Kuinka monta serkkua lapsillasi on ja ovatko paljon tekemissä?
Mun lapsilla on isän puolelta enemmän serkkuja ja luullakseni näkee niitä(ollaan erottu) enemmän.Mun puolella on kaksi serkkua mutta välit on sellaiset etten ole nähnyt tätä toista lasta jolle olen täti ollenkaan.sän puolen juhlissa lapset käy normaaliin tapaan.Mun puolella meitä ei pyydetä synttäreille,kastejuhliin,ei mihinkään.
Kommentit (24)
Isän puolelta neljä, minun puoleltani yksi vastasyntynyt. Isän puolen suku asuu tässä samassa kaupungissa, joten serkukset ovat tavanneet suht usein. Oma siskoni taas asuu kaukana, joten ei varmaan tulla sitten niin paljon näkemään.
varmaan joku parisataa. Isän suku on lessuja. Siellä on nussittu puhki äidit ja vanhimmat tyttäret.
Ei olla tekemisissä heidän kanssa. Johan lättänätukkaiset ja meikittömät synnytyskoneet pelottavat lapsilta yöunet.
13 serkkua, kaikkien kanssa ollaan tekemisissä. Osaa nähdään vähän harvemmin ja osaa viikottain, kun asutaan lähellä toisiamme. Ja lastensynttäreille kutsutaan kaikki serkutkin.
Lapsella mun puolelta 11 serkkua, osaa näkee suht usein. Kaikki ovat lastani 7-30 v vanhempia. Mieheni puoelta serkut on lastani n. 40 v vanhempia. heitä on 4 kpl. Joku kuukausi sitten serkkunsa (42 v vanhempi ) mieheni puolelta haki lapseni yökylään lapsensa seuraksi, samanikäinen. Tuntui hassulta että oikeasti serkku on se 50 v isä <.-<)