Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoossa talo myynnissä

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku mainostus?

Vierailija
2/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan Xenian talo. Ei ole tarvetta ostaa. Hintaa näkyy olevan, kuinkahan paljon tuosta pitää pudottaa, että menee kaupaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Porvoossa oikeasti noin kova hintataso vai onko tossa kenties 100- 150t liikaa hintaa? 

Turun seudulla vastaavan pyyntihinta olisi n. 400 000€. 

Vierailija
4/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan on. Ei tuohon usko kukaan. :D

Vierailija
5/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on mainos

Vierailija
6/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin? 

Vierailija
7/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan persoonallinen! Not... No ei, onhan tuo kaunis. Täällä vain kateellinen huutelee. 

Vierailija
8/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin? 

Porvoon juttuihin.

Vierailija
9/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus jotenkin kolkko ja lämpö puuttuu. Neutraalit värit. Ai niin sä kysyit ostaisinko. Kyllä jos olis tuollainen rahamäärä tilillä. Lainaa en ota.

Vierailija
10/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjäkö se ap on?

Vierailija
11/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse noin isoa taloa, joten en ostaisi.

Mutta koska ollaan av:lla, aloittaja varmaan halusi mielipiteen sisustuksesta: mun mielestä ihan kiva, sellainen rauhallinen ja sopivan neutraali.

Vierailija
12/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko nuo mööpelit kauppaan, vai miksi niitä on kuvattu?

Vierailija
13/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. A) en pidä ja b) ei olisi edes varaa😊😁

Vierailija
14/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. 

Ton kokoseen kämppään surkee kaksion kokoinen keittiö ja olohuone. Ja site 4 makkaria.

Kaks riittäis, toisesta vois tehdä työhuoneen. Loppujen lämmityksestä turha maksella. 

Sinccis

Vierailija
15/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista mutta kova on hinta. Saapa nähdä, kuinka nopeasti menee kaupaksi...

Vierailija
16/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian värikäs mun makuun ja liian vähän "Live, laugh, love" huoneentauluja.

Vierailija
17/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: en tykkää tuosta keittiöstä yhtään. En tilarataisuna tuolla päädyssä auki kaikilta osin suoraan olohuoneeseen), en värityksenä, enkä tyylinä. Tohon hintaan kaiken pitäisi olla kohdillaan ja toi on jo aika iso miinus minun mielessäni. 

Muuten nätti, rauhallinen ja persoonaton koti, oman aikakautensa tuote. Ihan fiksuja tilaratkaisuja tehty Auroraan. Asun itse Kannustalon Rauhalassa ja Kannustaloissa on usein sellaisia vähän outoja ratkaisuja, kuten tosi isoissakin taloissa älyttömän pienet pesutilat ja koppimainen sauna. Saunahan on tässäkin pieni, mutta tuo pesuhuone sentään kunnollisen kokoinen. Itse inhoan tuota, että kodinhoitohuoneen kautta on ainoa kulku saunatiloihin. Mutta tässä ilmeisen harmoonisessa kokonaisuudessa kodinhoitohuoneessa ei koskaan  ole hiekan muruakaan, ei pyykkejä, ei ulkovaatteita kuivumassa jne. jne.

Vierailija
18/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhui, onko ne eroamassa :O

Tietäjät ohoi?

Vierailija
19/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole.

Porvoossa on kyllä aika kova hintataso. Tontti on aika kivalla paikalla keskellä vanhempaa omakotitaloluetta ja kohtuullisen lähellä keskustaa. Uniikimpi paikka siis kuin uudet asuinalueet.

Kyllä myyntihinta ihan varmasti tulee alkamaan vitosella, vaikka pyyntö on melko kova.

Joku ei tykännyt keittiöstä, mutta itse pidän kyllä. Minä taas en pidä viistokattoisista makuuhuoneista.

Huomatkaa pienehköt lämmityskulut.

Sievä kokonaisuus.

Vierailija
20/43 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja seesteinen koti.  Ei kuitenkaan herättänyt sen kummempia tunteita. Eipä tosin tarvitsekaan, kun en ole ostoaikeissa.  Mielestäni vain talosta puuttuu tietynlainen kodikkuus. Tyylikkäitä ratkaisuja, jotka näyttävät hyviltä kuvista mutta näytti siltä kuin koti olisi pelkästään esittelykohde.  Monesti kun katsoo asuntoilmoituksia, niin pystyy hyvin kuvittelemaan itsensä tai jonkun muun kyseiseen taloon asumaan.  Tästä ei tullut samaa fiilistä.  Ainut mikä ihmetytti oli sauna. Todella pienen näköinen ja lauteet olivat vastakkain. Aika erikoinen ratkaisu, en ole ennen nähnyt.