Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi litteän, pienen pepun ja kapeahkot reidet?

Vierailija
01.03.2019 |

Jos on luonnostaan hoikkanakin leveälantioinen ja "räystäspeppuinen", miten saisi mahdollisimman pienen, littanan ja "kuivan" pepun ilman anoreksiaa? Lisäksi haluaisin pysyvästi eroon kaikesta ylimääräisestä pehmeydestä reisissäni ja tilalle lihaksikkaat ja kiinteät reidet.

Mittani ovat sinänsä ihan hoikahkot, mutta kaikki ylimääräinen kertyy hoikkanakin peppuun ja reisiin ja sitä ylimääräistä on käytännössä todella vaikeaa saada niistä pois. Olen teinivuosistani lähtien uneksinut rasvaimusta, jolloin kaiken ylimääräisen rasvan voisi vain poistaa pepusta ja reisistä, mutta kyseinen käsittely on kallis ja sillä on vaikeaa saada muuten hoikalle sileää tulosta.

Juokseminenkaan (kohtalaisessa määrin tosin) ei ole auttanut. Exäni mielestä vartaloni on ruma ja sen jälkeen ei ole ketään ollutkaan, eikä tule olemaankaan, ellen nyt saisi kroppaani kuosiin jossain vaiheessa.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samat fiilikset kuin ap:lla. Olen ikävän päärynän mallinen, lantio ei ole luustoltaan suhteettoman leveä, mutta kaikki rasva kertyy takapuoleen, reisiin ja sääriin. Jotenkin luustonkin rakenne tuntuu olevan alavartalosta vankka. Olen aina haaveillut siroista sääristä ja pienestä kiinteästä takapuolesta, mutta edes nuorena painoindeksillä 19 ja säännöllisellä liikunnalla en ole tätä ihannettani saavuttanut. Olen tuomittu elämään massiivisen laatikkoperäni ja tanttamaisten tolppakoipieni kanssa hautaan saakka. Ei tee hyvää itsetunnolle, että hoikan naisen alavartalo näyttää samalta kuin ylipainoisella 70-vuotiaalla. Tosin useilla vanhoilla naisilla on sirommat sääret kuin mulla. :(

Mitäpä jos vain lopettaisit murehtimisen ja keskittyisit asioihin, jotka ovat hyvin? Et ole maailman ainoa tolppakoipi, ja on oma valintasi, aiotko syytellä kurjasta elämästäsi jotain niinkin vähäpätöistä kauneusvirhettä kuin paksuja jalkoja. Samaan aikaan miljoonat paksujalkaiset naiset elävät täysin hyvää ja onnellista elämää. Ei kukaan sano kuolinvuoteellaan, että kyllähän minä olisin tehnyt sitä ja tätä mutta kun nämä jalat olivat niin rumat, niin en voinut.

Kyllä varmaan monikin sanoo ja kokee noin, minä ainakin. Ei ole kiva käyttää kesäisin hametta tai mekkoa näillä koivilla ja shortseista en edes haaveile. Koskakohan olen viimeksi ollut uimahallissa tai tanssimassa jossain ihmisten näkösällä.. enpä edes muista. Tolppakoipisuus ei ole mikään vähäpätöinen kauneusvirhe, jalat kun on iso ja näkyvä osa ihmisen vartaloa. Tolppajalkaisuus mainitaan usein ensimmäisten joukossa kun puhutaan epäviehättävistä ja rumista ulkonäköpiirteistä.

Vierailija
42/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaan hyväksyisit ruumiinrakenteesi, harrastaisit sellaista liikuntaa mistä nautit ja eläisit elämääsi hölmöilemättä moisista asioista?

No sekin on yksi vaihtoehto. Tosin tunnen inhoa vartaloani kohtaan sekä häpeän kroppaani. Nuoresta lähtien olen yrittänyt epätoivoisesti jumpata, käyttää joitain kiinteyttäviä voiteita ja käynyt kosmetologillakin "cryohoidoissa" pari kertaa, jotta rasvasoluja saisi vähenemään ja kropan muotoa normaalimmaksi. Välttelen esim. rannoille menoa ja uimista sekä alastomuutta muutenkin, joten mulla ei ehkä tule enää olemaan mitään parisuhdetta koskaan.

Pitäisi olla joku paita, jossa lukee, että "Anteeksi, että olen ruma. Minullakin on oikeus olla ihmisten parissa silti." Mulla siis se vartalon muoto on geneettistä ja muutamalla sukulaisellani on samanmallinen vartalo, tosin niillä muilla on ollut ihan hyviä parisuhteitakin.

T. Ap

Minulla on rehevät reidet ja pyöreä takamus. En ole ruma ollenkaan. Lanteikkuus yhdistettynä selkeään vyötärölinjaan saa kehuja ja positiivista huomiota. Sinun ongelmasi on korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivan pepun?? :DDD hyi hitto.. kuulostaa kamalalta.. :D

no itelläni onnistuu niin, etten treenaa ja matala rasvaprossa. :D tosin on se sillonki naisellinen perse, mut ei mikään yli iso ja siis kyl mut naiseks tunnistaa, ku kropan malli on kuitenki naisellinen vaikka ois laihakin. :D ei todellakaa oo mtn räystäspeppuu jos bmi on matala. D:

Vierailija
44/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä nappasin!

Vierailija
45/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolppajalkaisuus mainitaan usein ensimmäisten joukossa kun puhutaan epäviehättävistä ja rumista ulkonäköpiirteistä.

-no ei tosiaan.. eka tulee iso maha, pienet rinnat jne. :D tosi harvaa puhuu mistään tolppajaloista, en oo esim ikinä kuullu tota sanaa ennen. :D

mul on ainaki tosi kauniit jalat etenki jos kroppa on vähän treenattu ja ei ylimäärästä höttörasvaa... ja jaloissa on siis muotoo ja voimaa.... todella seksikkäät jalat vaikka itse sanonkin. mut rasva kertyy niihin ensimmäiseks, mutta se ei ookkaan se "oikea" malli.

Vierailija
46/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneusvirhettä kuin paksuja jalkoja

-hmmm, entä jos ne onkin plussa?? :D jos sä oot sitä mieltä että paksut trai muodokkaat jalat on rumat, niin voisitko ymmätää että kaikilla ei ole sama mielipide sun kanssa.. ite oon ainaki kuullu tosi paljon kehuja paksuista jaloista.... jopa naiset on kuolannu mun vartaloa ja sanonu et ne haluis mun vartalotyypin itelleen. :D et tota joo... väärässä oot, jos väität että paksut jalat on virhe. :D

tottakai paksut jalat näyttää aika huonoilta, jos on vaan ylipainoa eikä oo treenannu, mut etenki jos on treenannu niin paksut jalat voi olla tosi hyvännäköset. seki riippuu ihmisestä että miltä ne paksut jalat näyttää.

Vierailija
47/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolppajalkaisuus mainitaan usein ensimmäisten joukossa kun puhutaan epäviehättävistä ja rumista ulkonäköpiirteistä.

-no ei tosiaan.. eka tulee iso maha, pienet rinnat jne. :D tosi harvaa puhuu mistään tolppajaloista, en oo esim ikinä kuullu tota sanaa ennen. :D

mul on ainaki tosi kauniit jalat etenki jos kroppa on vähän treenattu ja ei ylimäärästä höttörasvaa... ja jaloissa on siis muotoo ja voimaa.... todella seksikkäät jalat vaikka itse sanonkin. mut rasva kertyy niihin ensimmäiseks, mutta se ei ookkaan se "oikea" malli.

Ehkä sinulla ei sitten ole tolppajalat jos ne on kerran niin sexyt. Tolppajalat on sama kuin paksut jalat ja ne kyllä mainitaan rumien piirteiden listassa. Kukaan ei pidä paksuja maatuskajalkoja seksikkäinä. Ei kukaan.

Vierailija
48/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni tiukka ja pyöreä peppu ja melko kapeat reidet. Syyt:

1) geenit

2) 6 kertaa /vko liikuntaa - kuntosali sisältäen aerobista treeniä 30-45min tai lenkkeily

Kroppaani kehutaan usein ja miehet tykkää vaikka mediasta saa kuvan että vain iso perse olisi nykyään hyvä. Onneksi makuja on monia ja erilaisille vartaloille löytyy kaikille ihailijoita. 

Jos sinulla on luonnostaan geneettisesti leveä- /isopeppuinen vartalo niin ei sitä taida saada millään pieneksi ilman että näyttäisit anorektiselta yläkropasta, eli tyydy kohtaloosi. 

Vierailija
49/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla ei sitten ole tolppajalat jos ne on kerran niin sexyt. Tolppajalat on sama kuin paksut jalat ja ne kyllä mainitaan rumien piirteiden listassa. Kukaan ei pidä paksuja maatuskajalkoja seksikkäinä. Ei kukaan.

-ööh, miten joku beyonce tms, jotka on maailman seksikkäimmiks ja kauneimmiks äänestettyi naisia ja tienaa kroppansa avullaki miljoonia euroja?? :D Monil mustilla on paksut jalat, ja ne on niin kaukana rumasta ku ikinä voi olla. :D

en tiedä millasia jalkoja nyt tarkotat tolppajaloissa, mutta paksut jalat ei = rumat jalat!!!!! :DDD ne ei korreloi keskenää yhtään.

vähän sama ku sanoisit vaikka, että keskipituset hiukset on rumat. tai että isot rinnat on rumat. ne on piirteitä, jotka on erilaisia eri yksilöiden välillä. :D

Vierailija
50/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainaki haluun mieluummin olla alakroppapainotteinen ku yläkroppapainotteinen.

tiedän miehiä, jotka on kummankin noista kannalla, riippuen miehestä. :D eli jotkut tykkää enemmän alakroppapainotteisest kropast naisella, ja jotkut ylä.

ja mun omaa silmää miellyttää enemmän alakroppapainotteisuus. :D

muistan ku 90 luvulla yks nainen, jonka kroppa oli just sen ajan mukanen, vähän tyylii pamela anderson eli hoikka ja isot rinnat, ei lantiota tai peppua. niin se haukku yhtä toista naista, että "sillä kertyy valitettavasti kaikki peppuun.. :////" ja jo sillon ihmettelin, kun näin sen toisen naisen kropan ihanteellisena, se oli päärynä. hoikka päärynä jolla oli todella kapea vyötärö. ajattelin et se näyttää tosi naiselliselt, seksikkäältä ja hedelmälliseltä. täst toisesta sen sijaan ajattelin, että se on aika maskuliininen lukuunottamatta rintoja. :D

eli makunsa kullaki. :) ja nythän just toi päärynämäisyys on in, tosin siihen treenataan yleensä myös vahvat hartiat eli enempi tiimalasii nykyään ku päärynää tavotellaan. :D mun mielestä naisellinen piirre. :)

Vierailija
51/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ööh, miten joku beyonce tms, jotka on maailman seksikkäimmiks ja kauneimmiks äänestettyi naisia ja tienaa kroppansa avullaki miljoonia euroja?? :D Monil mustilla on paksut jalat, ja ne on niin kaukana rumasta ku ikinä voi olla. :D

en tiedä millasia jalkoja nyt tarkotat tolppajaloissa, mutta paksut jalat ei = rumat jalat!!!!! :DDD ne ei korreloi keskenää yhtään.

vähän sama ku sanoisit vaikka, että keskipituset hiukset on rumat. tai että isot rinnat on rumat. ne on piirteitä, jotka on erilaisia eri yksilöiden välillä. :D

Beyoncella näyttäisi olevan ihan normaalin paksuiset reidet ja hoikat sääret suhteessa painoon. Tolppajalat näyttävät painosta riippumatta a i n a paksuilta ja sääret ovat painosta riippumatta muodottomat pötkylät.

Vierailija
55/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=beyonce+body&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v…:

on noi jalat jo joidenki mielestä paksut :DD mutta moni ihailee ton vartaloa.

vai tarkotatko tollasia jalkoja tolpilla:

https://www.google.fi/search?biw=1536&bih=727&tbm=isch&sa=1&ei=Am96XPiV…:

sillon on kyse lihavuudesta. ei niinkään luonnollisesti paksuista jaloista. :D

Vierailija
56/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia…

tos on paksut jalat, eikä noi pahalta näytä ollenkaan. :D

https://www.google.fi/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FmfaZdPR…

tossaki on paksut jalat, ja paremmalta toiki  näyttää ku sellanen et toi paino olis kertyny mahaan. :D

Vierailija
58/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun pitäisi mennä peilin eteen ja miettiä mikä kuvajaisessasi miellyttää. Mikä on hyvää. Löytyykö mitään? Ja entäpä tuo kauneusihanne? Mikä on oma kauneusihanteesi? Unohdetaan hetkeksi exän sanat.

Jos sä koko ajan epävarmana mietit miellyttääkö ulkonäkösi ketään niin eipä hyvä. Usko että näytät ihan hyvältä niin se alkaa säteillä sinusta.

Mulla on sisko joka oli nuorena älyttömän kaunis ja kroonisen tyytymätön ulkonäköönsä. Kaikki oli aina kauniimpia ja hoikempia. Jatkuvaa rutinaa. Seuraa hän kuitenkin on aina saanut. Hän on sitä tyyppiä jolla vika on pään sisällä eli peilikuva ei koskaan miellytä vaikka olisi filmitähden ulkonäkö, koska hän ei usko siihen. Musta se on todella surullista. Hän suree kasvojensa muotoa varmaan vielä kuolinvuoteellaan jollei sitä ennen opi.

Vierailija
59/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=beyonce+body&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v…:

on noi jalat jo joidenki mielestä paksut :DD mutta moni ihailee ton vartaloa.

vai tarkotatko tollasia jalkoja tolpilla:

https://www.google.fi/search?biw=1536&bih=727&tbm=isch&sa=1&ei=Am96XPiV…:

sillon on kyse lihavuudesta. ei niinkään luonnollisesti paksuista jaloista. :D

Lopetatko jo Beyoncesta jankkaamisen, hänellä ei ole paksut jalat.

En tietenkään tarkoita, kun nyt itsestänikin tossa edellä puhuin - kenelläkään normipainoisella ei ole tuollaiset jalat.

Vierailija
60/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sun pitäisi mennä peilin eteen ja miettiä mikä kuvajaisessasi miellyttää. Mikä on hyvää. Löytyykö mitään? Ja entäpä tuo kauneusihanne? Mikä on oma kauneusihanteesi? Unohdetaan hetkeksi exän sanat.

Jos sä koko ajan epävarmana mietit miellyttääkö ulkonäkösi ketään niin eipä hyvä. Usko että näytät ihan hyvältä niin se alkaa säteillä sinusta.

Mulla on sisko joka oli nuorena älyttömän kaunis ja kroonisen tyytymätön ulkonäköönsä. Kaikki oli aina kauniimpia ja hoikempia. Jatkuvaa rutinaa. Seuraa hän kuitenkin on aina saanut. Hän on sitä tyyppiä jolla vika on pään sisällä eli peilikuva ei koskaan miellytä vaikka olisi filmitähden ulkonäkö, koska hän ei usko siihen. Musta se on todella surullista. Hän suree kasvojensa muotoa varmaan vielä kuolinvuoteellaan jollei sitä ennen opi.

Varasti tarkoitat hyvää mutta oikeasti: kauniiden ihmisten epävarmuuksista kertominen ei yhtään lohduta ihmisiä, jotka painii kropassaan olevien yleisiä kauneuskäsityksiä vastaamattomien todellisten epäkohtien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi