Aion olla taas puhumatta loppuillan
"Ei mua kiinnosta, miksi sä mulle tuollaisia puhut". Niin, sanoo mieheni joka asiaan. Löytyisipä joku jonka kanssa jutella?
Kommentit (22)
Taas tällästä paskaa, miksi olet sen miehen kanssa yhdessä? Ihan ö-luokkaa tollanen kummankin puolelta.
Kai sulla joku sukulainen on jolle soittaa?
Kuule, sulla on väärä
Mies.
Ja sillä väärä nainen.
Jos se on loppu se on loppu. Rakkaus ja kunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
Voisit laittaa jotkut seksut alusvaatteet ja tverkata ni alkais miestäki kiinnostaa. Ainii mutta hienompaa harrastaa tota passiivista aggressiivisuutta, joka on muuten yksi henkisen väkivallan muoto
Ei tosiaankaan tykkää tai innostu tuollaisesta.
Ei kiinnosta mitkään uudet verhot. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla joku sukulainen on jolle soittaa?
Ei ole.
Yksinkertaista kirjoitti:
Taas tällästä paskaa, miksi olet sen miehen kanssa yhdessä? Ihan ö-luokkaa tollanen kummankin puolelta.
Lapsi, yhteinen yritys ja tulot, omaisuus.
Ai, että miten tympeä kommentti mieheltä.
Onko mies yleisesti välinpitämätön lähes joka asiaan.
Tuollainen on raskasta seuraa. Lytätä toinen.
No ette sentään riitele. Itsekin olen riitatilanteissa mielummin sitten hiljaa loppuillan kun että sanon jotain todella kamalaa ja peruttamatonta. Parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuollainen se nykyään on. Ollut jo tosi pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ati sitten se toinen kumppani on rasittava joka puhuu ja puhuu ja puhuu ja puhuu................
Vierailija kirjoitti:
No ette sentään riitele. Itsekin olen riitatilanteissa mielummin sitten hiljaa loppuillan kun että sanon jotain todella kamalaa ja peruttamatonta. Parempi näin.
Joo, ei meillä ole oikeastaan koskaan riidelty. Se on vaan tuollaista.
ei sitäkään jaksa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen on raskasta seuraa. Lytätä toinen.Ati sitten se toinen kumppani on rasittava joka puhuu ja puhuu ja puhuu ja puhuu................
Mä en kyllä puhu koko aikaa.
Teepä testi ja katso kauanko menee, että mies alkaa jutella. Mä oon ollut nyt 4 päivää kotona täysin hiljaa lukuun ottamatta pyyntöä tulla syömään ja lasten kyselyjä hukassa olevien tavaroidensa suhteen. Meillä asuu minä ja 4 miespuolista perheenjäsentä, joita kaikkia kiinnostaa enemmän ruutu. Esikoinen skypettää kavereilleen huoneessaan, kuopus ja keskimmäinen pelaa kahdestaan ja mies katsoo telkkaria hiljaa. Tuli todella "kaivattu" olo tässä perheessä. Mies ei oo sanonut mulle sanaakaan sitten maanantain. Tekis tavallaan mieli jatkaa kunnes mies alkaa puhua mulle. Veikkaan tosin, että oon hiljaa ja luen kirjojani sohvalla vielä juhannuksena.
Byääh. Mä en ala mitään. En ainakaan puhu.
Vierailija kirjoitti:
Teepä testi ja katso kauanko menee, että mies alkaa jutella. Mä oon ollut nyt 4 päivää kotona täysin hiljaa lukuun ottamatta pyyntöä tulla syömään ja lasten kyselyjä hukassa olevien tavaroidensa suhteen. Meillä asuu minä ja 4 miespuolista perheenjäsentä, joita kaikkia kiinnostaa enemmän ruutu. Esikoinen skypettää kavereilleen huoneessaan, kuopus ja keskimmäinen pelaa kahdestaan ja mies katsoo telkkaria hiljaa. Tuli todella "kaivattu" olo tässä perheessä. Mies ei oo sanonut mulle sanaakaan sitten maanantain. Tekis tavallaan mieli jatkaa kunnes mies alkaa puhua mulle. Veikkaan tosin, että oon hiljaa ja luen kirjojani sohvalla vielä juhannuksena.
Ei se päiviä ole puhumatta, vähän aikaa vaan. Tuollaisia tyhmiä kommentteja aina välillä sanoo. Mulla ihana ja empaattinen lapsi joka kyllä juttelee vaikka on aina välillä pleikkaa pelaakin. Tsemppiä sulle.
Eleet ja ilmeet, katse kertovat kaiken tarvittavan ja enemmänkin
Sano, että puhun kotonani, mitä haluan ja että turha on yrittää kaventaa mun sananvapautta. Kuulokkeet korville, jos omaa rauhaa haluaa. Tuollaisille "Pidä sinä se turpas kiinni ja tyhmät juttusi omana tietonasi" pitää laittaa kova kovaa vastaan. Muuten luulevat, että heillä on oikeus käyttäytyä törkeästi. Huono malli lapsille, tosi huono. Kohta ne hyppii silmillesi, kun ei tarvitse kunnioittaa.
Voisit laittaa jotkut seksut alusvaatteet ja tverkata ni alkais miestäki kiinnostaa. Ainii mutta hienompaa harrastaa tota passiivista aggressiivisuutta, joka on muuten yksi henkisen väkivallan muoto