Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nainen, joka ei kanna käsilaukkua?

Vierailija
01.03.2019 |

Onko muita, jotka eivät "osaa" käyttää käsilaukkua saati ostella niitä? Ne roikkuvat jotenkin hankalasti olalla epämääräisinä pussukoina heiluen reittä vasten tai vaativat vähintään toisen käden kantamaan. Vyölaukku olisi käytännöllisempi, muttei kovin tyylikäs vaihtoehto.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin laukku ei osaa lentää niin pakkohan sitä on kantaa.

Vierailija
22/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuissa kulkee kaikki ja vaatteet valitaan/ostetaan taskujen lukumäärän mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis käsilaukku on kuin koru. Käsilaukku(kin) saa minut tuntemaan itseni naiselliseksi. En lähde ulos ilman käsilaukkua:)

Vierailija
24/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te kertoa meille miehille, että mitä helvettiä teillä siellä laukuissanne oikein on? En näin miehenä ymmärrä, kun sellaisen mukana raahaaminen kuulostaa jotenkin niin turhalta. Mä näytän ihan samalta kotiin palatessani. Samoin muut työkaverit? Oletteko te vain niin epävarmoja itsestänne, vai mikä on ongelmana. Minä nimittäin näen sen laukun jotenkin ongelmana ja neuroosina.

Vierailija
25/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon teille, laukkunaiset !

Terv. Ryöstelijä.

Vierailija
26/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te kertoa meille miehille, että mitä helvettiä teillä siellä laukuissanne oikein on? En näin miehenä ymmärrä, kun sellaisen mukana raahaaminen kuulostaa jotenkin niin turhalta. Mä näytän ihan samalta kotiin palatessani. Samoin muut työkaverit? Oletteko te vain niin epävarmoja itsestänne, vai mikä on ongelmana. Minä nimittäin näen sen laukun jotenkin ongelmana ja neuroosina.

Käsilaukusta en tiedä, mutta pikkurepussa kulkee mukana kotiavaimet, lompakko, kännykkä, tamponeja, tupakat ja tupakansytytin+loputon määrä sekalaisia kuitteja ja lippulappusia kenkäpasseista lääkärintodistuksiin (tartteis varmaan tyhjentää tuo reppu ja kattoa mitä kaikkea sieltä oikeesti löytyy. Tiedä vaikka olisin voittanut lotossa...).

Vierailija
27/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu läppärille ja muulle romppeelle ja crossbodynä kulkeva käsveska, näin jäävät kädet vapaaksi.

Vierailija
28/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käsilaukku, sukkahousut, meikit ja tissiliivit on naisille lanseerattu, manipuloitu ja väkisinsyötetty tuote. Miehenä en voi kun facepalmata. Tässä ketjusa on pari tosinaista, jotka ei moisia käytä ja tarvitse. Sellaisen naaraan kaipaan rinnalleni. Joka uskaltaa olla luonnollisesti oma itsensä ja kiertää muodn harmaan massan kaukaa ja sylkee sille.

Vierailija
29/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsilaukusta en tiedä, mutta pikkurepussa kulkee mukana kotiavaimet, lompakko, kännykkä, tamponeja, tupakat ja tupakansytytin+loputon määrä sekalaisia kuitteja ja lippulappusia kenkäpasseista lääkärintodistuksiin (tartteis varmaan tyhjentää tuo reppu ja kattoa mitä kaikkea sieltä oikeesti löytyy. Tiedä vaikka olisin voittanut lotossa...).

Täältä löytyi edellämainittujen lisäksi kaksi kiveä ja nippu pitkiä ruuveja? Mitä helv...

Vierailija
30/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakko, kaksi kännykkää ja laturi, bussikortti, kyniä, avaimet ja huulirasva. Yleensä kalenteri ja töihin tarvittavat muistiinpanovälineet, joskus kirja. Läppäri kulkee repussa erikseen koska sitä ei kaikkiin töihin tarvita. Voisitko sinä nyt vuorostasi kertoa mitä neuroottista käsilaukussa on?

Vierailija
31/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon handbagissa pari kiveä. Ei muuta. Sillä on hyvä lyödä deekua niin paljon kuin lähtee, kun ne tulee lähentelemään. Ja tuleehan ne kun oon niin hottis.

Vierailija
32/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Lompakko, huulirasva, särkylääkkeitä, tamppooneja/siteitä, pari laastaria, harja ja kynä :D kaikkia on tullut käytettyä ja mies/miespuoliset kaverit aina kysyy sitten sitä särkylääkettä tai huulirasvaa lainaan "kun ei oma tullut mukaan" nii-in 

Vierailija
33/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkalaukku ja pidän "ristiin molempien olkien yli", niin ei tarvi hartiaa jännittää.

Vierailija
34/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakko, kaksi kännykkää ja laturi, bussikortti, kyniä, avaimet ja huulirasva. Yleensä kalenteri ja töihin tarvittavat muistiinpanovälineet, joskus kirja. Läppäri kulkee repussa erikseen koska sitä ei kaikkiin töihin tarvita. Voisitko sinä nyt vuorostasi kertoa mitä neuroottista käsilaukussa on?

No minusta se nyt vain on niin joutavaa. Jos tulee menkkapäivänä verta perseestä niin käy vessassa pyyhkimässä se pois.

Vierailija
35/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin olen menossa ja mitä tarvitsen mukaani. Jos menen kauppaan tai töihin niin reppu on kätevämpi. Jos tarvitsen vain puhelimen ja lompsan mukaan niin käsilaukku riittää.

Vierailija
36/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vyölaukkua! Sillä lailla ”vinossa”, cross-body laukkuna. Sehän on nykyään katumuotia.

Vierailija
37/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilman käsilaukkua voi olla, ajatelkaa kun joka kerta penkoisi repun alimmaiseksi jäänyttä rahapussia!

Vierailija
38/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan käsilaukkua, pienet tarvarat pysyy hyvin järjestyksessä. En tiedä mihin takataskuun tunkisin vaikka tamponipakkauksen jos en käsilaukkuun, avaimet ja puhelin vielä mahtuisi taskuihin. Mutta en ole mikään shoppailuaddikti, arkikäytössä on yksi, siisti ja nätti nahkainen käsilaukku, lasten kanssa hoitolaukku ja joskus ulkona käydessä pieni kirjekuorilaukku, johon mahtuu rahat ja puhelin. Mielestäni ovat enemmän kuin käytännöllisiä.

Vierailija
39/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ilman käsilaukkua voi olla, ajatelkaa kun joka kerta penkoisi repun alimmaiseksi jäänyttä rahapussia!

Hyvässä repussa on useita osastoja. Rahapussi mahtuu esim. pieneen etutaskuun. Nopeammin minä repustani lompakon löydän kuin kaveri käsilaukustaan. Tosin nykyään kun kortilla pärjää kaikkialla, riittää pikkiriikkinen korttikotelo, jonka voi sujauttaa vaikka housun taskuun.

Vierailija
40/68 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa käytän vain reppua. Helppo käydä töiden jälkeen kaupassakin, kun ostokset voi pakata reppuun, eikä tarvitse ostaa muovipusseja. Vain juhlissa käytän käsilaukkua, ja matkoilla sellaista pientä, urheilullista olkalaukkua.

Repussa on valmiiksi paljon tavaraa, jolle voi olla käyttöä (ja on ollutkin) yllättävissä tilanteissa. Särkylääkettä, kyypakkaus, närästyslääkettä, siteitä, pikkuhousunsuojia, kyniä, korvatulpat, kangaskassi, aurinkolasit, nenäliinoja, kurkkupastilleja, purukumia, pieni linkkari. Nyt talvella lisäksi irtonastat kengänpohjiin, ja kesällä sateenvarjo ja vesipullo. Ostin juuri uuden repun, joten sisältö on tällä hetkellä aikalailla tiedossa. Ajan kuluessa reppuun kertyy kyllä kaikenlaista. Myös läppäriä roudaan välillä kotiin, joten reppu on kätevä siinäkin. Olen täysin reppuriippuvainen, ja oloni on orpo ilman sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan