanheimo, joka pyöritteli pahaenteisesti silmiään aina kun muisti jotain aikaisemmasta elämästään. Oli siis muistinsa menettänyt ja tullut sekoitetuksi pahamaineiseen naisrikolliseen. Ja joutui siksi vankilaan, jonka johtajana oli hänen oma miehensä.

Olin varmaan 6-7-vuotias kun näin tuon telkkarista, ja pelkäsin viikko tolkulla.

Aikuisena olen pelännyt Ring-elokuvaa ja Sinister-leffoja.

Vierailija
11/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma muistanko nimen oikein, mutta tuliko joskus sellainen sarja kuin Lokkisaari? Se oli hurjan jännä ja pelottava, ainakin silloin, en tiedä pelottaisko vielä.

Vierailija
12/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manaaja pelottavin. Taisteluplaneetta Galactica innostavin ja kiehtovin siinä 10v tienoilla.

Galactica oli lempisarjojani.

Vierailija
13/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhene koskaan -sarja, joka käsitteli suomalaisia henkirikoksia. Sitä juonsi Åke Lindman. Jo tunnusmusiikki oli karmiva. 

Vierailija
14/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva Mirrors, tosiaan poistin peilit seiniltä sen jälkeen :D

Vierailija
15/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Bolb - Valuva kuolema !

Kasarikauhua jota lapsena pelkäsin. Katsoin hetki sitten trailerin vuosikausien jälkeen ja edelleen pelottaa!

Suosittelen laittamaan vaikkapa youtuben hakuun "the blob deaths" niin ymmärrätte miksi tätä kakarana kammosin.

Ja kyllä, minä 80-90-luvun ipana katsoin kauhua lapsena. Nykyään olisi ehdoton lasu.

Vierailija
16/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Melasniemen tähdittämä Kaivo. Olin kyllä ihan täysi-ikäinen sen katsoessani, mutta karmiva se oli silti!

M 45

Vierailija
17/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manaaja. Olen toipunut siitä koko aikuisikäni. Hiljattain uskaltauduin katsomaan sen Netflixistä ja pääsin siitä yli. 35 vuotta siihen meni.

Vierailija
18/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ring.....se tunne kun se äm mä tulee ulos telkkarista......

Vierailija
19/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Valtiaiden Avaruusmusikaali, pelkäsin hirveästi sen jälkeen avaruutta ja mietin, pääsikö Ville koskaan takaisin maahan. Itse Valtiaissa pelkäsin myös kun niitä presidenttejä näytettiin takaa päin kun istuivat penkillä, en tosin ymmärrä miksi.

Vierailija
20/96 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pelotti elokuva jossa avaruusoliot käännyttivät ihmisiä lyömällä merkin niskaan, olin noin 9v enkä ikävä kyllä' muista elokuvan nimeä mutta pelkäsin että vanhempanikin muutetaan hirviöiksi.

Hetkinen, mikä leffa / sarja tämä oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme