Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tosi siistiä tämä laihdutuskuuri. Ja pa*kat.

Vierailija
21.02.2013 |

Olen nyt aktiivisesti laihduttanut 3 viikkoa. Lopputulos +500 g.

Jep.

Aamupala 2 ruisleipää kalkkunalla ja tomaatilla

Lounas: kevyt lounas töissä

Päivällinen: salaattia ja vähärasvaista lihaa (kanaa yleensä)

Ja näillä sen kuin elopainoa kertyy. Samalla voin lopettaa koko laihduttamisen. Ihan sama. Paisun saa*analliseksi laardisäkiksi kun kerran näin se menee. Ihan sama.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Haloo!

Totta kai ihmiset joilla on kymmeniä kiloja ylipainoa laihtuvat nopeammin kuin ne, jotka laihduttavat normaalipainon rajoissa. Onhan nyt selvää, että energiamäärää voi vähentää aikapaljon radikaalimmin, jos on vetänyt tuhanisia kaloreita päivässä kun jos on syönyt aikaisemmin 2000 kaloria ja siitä koettaa nipistää.

Mut komppaan ap:tä koska itsellä samat fiiikset jatkuvasti kun vöhentää syömistä ja liikkuu helvetisti ja vaa'alla lukemat kasvaa. Mut hei - kokoo pienemmät housut mahtuu päälle kuin puoli vuotta sitten vaikka paino samassa...

Vierailija
22/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ap hei, sä laihdutat normaalipainon sisällä. Paljon järkeä kadehtia ihmisiä, jotka on pudottaneet vuoden alusta 10 kg ja ovat yhä ylipainoisia. :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.... se en ollut minä (ap) joka kadehti painoa pudottaneita :) Joku muu oli tuon kommentin laittanut. Ymmärrän toki realiteetit :)

ap

Vierailija
24/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lisään vielä, että kasvisruoka ei ole välttämättä kevyttä, liikkumaton ihminen ei tarvitse kahta lämmintä ruokaa päivässä, jos haluaa laihtua. Kotityöt eivät ole kuntoilua, siis sellaista jossa rasva palaa ja kunto nousee.

Vierailija
25/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut vuoden alusta 7 kiloa (lähtömitat 171/76) tällaisella ruokavaliolla:

Aamupala maustamaton (ei rasvaton!) jugurtti, jonka seassa pellavarouhetta, musta kahvi

Lounas jotain proteiinipitoista (kanaa, kalaa, raejuustoa, fetaa, kananmunaa tms), lisukkeena reippaasti vihreitä kasviksia (ruusukaalia, parsakaalia, avokadoa, salaattia tms)

Välipala kourallinen pähkinöitä tai omena

Päivällinen sama kuin lounas. Päivän mittaan juon myös paljon vettä.

Joka päivä oon syönyt itseni kylläiseksi ja nälkää ei ole tarvinnut nähdä. Annokset ovat olleet todella isoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme