Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen kuvan saat minusta kotini sisustuksen perusteella? (kuvia)

Vierailija
01.03.2019 |

Millainen olen luonteeltani? Minkä ikäinen olen?

https://aijaa.com/fmFkCi
https://aijaa.com/72p3Ez

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt jotain! Osuiko kukaan oikeaan?

Vierailija
22/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitko tuon julisteen perusteella vähän helpon rahan perään? Voi olla hyvä tai huono asia, riippuu toteutuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kontrollifriikki tytteli, joka ei tuuleta asuntoa (kamat tuuletusikkunan edessä), vaikka aihetta olisi. Tällä viittaan runsaaseen hajusteiden määrään lipaston päällä. Et osaa hillitä ostohimoasi, koska rekissä roikkuu monta saman väristä ja saman mallista takkia. Tohvelit ovat väärässä paikassa, eivät sängyn vieressä tai kylpyhuoneessa. Käyt siis ilmeisesti parvekkeella, mutta miksi? Et kai vaan polta tupakkaa tai muuta? Visuaaliset koristeet ovat kieleltään köyhiä, mutta ehkä salaat mielenkiintosi kohteet tarkoituksella. Olet hyvin siisti, josta isot pisteet. Kerro lisää tai kerro jotain.

Parvekkeella? Ei tuossa kämpässä taida olla partsia.

Vierailija
24/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen olen luonteeltani? Minkä ikäinen olen?

https://aijaa.com/fmFkCi

https://aijaa.com/72p3Ez"

Nainen 25 kuljet muodin mukana.

Vierailija
25/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30, opiskelija, sinkku,  siisti, tunnollinen, ei vielä löytänyt persoonallisuuttaan.

Vierailija
26/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet AMK:ssa, tradenomiksi tms. Asunto on vanhempiesi ja he vuokraavat sen sinulle halvalla. Olet yksinkertainen ihminen, juot lattea ja syöt pastaa. Ihailet Sara Sieppiä ja mielestäsi hän edustaa ajatusten aatelia. Sinua pidetään nipona ja tylsänä. Sairastat lievää masennusta joka tulee pahenemaan ristiriitojen lisääntyessä elämässäsi. Miehet eivät ole koskaan päässeet lähellesi, etkä sinä heidän lähelleen, vaikka vakipano tai kaksi löytyykin.

Vierailija
27/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, sinkku, istut tv:n ääressä illat, mottosi on halvalla enemmän. 

Vierailija
28/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kaihtimet että rullaverhot... Vuorotöissä?

Vierailija
29/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen n. 25-vuotias kaupallisella alalla/oikiksessa/kasvatustieteellisessä oleva.

Luonteeltasi olet todennäköisesti ihan normaali :) Pidät järjestyksestä, harrastat ehkä säännöllisesti liikuntaa tai sitten olet esim. opiskelija ja käyt töissä iltaisin. Et varmaan vietä kauheasti aikaa kotona.

Et ole kauhean juurtunut nykyiseen kotiisi ja olet valmis muuttaman esim. töiden perässä toiselle paikkakunnalle lyhyelläkin varoitusajalla.

Vierailija
30/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo, vuokrakämppä, nainen, tuoksuu liikaa, suorat pitkät hiukset, ei lestadiolainen (telkku ja hajuvedet), siistiä, vähän vaisuja värejä eli olet arka tai ylipainoinen. Voisit olla vuorotöissä sairaalassa tai kaupassa. Sinkku.

Vierailija
31/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla syntynyt

Vierailija
32/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, tekisipä joku hieman persoonallisemmassa kodissa asuva samanlaisen. Itse en uskalla.

Vierailija
33/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 luvulla syntynyt

Tämä varmaan totta. Kaikilla nuorilla vloggaajilla on juuri tuollainen sisustus, vihkiytyneemmillä parilla peikonlehdellä varustettuna.

Vierailija
34/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavia vastauksia! Naurattaa miten monen analyysi on täysin totta! Asun vuokralla, olen kontrolli/siisteysfriikki ja kaiken pitää olla aina järjestyksessä. En voi sietää sotkua eikä mun koti koskaan ole sotkuinen. Ikää 30 v. En opiskele vaan olen vakityössä jossa ollut 12 vuotta (perus p*skaduunia, mutten kuitenkaan kaupan kassa). Lapsia ei ole (eikä tule). Pienikokoinen koira löytyy. Sinkku.

Vierailija
35/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kontrollifriikki tytteli, joka ei tuuleta asuntoa (kamat tuuletusikkunan edessä), vaikka aihetta olisi. Tällä viittaan runsaaseen hajusteiden määrään lipaston päällä. Et osaa hillitä ostohimoasi, koska rekissä roikkuu monta saman väristä ja saman mallista takkia. Tohvelit ovat väärässä paikassa, eivät sängyn vieressä tai kylpyhuoneessa. Käyt siis ilmeisesti parvekkeella, mutta miksi? Et kai vaan polta tupakkaa tai muuta? Visuaaliset koristeet ovat kieleltään köyhiä, mutta ehkä salaat mielenkiintosi kohteet tarkoituksella. Olet hyvin siisti, josta isot pisteet. Kerro lisää tai kerro jotain.

Parvekkeella? Ei tuossa kämpässä taida olla partsia.

Ajattelin että verhon takana olis partsin ovi.

Vierailija
36/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavia vastauksia! Naurattaa miten monen analyysi on täysin totta! Asun vuokralla, olen kontrolli/siisteysfriikki ja kaiken pitää olla aina järjestyksessä. En voi sietää sotkua eikä mun koti koskaan ole sotkuinen. Ikää 30 v. En opiskele vaan olen vakityössä jossa ollut 12 vuotta (perus p*skaduunia, mutten kuitenkaan kaupan kassa). Lapsia ei ole (eikä tule). Pienikokoinen koira löytyy. Sinkku.

Selitys niille fleecetakeille?

Vierailija
37/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30v. Sinkkunainen. Tykkää sisustuksesta, mutta ei ole kovin hyvä siinä, eikä budjetti riitä. Viihtyisä pieni luukku. Omistaa myös pienen räksyttävän koiran. Vaatteita on joka lähtöön, sortuu liialliseen shoppailuun. Haluaa seurata tämän hetken muotia.

Vierailija
38/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi paljon takkeja ja varmaan pelkkiä beigejä takkeja 10 kpl. Ne on kuitenkin eri pituisia/eri mallisia/eri materiaalia. Ei muuta selitystä, olen takkiholisti. 

Vierailija
39/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen tai sellaiseen ympäripyöreään tavallisuuteen tähtäävä. Et ole kovin varakas. Iältäsi olet hieman alle 30v ja nainen.

Vierailija
40/81 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi paljon takkeja ja varmaan pelkkiä beigejä takkeja 10 kpl. Ne on kuitenkin eri pituisia/eri mallisia/eri materiaalia. Ei muuta selitystä, olen takkiholisti. 

Osta jatkossa jotakin eriväristä, tuo väri on tylsin mahdollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme