Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tosi siistiä tämä laihdutuskuuri. Ja pa*kat.

Vierailija
21.02.2013 |

Olen nyt aktiivisesti laihduttanut 3 viikkoa. Lopputulos +500 g.

Jep.

Aamupala 2 ruisleipää kalkkunalla ja tomaatilla

Lounas: kevyt lounas töissä

Päivällinen: salaattia ja vähärasvaista lihaa (kanaa yleensä)

Ja näillä sen kuin elopainoa kertyy. Samalla voin lopettaa koko laihduttamisen. Ihan sama. Paisun saa*analliseksi laardisäkiksi kun kerran näin se menee. Ihan sama.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapa karppaamaan. Minulta lähti 1,1kg kahdessa päivässä.

Vierailija
2/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sä syöt liian vähän.

Koita syödä 5 kertaa päivässä ja välttele hiilihydraatteja mutta tarvitse kuitenkin hyviä rasvoja esim. Pähkinöistä.. ja syö Rahkaa/Raejuustoa josta saat proteiineja.

Jätä työpaikkalounaalla leipä syömättä ja sen tilalla enemmän kasviksia.

juo paljon vettä.

älä vielä luovuta :) hankalaa se välillä on mutta uskon että kun vielä rupeat iltaisin tekemään pienen kävelylenkin rupeaa paino tippumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt aivan liian vähän. ateriavälit on myös liian pitkät. epäilys kyllä kovasti herää ettet kerro kaikkia syömisiäsi..

Vierailija
4/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä juot? Alkoholia? MIkä on kevyt lounas?

Vierailija
5/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo aloitusteksti! =DD Ei pahalla ap, mutta tunnistan tuosta niiiin itseni. Just tommonen lapsellinen uhma (sori), että "ihan sama helvetti, antaa olla, lihotankin itseni oikein läskiksi niin katsotaan sitten saatana!!". Joskus vaan tekee hyvää uhota ja kirota asiaa, kun oikein ottaa päähän. Aikas pauhaat ja sit eikun leuka kohti rintaa ja kohti uusia pettymyksiä... Älä anna periksi, ainakaan kokonaan, hetkeksi voit antaa ja sitten palata taas ruotuun. =)

Vierailija
6/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuon aloituksen pikku uhmassa kirjoitin ;) Olkoon siis läskit, karttukoon oikein liisterimäisesti jokainen ruuanpala lantiolle niin etten ovista enää mahdu kulkemaan.

Ei, en syö liian vähän. Olen kokeillut sitäkin että syön välipaloja, lopputuloksena paisun vielä enemmän. Ehei, jätin tarkoituksella nuo välipalanapostelut pois.

En syö työpaikalla leipää ja juon ruokajuomana vettä. Pähkinöille olen tappavan allerginen samoin kuin lukuisille kasviksille ja kaikille hedelmille. Siis ihan oikeasti olen allerginen, se ei ole uhmaa :)

Salaattia siis syön illalla ja käytän salaattikastikkeena luonnonjogurttia (rasvaa about 15). Ja lihat paistan rypsiöljyssä. Salaatissa vihreää salaattia, tomaattia, kukkakaalia, sipulia. Juuri muuta kasvista en pystykään syömään.

Ja joo, otan toisinaan kuivaa valkoviiniä sen salaatin kanssa, koska se on mun "herkku". En syö sipsejä, en karkkeja, en jäätelöä, en leivonnaisia, en pidä niistä. Mutta kai se on sitten liikaa. Olkoon.

Vierailija
7/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se työpaikan lounas on joko

- kalaa ja kasviksia

- kasvisruokavaihtoehto + salaattia

- keitto (jos kevyt) + salaattia

- jos paneroimatonta lihaa niin sitä ja salaattia

EI luulisi että näillä paisuu vaan on se uskottava.

Vierailija
8/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää mitat ja aktiivisuutesi. Täällä toinen joka ei laihdu vain syömällä vähän. Päinvastoin: tarvitsen sapuskaa 5 kertaa päivässä ja lisäksi kunnon hikiliikuntaa. Sun aineenvaihduntasi taitaa olla yhtä paska kuin minun ja sitä pitää buustata, ei näivettää entisestään.

Vierailija
9/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin karppaamaan. viime tiistaista -2,5 kg.

Vierailija
10/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasi raaka-ainekset ovat hyviä, mutta määrä ratkaisee. Terveellinenkin ruoka lihottaa. Nöyrry laskemaan kalorit siitä mitä syöt: 10ml rypsiöljyä sisältää 90kcal. 1 olut 135kcal jne

http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja

Vierailija
11/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuule. Jos ihminen syö vähemmän kuin kuluttaa niin sillon se laihtuu. FAKTA. Ole vaan kärsivällinen. Odota mutuama viikko ja onko sitten tullut tuloksia. Ihmiset luulee että laihdutus kävisi jotenkin nopeasti. Uusi ruokavaliohan voi esim pistää kehon ihan sekaisin ja tästä syystä voit turvota yms. Älä hätile. Malttia malttia! Oletko harrastanut liikuntaa enenmmän kuin ennen?

Oletko varma ettet syö mitään noiden lisäksi? et edes kourallista suklaata tai jätskiä? Mä luulen että tiedät itse vastauksen kysymykseesi jos oikein pinnistelet.

Tsemmppiä!

Vierailija
12/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin 1,5 viikkoa sitten osanutraamisen, jossain vaiheessa aion aloittaa täysnutrauksen. Kiloja on lähtenyt pian 4 :) Ja siis lähtöpaino mulla 77,3..Tsemppiä, kyllä se siitä kun pääsee alkuun, siitä vasta saakin tsemppiä jos lähtee ees muutamia satoja grammoja ja itelle ainakin auttoi just toi nutraus siihen :)

Vierailija
13/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko varma ettet syö mitään noiden lisäksi? edes kourallista suklaata tai jätskiä?"

Oikeasti, miten tyhmänä te aloittajaa oikein pidätte? Kai nyt jokainen tajuaa herkkujen lihottavan, eikä varsinkaan laihduttaja syö niitä mitenkään vahingossa.

Vierailija
14/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen jatkaa... Kyllä mä ainakin uskon sua, mitä kerrot syömisestäsi. Niin se vaan menee, että kaikilla se ei käy helposti, että "vähennänpä vaan syömistä ja laihdun". Tosiaan aineenvaihdunnasta paljon on kiinni. Totta kai fakta on se, että jos jatkuvasti syöt vähemmän kuin kulutat, niin laihdut, mutta tiedän, että jossain vaiheessa junnaavat (tai kuten sulla, jopa päinvastaiset) tulokset lyö kasvoille kuin märkä rätti.

Minkäs verran harrastat liikuntaa muuten? Olen itse aloittanut painonpudotusoperaation (normaalipainon ylärajalta kylläkin) marraskuun alusta, ja vaivaiset 3 kg on lähtenyt. Lannistaa, todella, mutta yritän ajatella asian toisin. Olen kuitenkin lisännyt liikuntaa huomattavasti ja syömäni ruoka on laadukasta, rasvoineen ja proteiineineen. Olen kuitenkin vain ihminen, ja repsahduksia (ryyppäämistä ja mässäilyä suoraan sanoen) on mahtunut tähän ajanjaksoon useampikin. Tällä kertaa en ole kuitenkaan luovuttanut niiden seurauksena, enkä hitaan painon pudotuksen seurauksena, vaan ajattelen tätä kaikkea sijoituksena tulevaisuuteeni. Se, että liikun paljon, ei ole mistään pois, päinvastoin. Vaikka se ei tuottaisi tulosta vaa'alla, se tekee kuitenkin hyvää minulle, mun pienokaiselle sydämelleni, mun elintärkeälle rangalleni, mun kintuilleni jotka mua kantaa jne. Mun sydän kiittää jokaisesta kerrasta, jonka raahaudun salille vaikka väkisin, eikä sen tarvitse olla spessukivaa - se on silti merkityksellistä mun elimistölleni. Tämän voimalla minä jaksan, en todellakaan minkään painon pudotuksen motivoimana, koska se on niin älyttömän vähäistä. Mutta kaikkea ei voi saada. Minusta ei ole elämään erityisen kurinalaista elämää ilman repsahduksia, toisaalta minusta ei ole enää elämään sitä sohvaperunankaan elämää, joten olen valinnut tämän kultaisen keskitien, joka tuo tulosta sen mitä tuo, mutta omavalintaista, omavalintaista... No, tämä meni nyt vähän omanapaiseksi, mutta tarkoitan vain, että tosiaan itselläkin näitä terveitä elämäntapoja (repsahduksineen!) takana jo 3,5 kk, eikä tosiaan paino ole siinä ajassa paljon pudonnut. Pienillä, itselleni sopivilla muutoksilla kuitenkin vähän. Joskus tähän vaan menee aikaa, ja ainakin suunta on laskeva. Sinulla on takana "vasta" 3 viikkoa, jona aikana tietysti toivoisi jo tuloksia, mutta älä ainakaan luovuta. Jatka vielä vaan ja katso tilannetta vaikka 3 kuukauden päästä. Ellei muuta, niin ainakin voit siinä tapauksessa tulla julkisuuteen lääketieteellisenä ihmeenä, jonka paino EI putoa, vaikka syö vähemmän kuin kuluttaa. =) Ajattele niitä palkkioita!! =)

Vierailija
15/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juuri näin toisella palstalla aloituksen että tammikuusta -9kg. Vituttaa. 

Itse aloitin tammikuun alussa elämäntapa remontin. Jätin herkut pois, kaikki siis. Pienensin annoskokoja, otin mukaan aamupalan jota ennen en ole syönyt. Puolet lautasesta aina salaattia, salaatinkastikkeena rypsiöljy ja suola tai vinaigrette. Normi ruokaa, mutta ei kermakastikkeita tai kukkurallista valkoista pastaa (1 dl riitti). En juonut mehuja enkä limsoja, yritin muistaa juoda paljon vettä. Ei maustettuja jugurtteja, ei vanukkaita eikä kiisseleitä, hedelmä- ja marjasmoohtieta tehtynä joko rasvattomaan maitoon ja/tai maustamattomaan, rasvattomaan jugurttiin.

Tulos? - 1.8kg. Fuck.

Lähtöpaino 73kg ja pituutta 164cm. 

Vierailija
16/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te jotkut kyllä niin saatanan saamattomia että naurattaa.. Laihduttaminen kuitenkin on maailman helpoimpia asioita. Ottakaa sieltä läskistä niskastanne kiinni.

Vierailija
17/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:)

Tiedän tarkalleen tunteen. Olen laskenut muutaman viikon syödyt kalorit ja liikunnan kuluttamat kalorit. Vajausta pitäisi olla ja silti, paskat, paino ei ole tippunut:)

Ihan samalla tavalla kiukuttelin yksi ilta, Pitäkää tunkkinne perkele.

No, lohdutan itseäni, että tämän kautta on tullut ainakin syötyä terveellisemmin, jos tästä ei muuta hyötyä ole. Taidan alkaakin uhmaamaan, että yhtään grammaa läskiä en anna pois. Pidän jokaisen gramman itse, enkä suostu luopumaan tipastakaan läskiä

Vierailija
18/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suksi vakavikko kuuseen siitä:)

Joillain tyypeillä ei sitten ole tippakaan huumorintajua

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:34"]

Olette te jotkut kyllä niin saatanan saamattomia että naurattaa.. Laihduttaminen kuitenkin on maailman helpoimpia asioita. Ottakaa sieltä läskistä niskastanne kiinni.

[/quote]

Vierailija
19/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista kommenteista.

En tosiaan syö mitään yleisesti herkuiksi laskettuja juttuja kuten suklaata tai jäätelöä. En ole syönyt niitä ennenkään koska en ole makean perään. Aineenvaihdunta on hidastunut ihan törkeästi eikä ruuansulatuskaan toimi enää kuin nuorempana.

Varsinaista liikuntaa en harrasta mutta en sohvalla makaamistakaan. Meillä on kohtuullisen pienet lapset ja illat menee juostessa paikasta toiseen ja juostessa kodinhoitohuoneen ja keittiön maastoissa. Paikallani en siis ole kuin vasta klo 21.30 jälkeen.

Noh, tämä nyt vain on sitten tätä. Harmittaa ihan vietävästi. Mutta niinhän sitä sanotaan että läski on ikuista. Laihtuisinko jos en söisi yhtään mitään? Tuskin. Ehkä iskisi joku metamorfoosi että ne oven karmitkin sulautuisivat rasvaksi takapuoleen. Lähtöpaino oli 74,5 (ja nyt aamulla siis 75, sikasiistiä). Pituutta 175 cm.

ap

Vierailija
20/25 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus tuntuu epäoikeudenmukaiselta vähän, että jotkut ei laihdu ap:n syömisilläkään, ja minä taas laihdun paljon enemmällä tasaisesti. Olen keski-ikäinen nainen, laihdutusta aloittaessa oli mitat 161 cm / 73 kg, en harrasta liikuntaa. Laihdutuskeinona Kiloklubin kalorirajat, eli saan syödä 1700 kcal päivässä. Olen laihtunut joka viikko vähintään puoli kiloa näin syöden. Ja se syöminen ei noilla kaloreilla ole mitään pientä, esm. eilisen ruoat:

- Aamu: Pirtelö johon appelsiinimehua, banaani, pakastemansikoita; leipäviipale voideltuna oliiviöljyllä, cappuccino (täysmaitoon)

- Lounas: Työpaikkaruokalassa 3 perunaa, uunilohta, puoli lautasellista salaattia, jälkiruoaksi kerroskiisseli

- Päivällinen: Pastasalaattia johon rucolaa, vuohenjuustoa, aurinkokuivattua tomaattia, oliiveja, paprikaa, pinjansiemeniä, oliiviöljykastiketta, jälkkäriksi veriappelsiini ja 3 palaa suklaata, lasi valkoviiniä

Ja tämä on ihan tyypillinen mun ruokapäivä, saan joka päivä herkutella näin ja laihdun tasaisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi