Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku uni, jossa sinua on nolottanut tosi paljon :)

Vierailija
19.02.2013 |

Itse näin unen, jossa pidin miehen kanssa uusintahäät (joku vihkivalojen uudistamistilaisuus) ja meillä oli häätaminen viimeisen päälle ja vieraita toistasataa. Minua nolotti ihan mahdottomasti, että mitä ne vieraatkin ajattelevat kun me nyt tällainen juhla päätettiin järjestää...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että meidän avokonttorin työpisteet oli korvattu sängyillä. Eksyin työkaverin kanssa samaan sänkyyn kiihkeästi puuhailemaan, kun loppu työporukka tuli paikalle ihmettelemään työmotivaatiotamme.

Jostain syystä unessa hävetti ihan helvetisti, vaikka kyllähän meidän firmassa nussitaan ristiin jatkuvasti. 

Vierailija
2/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 08:10"]

Itse näin unen, jossa pidin miehen kanssa uusintahäät (joku vihkivalojen uudistamistilaisuus) ja meillä oli häätaminen viimeisen päälle ja vieraita toistasataa. Minua nolotti ihan mahdottomasti, että mitä ne vieraatkin ajattelevat kun me nyt tällainen juhla päätettiin järjestää...

[/quote]

siis häätamineet

korjaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häitäni näin usein painajaisia siitä, että häämekkoni yläosa tippuu päältäni alttarilla.

Otinkin sitten olkaimellisen mekon. :D

Vierailija
4/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häitäni näin usein painajaisia siitä, että häämekkoni yläosa tippuu päältäni alttarilla.

Otinkin sitten olkaimellisen mekon. :D

Vierailija
5/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin agility möllikisoihin katsomaan kisoja ja päätinkin sitten mennä ilmoittautumaan ihan viime tingassa. Radalla huomasin etten ole kerinnyt edes rataan tutustumiseen ja olin pelkissä alushousuissa juoksemassa :D

Vierailija
6/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kova pissahätä, näkee unia, joissa ei löydy vessaa tai kaikki vessat ovat ovettomia ja kaikki näkevät kun kyykkii pytyllä. Se se vasta noloa on.

Vierailija
7/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa nähnyt jonkinlaista "alastomuusunta". Molemmissa unissa olin teini (noin 15v) ja asuin vielä vanhempien luona, vaikka unet nähdessäni olin jo aikuinen ja asuin yksin. Toisessa usessa olin lähdossä vanhempien kanssa kauppaan, kun äiti sanoikin, että "Ihan hyvin sinä voit sinne alastikin lähteä" ja minä tottelin. Hiippailin sitten unessa alasti nolona pitkin kauppaa ja olin ihan paniikissa, että "No nyt kaikki näkevät minut alasti", vaikka kukaan ei edes huomannut minua.

Toisessa unessa meille oli tulossa vieraita ja äitini sanoi minulle, että "Ihan hyvin voit olla vieraiden tullessa alasti". Sitten vieraat tulivat ja minä olin koko ajan sohvan nurkkaan käpertyneenä ja todella nolona alastomuudestani, vaikka vieraat eivät edes huomanneet, että minä olin olemassa.

Vierailija
8/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hakemassa teini-ikäistä poikaani lätkäharkoista, seisoskelin siinä kaukalon laidalla. Nolotti vähän, sillä olin lähtenyt kiireellä ja pelkässä aamutakissa. Yhtäkkiä huomasin, ettei sitä aamutakkiakaan enää ollut vaan näin sen roikkuvan hallin pääovella, ovenkahvaan takertuneena. Yritin kuumeisesti miettiä, mikä olisi sopivin hetki syöksähtää hakemaan se, mutta koko ajan joku poikani joukkuekavereista oli kasvot minuun päin. Koitin siis kyykistellä laidan takana niin ettei mitään näkyisi kaulasta alaspäin. Minua hävetti mielettömästi lähinnä poikani takia, en halunnut hänen pelikavereidensa näkevän minua. Katsomo sen sijaan oli täynnä muita vanhempia, heidän läsnäolonsa ei niinkään haitannut. Muutamalle isälle jopa vaivihkaa vilkutin ;D

Vierailija
9/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mennyt Idolsiin kilpailemaan ja minun piti laulaa Lounatuulen laulu. Se ei ollut mikään koelaulu vaan ihan niitä jäähallivaiheita, yleisöä oli tosi paljon. Olen todella surkea laulaja, siis oikeasti. Olin ihan paniikissa että miten mä nyt voin tässä alkaa laulaa. Heräsin onneksi ennen kuin show alkoi.

Vierailija
10/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 11:02"]

Kun on kova pissahätä, näkee unia, joissa ei löydy vessaa tai kaikki vessat ovat ovettomia ja kaikki näkevät kun kyykkii pytyllä. Se se vasta noloa on.

[/quote]

Ha, samoja nahty taallakin, ja joskus ne vessat on rautakaupan vessoja,  tai missaan ei ole tilaa tai  kopeista puuttuu pytyt.

Olen joskus miettinyt, mita jos joskus loytyy ihan vapaa pytty: heraako sitten lakanat markana:D

Vierailija
11/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 05:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 11:02"]

[/quote]

Ha, samoja nahty taallakin, ja joskus ne vessat on rautakaupan vessoja,  tai missaan ei ole tilaa tai  kopeista puuttuu pytyt.

Olen joskus miettinyt, mita jos joskus loytyy ihan vapaa pytty: heraako sitten lakanat markana:D

[/quote]

Voin kertoa, että herää. Minun noloin uni on se, että olimme kavereiden kanssa mökkeilemässä. Minulla tuore suhde ja menimme samaan makuupussiin nukkumaan. Näin vessaunta jossa lopulta löysin vessan ja pääsin pissalle. Heräsimme poikakaverin kanssa märästä makuupussista :(. Onneksi poikakaveri ei kertonut kavereille. Sanoimme, että vesipullo kaatui pussiin... Ai, että olin pitkään nolona.

Vierailija
12/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ammattikoulussa opettajana. Nolot unet liittyvät säännöllisesti opetustilanteisiin. Yleensä olen alasti pitämässä tunteja enkä hallitse ollenkaan asiaa, jota minun pitäisi opettaa. Tavallisesti nämä unet kuitenkin päättyvät ihan hyvin. Osaan ohjailla uniani ja tällaisissa tapauksissa olen muistanut, että missään koulumme säännössä ei sanota, etteikö opettaja saisi opettaa ryhmää ilman vaatteita. Sitten kerään itseni ja opetan asiakasviestinnät alasti. Aamulla kyllä mietin, millaista olisi oikeasti mennä tuonne 16-18 -vuotiaiden poikaoppilaiden ryhmään pitämään tunteja ilman vaatteita...

Vierailija
13/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme