Pankki vie lapsuudenkotini :(
eli siis minulle tosi tärkeä lapsuudenkotini mitä ilmeisemmin joutuu pankin "pakkokauppaan" koska vanhemmillani ei ole varaa maksaa lainojaan.. olen tästä surullinen,sillä muutin kotoa vasta muutama vuosi sitten ja koen edelleen jotain tunnemyllerrystä muutostani ja koti tulee uniin usein. en pysty käydä siellä koska talo on tavallaan tyhillään kun muistan sen sellaisena kuin se lapsena oli, meidän lasten piirrustukset seinissä ym. Kateellinen olen miehelleni joka voi koska vain vierailla lapsuudenkodissaan ja selvästi pääsee silloin tuttuun ja turvalliseen kotiin vanhempien luo. huoh :(
Kommentit (7)
Varmasti ostaisin mutten saa lainaa koska olen työtön opiskelija.
Eihän kukaan nyt omien vanhempien kotia osta.Tyyli on vissiin aika erilainen.Eri asia on esim kesämökki tai muu vastaava.
Sinulla on lapsuudenkotisi aina muistoissasi. Aika aikaansa kutakin, ei maalliseen omaisuuteen kannata tukeutua, move on. Ole onnellinen jos vanhemmat saavat asiansa mallilleen.
Onkohan ap nyt ehkä hitusen turhan kiintynyt menneisyyteen, jos talossa vieraileminenkin on noin vaikeaa. Eipä minusta ollut vaikeaa muuttaa lapsuudenkodista pois, ja kun se vähän myöhemmin myytiin, (ihan muuten vaan, ei pakkolunastuksessa) oli asia minulle ihan ok. Kävin sitten joskus myynnin jälkeen kävelemässä siellä päin ja katsomassa taloa, toki tuli muistoja mieleen mutta vain hyvällä tavalla, ei tehnyt pahaa.
Noo, kyllä se siitä vielä helpottaa. Parempi että vanhempiesi raha-asiat saadaan kuntoon ja velat maksettua. Olet nyt aikuinen ja rakennat oman kotisi. Ei kaikilla muillakaan ole enää lapsuudenkotia johon palata. Ihmiset muuttavat, eroavat ja kodit vaihtuvat.