Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
No Kånken-reppu ja Conversen tennarit.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia vituttaa, kun ap:lla ei ole whatsappia.
Selittäisitkö ap:lle miksi vituttaa? Ei ymmärrä.
Muumimukeja, lapsia, desing letters krääsää, Marimekkoa jne. Löytyyhän näitä mitä on hankkimatta.
Sosiaalinen media. Hirveä määrä kavereita. Tavanomaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttele mitään sen takia että muilla on. Jotkut asiat eivät vain kiinnosta.
Onkohan tämä vauvafi palstan ensimmäinen kommentti jossa on +500 tykkäystä ja 0 alapeukkua?
Vaikea uskoa, että laumasieluja ei olisi, kun katsoo ympärilleen tai kuuntelee teinejä, joiden mielestä se jopo, kånkenin reppu tai uus iphone on pakko saada, koska kaikilla muillakin on!
Aikuiset valitsevat itse samaa kuin kaikki muutkin, ollakseen osa turvallista laumaa. Ne joilla on rahaa, näyttävät sen. Erikoisia nuoria jopa karsastetaan. Samalla valitetaan liian yhdenmukaisista/hienostelevista nuorista.
En opi ikinä ymmärtämään tätä.
Itse välttelen oikeastaan kaikkea muodissa olevaa. En varsinaisesti siksi, että muillakin on, vaan koska yleensä se tarkoittaa että ovat vain nopeita ohimeneviä villityksiä, jotka ovat kohta taas "out". Mieluummin panostan klassiseen aina muodissa olevaan niin sisustuksessa kuin vaatetuksessakin. Kirppiksiltä yleensä ostan.
Ajokortti; asun Helsingin keskustassa enkä tarvitse autoa mihinkään. Joidenkin mielestä ajokortti on jotenkin yleissivistävä/pakollinen asia.
Mulla ei ole asuntolainaa, lapsia eikä autoa, elän ekologisesti ja olen tästä ylpeä.
Naurattaa nämä LV kassien kantajat. Sitä monistustavaraa en itselleni osta. Onneksi maailmassa on muitakin merkkejä kuin LV. En halua maksaa kyseisen tuotteen kalliita myymälöitä, mainoksia ja turhamaista pönötystä ostamalla heidän tuotteitaan. Suomessa on paljon juntteja jotka pönkittävät egoaan näillä tuotteilla.
En juurikaan meikkaa enkä osta kalliita merkkivaatteita enkä laukkuja. En myöskään satsaa alusvaatteisiin vaikka joidenkin mielestä pitäisi (tuhannen eron vinkki: oma mies rakastaa ilman niitäkin!), pääasia että ne ovat siistit ja mukavat.
Kavereita. Olen yrittänyt olla kaveri, mutten enää ikinä.
Facebook-tiliä! Omassa ikäluokassa hirmuisen suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Facebook-tiliä! Omassa ikäluokassa hirmuisen suosittu.
Siis facebook on kovin suosittu, en minä! :D
-sama
* tatuoinnit ja lävistykset
* meikkaaminen
* muotivaatteet
* etelänlomat
* teininä kieltäydyin lukemasta Harry Pottereita, mutta tuli ne luettua, vain myöhemmin kuin muut.
* älykännykän hankintaa viivyttelin myös
* bordercollie (harrastan agilitya ja tokoa ja pidän arvokisojen/tosissaan harrastavien rotukirjoa surullisen yksipuolisena)
Neljä ekaa eivät tosin ole omia juttuja muutenkaan.
Kånken-reppu, korvakorut/lävärit, tatuoinnit, värjätty tukka, airpodit, muumimukit
Marimekkoa, ilmafriteerauskonetta
Tuttava sai aikoinaan pojan. Olisi aluperin halunnut laittaa nimeksi Jesse mutta ei voinut, kun Anne Pohtamolla jo oli Jesse. Piti laittaa sitten Jasse. Mainittakoon, että heidän, taikka kenenkään täälläpäin asuvan elämänpiirit eivät kohtaa ikinä Anne Pohtamon tai sen pojankaan kans.
Välttelen ihmissuhteita, koska kaikilla muilla on.