46-vuotias rouva tissuttelee viiniä ja kuuntelee Nirvanaa :D
Kyllä ei ole parempaa musiikkia tehty koskaan. Maanantaina Nirvana-paita päälle töihin.
Kommentit (64)
Kuulostaa mukavalta nostalgia-illalta :)
Minäkin olen viettänyt illan kuunnellen 90-luvun alun rokkia. Olisipa kaljaa...
N38
Ja Musta Mamba surisee alakerrassa...
Hehee. 48-vuotias sinkkunainen täällä kuuntelee kai industrial metalliksi luettavaa musiikkia. Juon kaljaa.
Pyh, Wintersun pyhkii Nirvanalla pöydän mennen tullen.
Täällä myös Nirvanat tulilla. Juomana Jekkua Jaffalla. Rouva44
M43 ilmoittautuu mukaan. Rommilasi edessä ja soundgardenin spoonman soi. Ollaan selkeesti oman aikamme ernuja😊.
Mikä meininki? Mulla perhe hiihtoloman vietossa ja itekseni fiilistelen nauttien yksinolosta.
Nirvana on hyvää treenimusaa.
N41
Mä olen N59v ja kuuntelen Staminaa, Volbeattia, Ozzya ym. AC/DC ja Nirvana myös ok. Jone Nikulasta pidän, eli pitäkää hulluna. Kaljakin maistuu. Mitä väliä iällä on? Ruumis raihnaistuu, mutta se sama ihminen siellä sisällä asustelee.
Ap, mikä on sun mielestä nirvanan parasta tuotantoa? Tykkään ite vähän rätväkkäämmästä menosta. Bleach on huippu!
Juon kaljaa
Renaissance - Cold is being on illan teema
Sama täällä! Tai no melkein. Juon halppisjaffaa ja katson Youtube-videoita.
Nirvana on vaan paras. Ei päihitä mitkään foofighterssit eikä muut.
Vierailija kirjoitti:
M43 ilmoittautuu mukaan. Rommilasi edessä ja soundgardenin spoonman soi. Ollaan selkeesti oman aikamme ernuja😊.
Mikä meininki? Mulla perhe hiihtoloman vietossa ja itekseni fiilistelen nauttien yksinolosta.
Mies matkalla ja lapset mummolassa. Hyvä meininki :D
ap
Mä oon 23 ja toi on yks lempipuuhistani :D Aina ei kyseessä kyllä nirvana. Toivottavasti oon niinku sä, vielä sillonkin ku oon tuplannu ikäni. Meinaa onhan tää ihanaaa!
Vierailija kirjoitti:
Mummojen musaa tuo Nirvana.
Kyllä, kaikki jotka olivat ysärillä teinejä, eivät voi unohtaa. Kunpa olisi aikakone.
Olen vähän vanhempi kuin sinä. Juon lonkeroa ja samat metkut, vähän eri bändi vain. Töihin en kyllä arvaa mennä bändipaidassa.