Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nainen, joka ei kanna käsilaukkua?

Vierailija
01.03.2019 |

Onko muita, jotka eivät "osaa" käyttää käsilaukkua saati ostella niitä? Ne roikkuvat jotenkin hankalasti olalla epämääräisinä pussukoina heiluen reittä vasten tai vaativat vähintään toisen käden kantamaan. Vyölaukku olisi käytännöllisempi, muttei kovin tyylikäs vaihtoehto.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu. Ollut käytössä aina. 💕💕

Vierailija
62/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee käytettyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käsilaukku, sukkahousut, meikit ja tissiliivit on naisille lanseerattu, manipuloitu ja väkisinsyötetty tuote. Miehenä en voi kun facepalmata. Tässä ketjusa on pari tosinaista, jotka ei moisia käytä ja tarvitse. Sellaisen naaraan kaipaan rinnalleni. Joka uskaltaa olla luonnollisesti oma itsensä ja kiertää muodn harmaan massan kaukaa ja sylkee sille.

Aamen! Ruoka, rakennus ja aseteollisuuden jälkeen muotiala on maailman suurin bisnes elektroniikan rinnalla. Naisille myydään tuubeissa sonnin ja valaansbjermaa ja ties mitä kosmetiikkatuotteita. Joiden alkuperästä kenelläkään ei ole mitään tietoa. Meikit naamaan. Naiset on niiden orjia.

Vierailija
64/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ns. totelaukkua. Mahtuu ihan tarpeeksi tavaraa. Kukkaro, puhelin, vesipullo (sairastan epilepsiaa, tarvin vettä joskus lääkkeiden kanssa) ja kangaskassi ostoksia varten.

Vierailija
65/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ilman käsilaukkua voi olla, ajatelkaa kun joka kerta penkoisi repun alimmaiseksi jäänyttä rahapussia!

Vieläkö joku käyttää rahapussia nykypäivänä? :D

Vierailija
66/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin laukku ei osaa lentää niin pakkohan sitä on kantaa.

Voisitteko te kertoa meille miehille, että mitä helvettiä teillä siellä laukuissanne oikein on? En näin miehenä ymmärrä, kun sellaisen mukana raahaaminen kuulostaa jotenkin niin turhalta. Mä näytän ihan samalta kotiin palatessani. Samoin muut työkaverit? Oletteko te vain niin epävarmoja itsestänne, vai mikä on ongelmana. Minä nimittäin näen sen laukun jotenkin ongelmana ja neuroosina.

Lompakko, kaksi kännykkää ja laturi, bussikortti, kyniä, avaimet ja huulirasva. Yleensä kalenteri ja töihin tarvittavat muistiinpanovälineet, joskus kirja. Läppäri kulkee repussa erikseen koska sitä ei kaikkiin töihin tarvita. Voisitko sinä nyt vuorostasi kertoa mitä neuroottista käsilaukussa on?

No minusta se nyt vain on niin joutavaa. Jos tulee menkkapäivänä verta perseestä niin käy vessassa pyyhkimässä se pois.

PITÄÄKÖ SUT PAHOINPIDELLÄ?

No niin just. Nyt on mukana keskustelussa oikea peräkammarinpoika:D 

Vierailija
67/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en! Tarvitsen useamman mallisen, värisen ja kokoisen, kalliilta merkeiltä tietty!

Vierailija
68/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta en luovu Mexxin olkalaukustani. (pyöräillessäni se on satulalaukussa) Kun satulalaukku on täynnä ostoksista,pistän laukun taas olalle. Kätevää kuin mikä. Tajusin vasta kun otin sen kirpparilöytöni muutama vuosi sitten käyttöön. En enää mitään kamoja, lompakkoa, kotiavaimia tai kännyä änge enkä sullo taskuihini. Taskussani on korkeintaan muutamia paperinenäliinoja .Ajatelkoot muut laukustani mitä lystäävät, ei kuulu minulle ,eikä kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi