Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistunut Enbuske eroaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo kaikenmaailman ahdistuneet neurootikot kuitenkin ovat työkykyisiä ja minä en katso olevani? :/

Vierailija
2/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 20:48"]

Miten nuo kaikenmaailman ahdistuneet neurootikot kuitenkin ovat työkykyisiä ja minä en katso olevani? :/

[/quote]

Kyllä sinäkin jostain työstä selviät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ojankaivajille ei löydy nykyään töitä

Vierailija
4/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 20:55"]

[/quote] Kaikissa töissä on riski, että joku sanoo pahasti tai että tekoni eivät ole riittäviä. :( En siedä sellaista ollenkaan, muserrun ja menetän yöuneni ja elämänhaluni.

Meni ehkä off-topic mutta käyhän tuo Enbuskekin terapiassa jauhamassa ettei äiti hyväksy. Mutta silti elää ja tekee töitä. 

[/quote]

Vierailija
5/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua tässä alkaa diagnooseja pohtimaan, mutta kun luin joitain tälle palstalle linkitettyjä haastatteluja Enbuskesta ja Norrenasta, tuli kyllä mieleen, että Enbuskella saattaa olla jonkinlaisia mt-ongelmia. Enkä halua sanoa tätä siinä mielessä, että mielenterveysongelmainen olisi haukkumasana, olen itsekin sellainen, ja mielestäni kuitenkin ns. tolokun ihiminen.

Vierailija
6/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vika töissä ole vaan siinä että sinulla ei ole omanarvontuntoa. Terapiaan vaan kasvattamaan sellainen.

Vierailija
7/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 20:55"]

[/quote] Kaikissa töissä on riski, että joku sanoo pahasti tai että tekoni eivät ole riittäviä. :( En siedä sellaista ollenkaan, muserrun ja menetän yöuneni ja elämänhaluni.

Meni ehkä off-topic mutta käyhän tuo Enbuskekin terapiassa jauhamassa ettei äiti hyväksy. Mutta silti elää ja tekee töitä. 

[/quote]

[/quote]

En pitäisi mahdottomana että monet "yksinäisissä" tai "helpoissa" töissä olevat ihmiset ovat niissä juuri mt-syistä.

Vierailija
8/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kestänyt odotella, että pahin valvominen ja hormonimyrskyt(äidillä) menee ohi?

Vierailija
9/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laskut pitää lähettää kirjanpitäjälle jos ei itse pysty avaan, eikö muka vaimo voi auttaa

Vierailija
10/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:35"]

Miksi laskut pitää lähettää kirjanpitäjälle jos ei itse pysty avaan, eikö muka vaimo voi auttaa

[/quote]

ei sillä enää ole vaimoa.

Vierailija
11/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:35"]

[/quote]

Sehän on eronnut! 

No joo, ehkäpä Enbuske ei halunnut kaataa asiaa vaimonsa niskaan. Mä kyllä ymmärrän häntä, mua itseänikin ahdistaa avata kirjeitä.

Vierailija
12/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä ole kuin kuukausi kun rouva kertoi perhe-elämästä jotain aivan muuta 2+ lehdessä. Siinä jo kyllä särähti muutama juttu, mutta kaikkihan me ollaan erilaisia parisuhteinemme. Kaikkea hyvää molemmille.

Vierailija
13/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä 2+:ssa luki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan