Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
- tatuoinnit
- perheauto
- vegaanius
- silmälasit
- karvojen sheivaus
Vierailija kirjoitti:
Kolmesta lapsesta huolimatta ei ole tarvittu farmari- saatika tila-autoa vaikka se autonvaihtaminen on tärkeimpiä murheita muille lapsiluvun lisääntyessä.
Facebookia en enää tässä kohtaa (facebookin elinkaarta) hanki.
Tätä mietin. Onko siis kyseessä se, että kys. perheessä ei ole ollenkaan autoa? Sitten ymmärrän. Jos asuu niin, ettei autoa tarvitse, niin sittenhän on ihan ymmärrettävää, ettei ole tarvetta vaihtaa (joskin ihmettelen ymmärryksen puutetta autoa tarvitsevia perheitä kohtaan – jos asuu vaikkapa kuten me, eli 10 km lähimmästä keskustasta, niin totta kai me sitä autoa tarvitsemme!). Mutta jos on kolme lasta ja auto säännöllisessä käytössä, sopii miettiä, miten turvaistuimet sijoitellaan, jos ei ole isoa autoa. Ei meidänkään farmarin (VW Passat) takapenkille sovi kolmea istuinta, saati sitten johonkin pikkuautoon.
Bemari ja Audi. En ostaisi, vaikka varaa on. Ajelen tyytyväisenä Kialla😊
Ei aavistustakaan mikä asia olisi sellainen, joka on kaikilla muilla paitsi meillä?
Muurikkapannu?
Kuormalavasohva terassilla?
Party lite -kama?
Vimman lettileggingsit?
Ehkä radikaalein veto on luopuminen kuivauskaapista.
Matkailu välimeren maihin. Tosin Italiaan on suunnitelmissa mennä, mutta olen kyllä huomannut, että olen aina ollut vähän periaatteesta (koska kaikki -periaatteesta) vähän rantalomakohteita vastaan. Olen niissä kyllä vähän käynyt. Nyt kyllä jo useampi vuosi viimekerrasta.
Vierailija kirjoitti:
En välttele mitään sen takia että muilla on. Jotkut asiat eivät vain kiinnosta.
Onkohan tämä vauvafi palstan ensimmäinen kommentti jossa on +500 tykkäystä ja 0 alapeukkua?
Vierailija kirjoitti:
Converset. Ei ole edes hyvät tai tyylikkäät kävelykengät.
Onpas.
Converset, lapset, naimisiin meno
Vierailija kirjoitti:
Yksiö Kalliossa. Ostin ekan asunnon Espoon perukoilta kun kaverit ostivat Helsingin keskustasta. Kesällä ovat koko ajan tulossa mun rivarin pihalle grillaamaan.
Lomakämppä on eri kuin tosielämän koti!
Vierailija kirjoitti:
Keskiluokkaisen perhehe*vetin.
Tämä.
Ei todellakaan houkuta.
N36
Tiskikone. En vastusta sitä sinänsä, mutta vanhassa asunnossa olisi pitänyt purkaa puoli keittiöitä jotta sen saisi asennettua. Ja nykyisessä sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttele mitään sen takia että muilla on. Jotkut asiat eivät vain kiinnosta.
Onkohan tämä vauvafi palstan ensimmäinen kommentti jossa on +500 tykkäystä ja 0 alapeukkua?
Vaikea uskoa, että laumasieluja ei olisi, kun katsoo ympärilleen tai kuuntelee teinejä, joiden mielestä se jopo, kånkenin reppu tai uus iphone on pakko saada, koska kaikilla muillakin on!
mikroaaltouuni! suurin osa meillä käyneistä ihmisistä ihmettelee ääneen, miten ilman mikroaaltouunia voi elää.
En tupakoi enkä juo. Koska kaikki muut tekee niin.
Marimekon ilmaiskassi. En kehtaa käyttää sitä...