Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi litteän, pienen pepun ja kapeahkot reidet?

Vierailija
01.03.2019 |

Jos on luonnostaan hoikkanakin leveälantioinen ja "räystäspeppuinen", miten saisi mahdollisimman pienen, littanan ja "kuivan" pepun ilman anoreksiaa? Lisäksi haluaisin pysyvästi eroon kaikesta ylimääräisestä pehmeydestä reisissäni ja tilalle lihaksikkaat ja kiinteät reidet.

Mittani ovat sinänsä ihan hoikahkot, mutta kaikki ylimääräinen kertyy hoikkanakin peppuun ja reisiin ja sitä ylimääräistä on käytännössä todella vaikeaa saada niistä pois. Olen teinivuosistani lähtien uneksinut rasvaimusta, jolloin kaiken ylimääräisen rasvan voisi vain poistaa pepusta ja reisistä, mutta kyseinen käsittely on kallis ja sillä on vaikeaa saada muuten hoikalle sileää tulosta.

Juokseminenkaan (kohtalaisessa määrin tosin) ei ole auttanut. Exäni mielestä vartaloni on ruma ja sen jälkeen ei ole ketään ollutkaan, eikä tule olemaankaan, ellen nyt saisi kroppaani kuosiin jossain vaiheessa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se rahan kerääminen ja säästäminen leikkaukseen sitten kuitenkin olla se helpoin ja tehokkain keino kuitenkin. Monella balettitansijalla on suht hyvä kroppa, joten jos jokin liikunta muokkaa vartaloa oikeaan suuntaan niin sitten se tai ehkä uinti. Vaatii kyllä paljon työtä ja kertoja viikossa. Rasvapitoinen ruoka kertyy pyllyyn ja sokeri vyötärölle. Noin yleisesti katsottuna.

Vierailija
22/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko erosta miten pitkä aika, tunnut olevan yhä jumittuneena exäsi mielipiteisiin?

Reilut pari vuotta on erostamme kulunut.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän matkan juoksua vaatii tuollainen kroppa ap.

Ei mitään räjähtävää reeniä, ei kyykkyjä, ei jalkaprässiä. Nuo kaikki vain tekevät reisistä ja pakaroista paksumpia.

Sinun pitää alkaa harjoittelemaan ensimmäistä puolimaratonia varten. Siitä sitten ajan myötä etenet täysmaratoniin.

Voit googlata netistä naismaratoonareiden jalkoja ja peppuja, ne ovat juuri sellaiset kuin haluat.

Vierailija
24/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisella naisella pitäisi olla esiteinimäiset tikkujalat ja teinipojan peppu? Mitä naisellista siinä on?

Kiitti, minä taas päinvastoin tahtoisin pepun ja reidet, etenkin kunnon sääret ja pohkeet, eikä tämmöisiä olemattomia tikkuja niinkuin nyt on. Vihaan jalkojani eikä niihin oikein tartu läski eikä lihas. Minä en siis voi olla naisellinen :(

Älä kuuntele kateellisten höpötystä.

Laura Gordonilla (48 vuotta) on aivan täydelliset jalat:

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/126/590x/secondary/Laura-G…

https://i.pinimg.com/originals/8b/21/a2/8b21a26b83bc80a739386340aa7882a…

Reeniä vaan (ei kuitenkaan isoilla painoilla).

Vierailija
25/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, eikö tuollainen muodokas kroppa oli juurikin muodissa?

Lättänän perseen saat, kun lopetat sekä syömisen että liikkumisen. Makaat vain nälissäsi sohvalla ja annat lihasten kuihtua. Niin helppoa. Näin voit antaa eksäsi pilata elämääsi vielä monta vuotta eteenpäinkin.

Vierailija
26/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkin exän mielipiteet vielä vuosienkin päästä?

Vierailija
27/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat litteän pepun ja ohuet jalat ihan luonnostaan, kun vaihdevuodet tulevat. Silloin takamus häviää ja tulee rimppakintut, jää vain iso keskivartalo.

Vierailija
28/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat litteän pepun ja ohuet jalat ihan luonnostaan, kun vaihdevuodet tulevat. Silloin takamus häviää ja tulee rimppakintut, jää vain iso keskivartalo.

Sellainen kroppa on kyllä kauniimpi. Tosin iso keskivartalokaan ei oikein nappaa.

Vierailija
29/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisella naisella pitäisi olla esiteinimäiset tikkujalat ja teinipojan peppu? Mitä naisellista siinä on?

Kiitti, minä taas päinvastoin tahtoisin pepun ja reidet, etenkin kunnon sääret ja pohkeet, eikä tämmöisiä olemattomia tikkuja niinkuin nyt on. Vihaan jalkojani eikä niihin oikein tartu läski eikä lihas. Minä en siis voi olla naisellinen :(

Älä kuuntele kateellisten höpötystä.

Laura Gordonilla (48 vuotta) on aivan täydelliset jalat:

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/126/590x/secondary/Laura-G…

https://i.pinimg.com/originals/8b/21/a2/8b21a26b83bc80a739386340aa7882a…

Reeniä vaan (ei kuitenkaan isoilla painoilla).

Tuolla naisellahan on pyöreä peppu ja selvästi rasvaa pepussa ja reisissä. Tosin on hoikka muuten kyllä, mutta voisi olla paljon "kuivempi" ja virtaviivaisempi.

Oma ihanne on sellainen naismaratoonarikroppa isommilla rinnoilla; exäni ihanne on se 80-luvun aerobic-kroppa isoilla rinnoilla.

Vierailija
30/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäsi on kusipää joka halusi vain loukata sinua. En usko että vartalosi on oikeasti ruma.

Exäni oikeasti tykkää sellaisesta 80-luvun ihannekropasta, jossa naisella on kapeahko lantio, pieni litteä peppu, kapeahkot reidet, melko voimakkaat hartiat ja isot rinnat. Toki hän saattoi myös haluta loukatakin.

T. Ap

No miltäs tuntuisi kelvata exälleen kun kroppa on kohdillaan? Muuten ei? Kuinka pitkälle tyhmyydessä ja epävarmuudessa ihminen voi mennä? Mikset lähde leikkelemään itseäsi samantien?

Vierailija
31/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäsi on kusipää joka halusi vain loukata sinua. En usko että vartalosi on oikeasti ruma.

Exäni oikeasti tykkää sellaisesta 80-luvun ihannekropasta, jossa naisella on kapeahko lantio, pieni litteä peppu, kapeahkot reidet, melko voimakkaat hartiat ja isot rinnat. Toki hän saattoi myös haluta loukatakin.

T. Ap

No miltäs tuntuisi kelvata exälleen kun kroppa on kohdillaan? Muuten ei? Kuinka pitkälle tyhmyydessä ja epävarmuudessa ihminen voi mennä? Mikset lähde leikkelemään itseäsi samantien?

Suhde exääni ei toiminut muutenkaan (jatkuvaa väkivaltaisuutta ja täysin epäluotettavaa käytöstä hänen puoleltaan), joten en voi palata hänen kanssaan yhteen. Olisi kuitenkin mukavaa olla edes periaatteessa "sellainen kuin naisen ulkonäöllisesti ihanteiden mukaan pitäisikin olla", vaikka siis uutta kumppania minulla ei todennäköisesti koskaan enää tule olemaan. Ei ole vain energiaa enää kumppanin etsiskelyyn, ellei joku nyt oma-aloitteisesti olisi suuntaani aloitteellinen.

T. Ap

Vierailija
32/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin että unohdat laihdutuksen ja etsit muita asioita joista saat iloa.

Elämä menee hukkaan tuossa:(

Vierailija
33/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain teinien somepalstalta. Esittäydy itsekin sen ikäiseksi.

Vierailija
34/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan, ap.

Vierailija
35/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt jollain vain olla tylsä perjantai iltapäivä....

Vierailija
36/64 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waat, miksi haluat litteän pepun?

Vierailija
37/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samat fiilikset kuin ap:lla. Olen ikävän päärynän mallinen, lantio ei ole luustoltaan suhteettoman leveä, mutta kaikki rasva kertyy takapuoleen, reisiin ja sääriin. Jotenkin luustonkin rakenne tuntuu olevan alavartalosta vankka. Olen aina haaveillut siroista sääristä ja pienestä kiinteästä takapuolesta, mutta edes nuorena painoindeksillä 19 ja säännöllisellä liikunnalla en ole tätä ihannettani saavuttanut. Olen tuomittu elämään massiivisen laatikkoperäni ja tanttamaisten tolppakoipieni kanssa hautaan saakka. Ei tee hyvää itsetunnolle, että hoikan naisen alavartalo näyttää samalta kuin ylipainoisella 70-vuotiaalla. Tosin useilla vanhoilla naisilla on sirommat sääret kuin mulla. :(

Vierailija
38/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on muotoiltu tosi oudosti. Ongelmahan tässä ei ole ylipaino tai vääränlainen vartalo vaan traumaattinen parisuhde. Vaikka ap saisi hankittua juuri eksän toivoman kropan, eivät traumat siitä mihinkään katoa. Mitä ap edes tekisi sillä kropalla nyt, kun suhdekin on entinen? Onko tässä taustalla lapsellinen kostofantasia, eli että kun ap hankkii eksän unelmavartalon, tämä tajuaa, mitä on menettänyt ja tulee häntä koipien välissä takaisin? Jos näin kävisi, mitä ap sillä voittaisi? Tuohan olisi todella epäterve lähtökohta suhteelle.

Valitettavasti "ongelma" ei ratkea millään ruokavaliolla tai treeniohjelmalla vaan terapialla. Se voi tulla kalliiksi, mutta jos ap on ollut valmis pistämään rahaa johonkin cryo-hoitoihin, on hänellä varmasti mahdollisuus myös psykologin palveluihin.

Vierailija
39/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni peppu on ok, mutta ei LITTEÄ. Miksi kukaan haluaisi lättäperseen.

Vierailija
40/64 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samat fiilikset kuin ap:lla. Olen ikävän päärynän mallinen, lantio ei ole luustoltaan suhteettoman leveä, mutta kaikki rasva kertyy takapuoleen, reisiin ja sääriin. Jotenkin luustonkin rakenne tuntuu olevan alavartalosta vankka. Olen aina haaveillut siroista sääristä ja pienestä kiinteästä takapuolesta, mutta edes nuorena painoindeksillä 19 ja säännöllisellä liikunnalla en ole tätä ihannettani saavuttanut. Olen tuomittu elämään massiivisen laatikkoperäni ja tanttamaisten tolppakoipieni kanssa hautaan saakka. Ei tee hyvää itsetunnolle, että hoikan naisen alavartalo näyttää samalta kuin ylipainoisella 70-vuotiaalla. Tosin useilla vanhoilla naisilla on sirommat sääret kuin mulla. :(

Mitäpä jos vain lopettaisit murehtimisen ja keskittyisit asioihin, jotka ovat hyvin? Et ole maailman ainoa tolppakoipi, ja on oma valintasi, aiotko syytellä kurjasta elämästäsi jotain niinkin vähäpätöistä kauneusvirhettä kuin paksuja jalkoja. Samaan aikaan miljoonat paksujalkaiset naiset elävät täysin hyvää ja onnellista elämää. Ei kukaan sano kuolinvuoteellaan, että kyllähän minä olisin tehnyt sitä ja tätä mutta kun nämä jalat olivat niin rumat, niin en voinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan