Miksi ihmeessä jotkut miehet toimivat näin?
Juttelin tinderissä erään miehen kanssa. Mies on 35v ja yrittäjä. On myös hyvin komea ulkonäöltään ja tietää sen. Meillä luisti juttu todella hyvin, hän vaikutti melko maanläheiseltä ja oli hakemassa tosissaan sitä oikeaa.
Juttelimme vähän aikaa sitten tinderissä ja vaihdettiin instagramit. Juttelimme pari viikkoa melko intensiivisesti ennen kuin nähtiin. Mies oli hyvin oma-aloitteinen ja odotti näkemistä innolla.
Menin hänen luokseen sitten, koska mies asui toisella paikkakunnalla. Mies oli aikataulustaan 2h myöhässä, mutta haki minut kuitenkin kaveriltani, jossa odottelin häntä.
Hän pyyteli kovasti anteeksi ja käytiin sit kaupassa, kun oli jo iltamyöhä, eikä kumpikaan syönyt mitään. Tein meille hyvää ruokaa ja hengailtiin yhdessä ja juteltiin. Mies kehui ruokaani maasta taivaisiin ja oli aivan ihmeissään, että miten vaikutan niin kypsältä (olen 22v).
Noh, jossain kohtaa sitten mies alkoi puhuun seksistä ja kertoi hänen fantasiastaan, jossa haluaisi harrastaa kolmen kimppaa tyttöystävänsä ja jonkun muun naisen kanssa. Olin vähän, että mitäs hittoa. Hän kyseli mm., että olisinko valmis sellaiseen. Heitin hänelle sitten takasin, että ”mitäs jos naises haluis neljän kimppaa tai miehen kolmanneksi osapuoleksi”. Mies meni vaikeaksi ja sanoi, ettei hyväksyisi sitä.
Ilta jatkui kuitenkin ihan hyvissä merkeissä ja nukuttiin samassa sängyssä. Harrastimme suuseksiä (otin su*hin) ja mies halusi nukahtaa siihen, kun hipsuttelen/ silitten häntä.
Aamulla sit mies sanoi, että ei tiedä olenko hänelle liian nuori, mutta totesi, että hänen exänsä ovat olleet 18-23 -vuotiaita. Vain kerran ollut oman ikäisensä kanssa, eikä se toiminut. Nyt hän haluaisi vähän nostaa sitä ikärajaa ylemmäs ja sanoi, että haluaisi ehdottomasti olla kanssani edes hyviä ystäviä. Olin tässäkin kohtaa sisäisesti suu aivan ammollaan ja yritin ottaa selvää koko tyypistä.
Lähdin myöhemmin sitten kotiin, ja viestittelimme noin muutaman päivän normaalisti. Sit yhtäkkiä viestien sävy muuttui. Mies lähti myös viikoksi reissuun, eikä kirjoittanut tai vastannut mun viestiin kertaakaan. Tykkäilee kyllä instagram kuvistani, mutta mitään vastausta en ole saanut. Eli tämä juttu on jäänyt nyt aivan auki, enkä ymmärrä, että mitä hittoa tässä nyt tapahtui. Voisi edes ilmoittaa, jos ei kiinnosta. Kysynkö häneltä nyt että mikä homma? Haluaisin vain selityksen hänen käytökselleen.
Kommentit (343)
Lukiessa pisti silmään heti se epäsuhta, että hän kovasti toivoisi kolmen kimppaa kahden naisen kanssa, muttei mitenkään voisi hyväksyä asetelmaa toisinpäin (nainen ja kaksi miestä). Se antaa jo jokseenkin osviittaa siihen, että hän kenties kokee, että muiden hänen ympärillään on noudatettava ohjeita ja lakeja, mutta häntä ne taas eivät koske.
Toinen asia on se, että hän on 35-vuotias ja valtaosa kontakteista (kuten itse kerroit) ovat olleet 18-23 vuotiaita. Siihen on olemassa aivan päinvänselvä syy; ko. ikäiset tytöt ja nuoret naiset saattavat keskimäärin etsiä enemmän huomiota, hyväksyntää ja imartelua ulkopuolisilta tahoilta, jota vanhemmilta miehiltä aina heruu. Mutta loppupeleissä olet miehelle vain ns. "warm body", eli mistään pintaan syvemmästä on harvemmin jos koskaan kyse.
Ajattelisin sinuna ihan omaa parasta ja pysyisin suosiolla kyseisestä tyypistä mahdollisimman kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa miten noitten juttujen jälkeen vielä otit suihin hyvillä mielin??
Itseasiassa mies mankui seksiä ensin. Sanoin, että en halua ensimmäisellä kerralla harrastaa moista. Sitten hän alkoi ehdotella suihinottoa, sanoi, että tulee hulluksi eikä pysty keskittymään loppuiltaan.... suostuin sitten siihen. Älkää edes kysykö miksi, kadun sitä ihan älyttömän paljon.
Odotin tältä mieheltä paljon enemmän ja hän puhuikin tulevista näkemisista... Hän kertoi,ettei mene edes kahville helposti naisien kanssa saati pyydä kotiinsa ketään. Keskittyy vain lähinnä bisnekseensä ja haluaa löytää fiksun ja kauniin naisen itselleen.
Ap
Painosti sinua seksiin. :/ Fiksu mies olisi antanut sinun nukkua rauhassa ja olisitte sammuneet lusikassa jos hän olisi halunnut muutakin kuin suikkarin.
Olisi halunnut HC-köyrinnän kaupan päälle ja lähtiessä antanut Tarran & TikkuMellin, että pikku tytsykin on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei kannata vastata tuolle enää yhtään mitään. Estä sosiaalisessa mediassa. Levitä korkeintaan sanaa että miehellä on sukupuolitauteja.
Sellainen naistenhuoneelainen siellä. Kai tajuat että syyllistyit juuri rikokseen yllyttämiseen?
No vaihdetaan sitten sukupuolitaudit pieneen munaan. Vai ajattelitko ettei mitään ikinä seuraa siitä että kusetat ihmisiä?
Ja sieltä seuraava naistenhuoneelaisten vakio. ottaako oma toiminta noin koville?
Jos pelaa tyhmiä pelejä, voittaa tyhmiä palkintoja. Kannattaisiko niellä (pun intented) se karvas kalkki ja jättää ne lapselliset kostot suorittamatta?
Ei kannattais.
Kai ymmärrät miten lapsellista tuollainen toiminta on? Ei siinä mitään, nauretaan tuolla ylikselläkin kaltaisillesi naisille
I dont give a fuck jos yliksellä nauretaan kaltaisilleni naisille. Enemmän tuon hyväksikäyttäjän kannattaisi olla huolissaan siitä nauretaanko sen pienelle munalle kohta joka puolella.
Tämä. Itseään puolet nuoremmille munanimettäjille ei hyvä heilu kun tarina kiertää setämiehestä.
On teillä voimafantasiat. Luuletteko ihan oikeasti että jotain Tinderin alfaa kiinnostaa?
Sillä on jo käynyt aloittajan jälkeen useita helpottajia , kyllä osallistujia karusellissa riittää
Luulen koska sinä ainakin tunnut olevan asiasta kovasti hädissäsi :D.
Aikamoisia olettamia rakentelet. Itse en ole koskaan Tinderissä edes ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kysyisin ihan piruuttaan. Sanoisin hänen vastauksensa jälkeen sit suorat sanat. Saatpahan jonkinlaisen closuren tuohon asiaan, eikä sun tartte sit ainakaan ylianalysoida enää mitään. :)
Kysyminen on siksi huono ajatus, että tuon kaltaisilla miehillä on aina sopiva vastaus. Pahimmassa tapauksessa mies saa seliteltyä koko homman parhain päin ja osapuolet jatkavat tahoillansa hyvillä fiiliksillä. Kunnes joku päivä jannu ottaa taas yhteyttä ja historia toistaa itseään. Siksi tuollaisten ihmisten kanssa parasta on vihamielisissä väleissä aloitettu lopullinen radiohiljaisuus. Apn kaltaiset tytöt ei 99% tapauksissa voita tuon kaltaisten miesten kanssa. Ap nääs kuvittelee, että ihmisiä ei saa kohdella miten vain. Ap:n mielestä on olemassa kohteliaisuuskoodisto, minkä perusteella pitää elää. Ja tämä on myös se syy miksi nyrkkeilijät ei haasta vapaaottelijoita vapaaottelumatsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en näissä keskusteluissaa mitään hirveitä heureka-hetkiä, mutta jösses. Tämä keskustelu kyllä avasi silmät yhdelle omalle häiriintyneelle käytösmallille.
Kiitos tästä, naiset hyvät.
Ole hyvä ja jos viitsit niin avaa vähän.
Olin juuri kirjoittamassa samaa. :D
Niin siis. Naisena alan herkästi puhumaan miesten kanssa seksistä. En oikein tiedä miksi, koska ei minua oikeasti kiinnosta jonkun Aarne Pepposen seksifantasiat. Olen tehnyt tätä rajatakseni pois sellaiset, joilla on jotain aivan pimeää repertuaarissaan, mutta ymmärrän nyt ehkä tällä retoriikalla vetäneeni heitä puoleeni. Olen viimeaikoina tavannut seksiin hyvin "konservatiivisesti" suhtautuvia miehiä. Luulin, että he eivät vain ole minusta kiinnostuneita, mutta ehkä he ovatkin vain täysijärkisiä miehiä, joita minun kannattaisi ehkä lähestyä uudemman kerran. Minulla on ollut monta tällaista AP:n kuvailemaa miestä ja monet itkut itketty ja langettu aina uudestaan.
T: Nainen 31v
Haluaisin tähän lisätä vielä, että älkää nyt sitä AP:ta iän puolesta parjatko. Koska huomannette, että on meitä vanhempiakin isätraumaisia, eikä sellainen ikää katso.
Voisihan sitä jotain terapiaa toki harkita.
Vierailija kirjoitti:
Lukiessa pisti silmään heti se epäsuhta, että hän kovasti toivoisi kolmen kimppaa kahden naisen kanssa, muttei mitenkään voisi hyväksyä asetelmaa toisinpäin (nainen ja kaksi miestä). Se antaa jo jokseenkin osviittaa siihen, että hän kenties kokee, että muiden hänen ympärillään on noudatettava ohjeita ja lakeja, mutta häntä ne taas eivät koske.
Toinen asia on se, että hän on 35-vuotias ja valtaosa kontakteista (kuten itse kerroit) ovat olleet 18-23 vuotiaita. Siihen on olemassa aivan päinvänselvä syy; ko. ikäiset tytöt ja nuoret naiset saattavat keskimäärin etsiä enemmän huomiota, hyväksyntää ja imartelua ulkopuolisilta tahoilta, jota vanhemmilta miehiltä aina heruu. Mutta loppupeleissä olet miehelle vain ns. "warm body", eli mistään pintaan syvemmästä on harvemmin jos koskaan kyse.
Ajattelisin sinuna ihan omaa parasta ja pysyisin suosiolla kyseisestä tyypistä mahdollisimman kaukana.
Mies sai jo mitä halusi. Huvittavaa että tämä asia on teille naisille elämää suurempi asia joka pitää puida puhki vaikka kyseessä oli vain huulihölkkä. Ja sen mies sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en näissä keskusteluissaa mitään hirveitä heureka-hetkiä, mutta jösses. Tämä keskustelu kyllä avasi silmät yhdelle omalle häiriintyneelle käytösmallille.
Niin siis. Naisena alan herkästi puhumaan miesten kanssa seksistä. En oikein tiedä miksi, koska ei minua oikeasti kiinnosta jonkun Aarne Pepposen seksifantasiat. Olen tehnyt tätä rajatakseni pois sellaiset, joilla on jotain aivan pimeää repertuaarissaan, mutta ymmärrän nyt ehkä tällä retoriikalla vetäneeni heitä puoleeni. Olen viimeaikoina tavannut seksiin hyvin "konservatiivisesti" suhtautuvia miehiä. Luulin, että he eivät vain ole minusta kiinnostuneita, mutta ehkä he ovatkin vain täysijärkisiä miehiä, joita minun kannattaisi ehkä lähestyä uudemman kerran. Minulla on ollut monta tällaista AP:n kuvailemaa miestä ja monet itkut itketty ja langettu aina uudestaan.
Haluaisin tähän lisätä vielä, että älkää nyt sitä AP:ta iän puolesta parjatko. Koska huomannette, että on meitä vanhempiakin isätraumaisia, eikä sellainen ikää katso.
Oletko sinä siis antanut isällesi suuhoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksihän tämä just menee niin tunteisiin:D Kun voisinkin itseäni läksyttää vuosikymmenen taa. Ja jakaa tätä kovalla työllä hankittua viisautta. Mutta enpä oisi tainnut uskoa kuitenkaan, sillä masokisti olen ihmissuhteissani vieläkin. Nykyisin vain näen asiat selkeämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko että kyseessä provo. Tällaista tapahtuu ihan oikeasti ja ap:n tekstistä huomaa, et tätä kirjottaa aika naiivi nuoren naisen alku.
Ps. Paras näpäytys olisi kun pyyhkisit koko miehen elämästäsi. Saattaa mies ehkä myöhemmin ihmetellä mihin katosit ja palata häntä koipien välissä.
Koettakaa nyt tajuta ettei lähemmäs nelikymppiset miehet jotka panee VAIN ap:n kaltaisia tyttösiä ole oikeasti TIPPAAKAAN kiinnostuneita niistä tyttösistä ihmisenä eikä palaa takaisin häntä koipien välissä. Varsinkaan kun aikeet on tehty heti selväksi puhumalla jostain kimppakivasta ekoilla treffeillä ja sen jälkeen manipuloitu ap antamaan vaikkei halunnut. Tää stoori voi olla provo mutta kyllä näitä äijiä varmasti on oikeastikin olemassa.
Eivät palaa takaisin - eivätkä ole ihmisiä vaan hyväksikäyttäviä demoneja. Puolipedareita.
Melkoinen syytös. Oletko samaa mieltä naisista jotka harrastavat nuorempia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia otit poskeen? Vaikutit varmasti erittäin helpolta naiselta, ei kukaan mies halua lorttoa mihinkään vakavampaan.
Olimme miehen kanssa viestitelleet viikkoja ja puhuneet pari kertaa puhelimessa. Pystyttiin puhumaan mistä vaan ja kartoitettiin siinä vähän mitä molemmat hakee, millaisia ollaan, mielenkiinnonkohteet, uskonnolliset asiat yms. Ihan kaikki siis.
Oli siis melko helppoa vain hengailla ja elää lungisti siellä miehen luona. Oon tosi hyvä ruoanlaittaja ja rakastan leipomista, niin mies makso raaka-aineet kaupassa (tarjouduin maksamaan puolet, mutta ei käynyt) ja mä sit kokkasin meille ruoan. Jutskailtiin paljon ja ilta meni tosi hyvin, olin aivan varma, että tullaan näkemään uudelleen ja juttu saa jatkoa. Eli kyllä mulla päässä herätyskellot soi, kun mies kertoi sunnuntai aamuna näistä ikä mieltymyksistään ja siitä, että voidaan olla ainakin hyviä kavereita. En ois ottanut muuten ikinä suihin, jos se ois sanonut nämä silloin lauantai-iltana.
Mä en käy baareissa, en oikein juo (erittäin harvoin) ja viihdyn kotona. Mulla on kavereita, käyn töissä ja opiskelen, urheilen ja pidän itsestäni huolta, rakastan hyviä keskusteluita ja pidän taiteesta ja seuraan yhteiskunnallisia asioita. Vähän ohis, mutta saatte tosta vähän osviittaa millainen oon.
Ainiin ja joku kysyi aiemmin hylkäsikö isäni mut lapsena. Isä hylkäsi minut ja äitini kun olin puoli vuotias. Eli en oo koskaan nähnyt isääni. Silläkin varmaan jotain tekemistä sen kanssa, että viehätyn ja tulen parhaiten henkisellä tasolla toimeen noin 30-40 vuotiaiden miesten kanssa.
Ap
Kyllä naiiveja naisia on. Itse tiedän yhden vähän yli parikymppisen joka on yhdessä ihan järkyttävän hyväksikäyttäjän kanssa. Tyttö on vain niin hyväuskoinen ettei huomaa mitään varoituksen merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia otit poskeen? Vaikutit varmasti erittäin helpolta naiselta, ei kukaan mies halua lorttoa mihinkään vakavampaan.
Olimme miehen kanssa viestitelleet viikkoja ja puhuneet pari kertaa puhelimessa. Pystyttiin puhumaan mistä vaan ja kartoitettiin siinä vähän mitä molemmat hakee, millaisia ollaan, mielenkiinnonkohteet, uskonnolliset asiat yms. Ihan kaikki siis.
Oli siis melko helppoa vain hengailla ja elää lungisti siellä miehen luona. Oon tosi hyvä ruoanlaittaja ja rakastan leipomista, niin mies makso raaka-aineet kaupassa (tarjouduin maksamaan puolet, mutta ei käynyt) ja mä sit kokkasin meille ruoan. Jutskailtiin paljon ja ilta meni tosi hyvin, olin aivan varma, että tullaan näkemään uudelleen ja juttu saa jatkoa. Eli kyllä mulla päässä herätyskellot soi, kun mies kertoi sunnuntai aamuna näistä ikä mieltymyksistään ja siitä, että voidaan olla ainakin hyviä kavereita. En ois ottanut muuten ikinä suihin, jos se ois sanonut nämä silloin lauantai-iltana.
Mä en käy baareissa, en oikein juo (erittäin harvoin) ja viihdyn kotona. Mulla on kavereita, käyn töissä ja opiskelen, urheilen ja pidän itsestäni huolta, rakastan hyviä keskusteluita ja pidän taiteesta ja seuraan yhteiskunnallisia asioita. Vähän ohis, mutta saatte tosta vähän osviittaa millainen oon.
Ainiin ja joku kysyi aiemmin hylkäsikö isäni mut lapsena. Isä hylkäsi minut ja äitini kun olin puoli vuotias. Eli en oo koskaan nähnyt isääni. Silläkin varmaan jotain tekemistä sen kanssa, että viehätyn ja tulen parhaiten henkisellä tasolla toimeen noin 30-40 vuotiaiden miesten kanssa.
Ap
trololololoooooooooooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko että kyseessä provo. Tällaista tapahtuu ihan oikeasti ja ap:n tekstistä huomaa, et tätä kirjottaa aika naiivi nuoren naisen alku.
Ps. Paras näpäytys olisi kun pyyhkisit koko miehen elämästäsi. Saattaa mies ehkä myöhemmin ihmetellä mihin katosit ja palata häntä koipien välissä.
Koettakaa nyt tajuta ettei lähemmäs nelikymppiset miehet jotka panee VAIN ap:n kaltaisia tyttösiä ole oikeasti TIPPAAKAAN kiinnostuneita niistä tyttösistä ihmisenä eikä palaa takaisin häntä koipien välissä. Varsinkaan kun aikeet on tehty heti selväksi puhumalla jostain kimppakivasta ekoilla treffeillä ja sen jälkeen manipuloitu ap antamaan vaikkei halunnut. Tää stoori voi olla provo mutta kyllä näitä äijiä varmasti on oikeastikin olemassa.
Eivät palaa takaisin - eivätkä ole ihmisiä vaan hyväksikäyttäviä demoneja. Puolipedareita.
Melkoinen syytös. Oletko samaa mieltä naisista jotka harrastavat nuorempia miehiä?
Olen eri mutta joo, jos nelikymppinen nainen sekstailee vain alle 23 vuotiaiden sydänverellään mukana olevien ja elämänkumppania etsivien nuorten miesten kanssa ja antaa näiden ymmärtää että ihmissuhde on tarjolla kun oikeasti on tarjolla vain hyväksikäyttöä. Tosin harvemmin tää kuvio ees menee näinpäin. Nuoret miehet hakee vain seksiä puumalta ja molemmat tietää missä mennään. Silloin asia on ok kun ketään ei kuseteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta joo, jos nelikymppinen nainen sekstailee vain alle 23 vuotiaiden sydänverellään mukana olevien ja elämänkumppania etsivien nuorten miesten kanssa ja antaa näiden ymmärtää että ihmissuhde on tarjolla kun oikeasti on tarjolla vain hyväksikäyttöä. Tosin harvemmin tää kuvio ees menee näinpäin. Nuoret miehet hakee vain seksiä puumalta ja molemmat tietää missä mennään. Silloin asia on ok kun ketään ei kuseteta.
Samaa sakkia tapaa usein Aasian viennissä toimivissa miehissä. Kotimaassa pyöritetään juuri ap:n ikäisiä - itselle aivan liian nuoria, mutta laillista lihaa, työreissuissa ikä sitten lipsahtaa sinne huomattavasti alemmas.
Vierestä seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta sinua on vedätetty. Hyvä, että jäi vain suuhoitoon.
Olen itsekin tehnyt avauksia samantyyppisistä kokemuksista, ja minulle on täällä sanottu, että UNOHDA ja JATKA MATKAA, he's just not that into you, etc. Itsehän en toki silloin kuunnellut, mutta ehkä sinä olet minua viisampi. Älä ota siihen kävelevään tappimunaan enää yhteyttä, koska ansaitset parempaa. Simple as. Mielestäni jo lähtökohtaisesti ällöttävää, että sinä jouduit tyydyttämään hänet, eikä toisinpäin. Käyttää nuorten naisten viattomuutta hyväksi. Voin jo nähdä silmissäni sen huonosti sheivatun ja näppyläisen, saippualla hinkatun tappimunan.
Hyiyök. JSSAP. Aktivoitui trauma.
Todellakin JSSAP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
trololololoooooooooooo
Siis mitä ihmettä nyt? :D Julkaisisin miehestä enemmänkin tietoa todisteeksi, jos en vaan itse paljastuisi siinä samalla. Eipähän haksahda muut tohon tyyppiin sit...
Mä päädyin nyt siihen, että mä laitan sille miehelle viestiä. Mä tunnen itseni ja mua jäisi kalvamaan se epätietoisuus. Sen jälkeen voin sit sanoa heipat. Ymmärrän silti senkin näkökulman, että suoraan vaan estoon koko tyyppi, noin mäkin varmasti kaveriani neuvoisin, mut tiedän, et mulle ei toimi toi.
Kerron tänne sitten kun/jos mies mulle vastaa... saapahan tän kiven vieritettyä pois sydämeltä ja opin kyllä läksyni. Tinderiä en tuu enää ikinä käyttämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
trololololoooooooooooo
Siis mitä ihmettä nyt? :D Julkaisisin miehestä enemmänkin tietoa todisteeksi, jos en vaan itse paljastuisi siinä samalla. Eipähän haksahda muut tohon tyyppiin sit...
Mä päädyin nyt siihen, että mä laitan sille miehelle viestiä. Mä tunnen itseni ja mua jäisi kalvamaan se epätietoisuus. Sen jälkeen voin sit sanoa heipat. Ymmärrän silti senkin näkökulman, että suoraan vaan estoon koko tyyppi, noin mäkin varmasti kaveriani neuvoisin, mut tiedän, et mulle ei toimi toi.
Kerron tänne sitten kun/jos mies mulle vastaa... saapahan tän kiven vieritettyä pois sydämeltä ja opin kyllä läksyni. Tinderiä en tuu enää ikinä käyttämään.
Ap
Mä nyt copypasetan tähän mitä kirjoitin aiemmin. Sillä se on ihan totta.
!Kysyminen on siksi huono ajatus, että tuon kaltaisilla miehillä on aina sopiva vastaus. Pahimmassa tapauksessa mies saa seliteltyä koko homman parhain päin ja osapuolet jatkavat tahoillansa hyvillä fiiliksillä. Kunnes joku päivä jannu ottaa taas yhteyttä ja historia toistaa itseään. Siksi tuollaisten ihmisten kanssa parasta on vihamielisissä väleissä aloitettu lopullinen radiohiljaisuus. Apn kaltaiset tytöt ei 99% tapauksissa voita tuon kaltaisten miesten kanssa. Ap nääs kuvittelee, että ihmisiä ei saa kohdella miten vain. Ap:n mielestä on olemassa kohteliaisuuskoodisto, minkä perusteella pitää elää. Ja tämä on myös se syy miksi nyrkkeilijät ei haasta vapaaottelijoita vapaaottelumatsiin."
Eli koita nyt ainakin olla haksahtamatta siihen uudelleen. Vaikka niinhön sä kuitenkin teet. No seuraavalla kerralla tiedät että sua on varoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sakkia tapaa usein Aasian viennissä toimivissa miehissä. Kotimaassa pyöritetään juuri ap:n ikäisiä - itselle aivan liian nuoria, mutta laillista lihaa, työreissuissa ikä sitten lipsahtaa sinne huomattavasti alemmas.
Vierestä seurannut.
Amen. Ihmissaastaa.
Karu fakta on et tämä mies on hionut naisten käsittelytaitojaan jo viimeiset 20vuotta. Tietää mitä puhua 20v mimmille ja tietää myös et oman ikäinen nainen ei enää näitä naurettavia juttuja usko. Yli puolet sen puheista on vaan esitystä. Pitkän kaavan valehtelijalta on turha odottaa mitään suoraa ja rakentavaa vastausta. Haluaa varmaan pitää sinut silloin tällöin olevan kivan varalle, niin ei siltä mitään "oikeaa" vastausta saa.
Niin liikutteli, ja samalla hurisi kuin wnaha Hoover-imuri joka on tukossa.