Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostaako terassilasitus talon arvoa?

Vierailija
19.02.2013 |

Eli onko kannattava sijoitus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nostaa arvoa. Mutta tuskin niin paljoa mitä se maksaa. Eli jos sijoitat vaikka 10 t€ niin arvo voi nousta vaikka 5 t€.

Tietysti jos itse teet ja saat hommattua lasituksen tosi edullisesti niin sitten voi olla jopa kannattavaa.

Vierailija
2/4 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nosta. Mutta voi ehkä tehdä myymisen helpommaksi.

Ihmiset on kyllä niin kummallisia. Luulevat, että jos on joku vanha tönö, niin jollain parilla muutoksella sen arvo nousee, hupshei!

Ystäväni taloon vedettiin valokaapeli. Hän jaksaa jauhaa siitä, miten talon arvo on kyllä nyt noussut - ja tottakai jopa yli sen, mitä kaapelin vetäminen tuli maksamaan. :) Ei taatusti 60-luvun rähjäisen talon arvoa nosta kaapelit eikä terassilasitukset. Ei edes kattoremontti. Mutta voi tehdä helpommaksi myydä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki nostaa arvoa. Mutta tuskin niin paljoa mitä se maksaa. Eli jos sijoitat vaikka 10 t€ niin arvo voi nousta vaikka 5 t€."

Jos sijoitat 10t€ ja ostat rakennussarjana asennusohjeineen saat todella komean lasiterassin,  2-kertaiset ikkunat argoneristeellä välitilassa.Nautit siitä aikaisesta keväästä myöhäiseen syksyyn

Vierailija
4/4 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa se. Kuten tuo valokaapelikin.

Ei kyse ole pelkästään siitä työn hinnasta vaan siitä vaivasta. Moni on valmis maksamaan siitä, että joku on jo kilpailuttanut ja tehnyt sen työn valmiiksi ja itse saa nauttia sitten vaan hedelmistä.

Kannattavia sijoituksia ovat myös keittiö- ja kylppäriremontit. Ne on todellinen turn off, kun etsii uutta kotia. Ellei sitten satu olemaan itse sellainen Remontti-Reiska ja harvempi kuitenkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä