Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos vuokranantaja laittaa asunnon myyntiin..

Vierailija
19.02.2013 |

Ja asunnosta otetaan myyntikuvat, niin että asunnossa on vuokralaisen kalusteet ja tavarat. Periaatteessa kuvissa näkyy vuokralaisen kaikki yksityisyys. Niin onko vuokralaisella oikeus pyytää jotain korvausta, esim. alennusta vuokrasta? Ja tietenkin vuokralainen joutuu jonkin verran panostaa tähän, että kodissa on siistiä eikä asunto ole ihan sekaisin..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette halua, että sisustusta kuvataan, niin levitelkää pöydille ja hyllyille dildoja, epämääräisiä kirjoja, pyykkikasoja, täyteen sullottuja Alepan muovikasseja ja likaisia astioita. "Sori, mä en ehtinyt siivota, mutta tuskin te mun tavaroita haluattekaan kuvata" Jättäkä'ä siistiksi ne kohdat, joiden kuvaaminen on ok.

Vierailija
42/42 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen ollut vuokralaisena kun asunto menee myyntiin. laitoin asunnon siistiksi kun näytöt , en halunnut pilata asunnon myyjän mahdollisuutta myydä . ja sen että olisi voinut olla sijoittaja ja näkee missä sotkussa asunto niin ei varmasti ottaisi vuokralaiseksi.

Itse olen asiat hoitanut tiptop, niin entisten vuokranantaja sijoittajien kautta on löytynyt uusi kämppä joka kerta...

Kerran myös ex-vuokranantajan asuntosijoittaja tuttavan kautta. Heillä on kyllä verkostot kunnossa ja hyvistä vuokralaisista on pula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä