Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Tupperin tavaroita omistatte? Lempparinne?

Vierailija
20.02.2013 |

Minä ostin sen munakasastian. Ihan huippu!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesikannu, isompi kakkuastia, voileipäkakkukupu, tupperin nokkamukeja ainakin 3 kpl, juustokupu ja jotain tilauslahjoja. Ei mulla mitään ehdonta suosikka ole. Juustokupua ja mehukannua käytetään päivittäin.

Vierailija
2/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisinkeitin on uusin ja todella hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen aikanaan toiminut jälleenmyyjänä, omistan kaapillisen tuotteita.

Kakkukupu on eniten käytössä. Ja Sambalasit.

Nykyään ostan kyllä halpamuovia, enkä niistäkään tupperkutsuja päin:D

Vierailija
4/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ihan säilytysrasioista. vanhimmat ovat äitini peruja 60-luvulta ja toimivat yhä. Olen kyllä huomannut, että uudemmissa laatu ei ole ihan yhtä hyvä.

Veskikannu myös käytösssä.

Vierailija
5/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Mikro Pluskannu päivittäin käytössä sekä veitset! Ihan ylivetoja. Olen toiminut konsulenttina joskus ja en kyllä pieraisekkaan halpamuoviin päin ;) 

Vierailija
6/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuotteiden hintahan koostuu siitä, että niin moni taho vie rahaa:)

Vierailija
7/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähestulkoon kaikki. Suosikkeja on mikrokannu, niitä on 3 eri kokoa, käytän päivittäin pernoiden kypsentämiseen ja kasvisten höyryttämiseen. Riisinkeittimessä keitän aina riisit, en koskaan hellalla. Uusin on munakas"rasia", jolla teen päivittäin lounasmunakkaan itselleni (olen karppaaja). Ne varmaan ehdottomat suosikit.

Sambamukit on meidän paljon sairastavilla lapsilla öisin vesimukeina sängyn vieressä, kun ei haittaa vaikka kaatuu. Kun pienin oli vauva, niin kotelossa oleva muovilusikka oli aina reissussa kassinpohjalla. Juusto on juustokuvussa, leikkeleet sellaisessa useampikerroksisessa, keltakantisessa rasiassa. Riippulusikoilla lapset syö jugurttinsa ja viilinsä. Ruoanjämät on erikokoisissa satelliiteissa, ja talouspaperitelinekin on tupperin :P. Eväsrasioina kerhoissa ym. tupperin omenoita, banaaneja, babuskoita jne jne. Hienosokeri on columbuksessa, korppujauhot sellaisissa oikein tiiviskantisissa rasioissa. Kesäisin pihalta kerätyn roskaisen salaatin kuivaan salaattilingossa. Silikonivuoissa paistan mm. lihamurekkeen, Erikokoisissa ultraproissa muita uuniruokia, mm. lasagnetten, niin ja paistan leivän. Mittamarissa pannukakkutaikina, muut taikinat niissä tiiviskantisissa leivontakulhoissa. Ja toki on kaulin, ja sekoituskauhat, vispilät, pinsetit ym ym. ihan jokapäiväisessä käytössä.

Ja on meillä monia veitsiäkin, mutta koska inhoan käsitiskiä, niin en viitsi niitä useinkaan käyttää..

Ja on monia, joita en ole kokeillutkaan, vaikka kaapista löytyy, kuten micro gourmet...

Juu, olen konsulentti, tosin ajanpuutteen ja muiden kiinnostuksen kohteiden tulon takia en ole aikoihin tehnyt mitään :)

Vierailija
8/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkeja: sahateräinen hedelmäveitsi, juustokupu, ufo(ritilä pohjalla), kakkukupu, suurisuinen juomapullo, mikrokannu.

Vierailija
9/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihana appelsiininkuorin, mutta en tiedä minne se on hävinnyt.

Vierailija
10/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi mittakulho, pari säilytysrasiaa, leivonta-alusta ja mikron höyrykypsennysastia, sellainen kolmikerroksinen.

Tuo mikron höyrykypsennysastia on tosi hyvä. Olisin halunnut toisen sellaisen ja vaikkei niitä enää valmistettu, niin joku esittelijä sellaisen varastostaan mulle kaivoi. Piti siinä kuitenkin niin kamalaa hintaa, etten jostain muoviastiasta ollut halukas sellaista maksamaan. Tuo astia tuli aikoinaan mikron mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi