Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä jotkut miehet toimivat näin?

28.02.2019 |

Juttelin tinderissä erään miehen kanssa. Mies on 35v ja yrittäjä. On myös hyvin komea ulkonäöltään ja tietää sen. Meillä luisti juttu todella hyvin, hän vaikutti melko maanläheiseltä ja oli hakemassa tosissaan sitä oikeaa.

Juttelimme vähän aikaa sitten tinderissä ja vaihdettiin instagramit. Juttelimme pari viikkoa melko intensiivisesti ennen kuin nähtiin. Mies oli hyvin oma-aloitteinen ja odotti näkemistä innolla.

Menin hänen luokseen sitten, koska mies asui toisella paikkakunnalla. Mies oli aikataulustaan 2h myöhässä, mutta haki minut kuitenkin kaveriltani, jossa odottelin häntä.
Hän pyyteli kovasti anteeksi ja käytiin sit kaupassa, kun oli jo iltamyöhä, eikä kumpikaan syönyt mitään. Tein meille hyvää ruokaa ja hengailtiin yhdessä ja juteltiin. Mies kehui ruokaani maasta taivaisiin ja oli aivan ihmeissään, että miten vaikutan niin kypsältä (olen 22v).

Noh, jossain kohtaa sitten mies alkoi puhuun seksistä ja kertoi hänen fantasiastaan, jossa haluaisi harrastaa kolmen kimppaa tyttöystävänsä ja jonkun muun naisen kanssa. Olin vähän, että mitäs hittoa. Hän kyseli mm., että olisinko valmis sellaiseen. Heitin hänelle sitten takasin, että ”mitäs jos naises haluis neljän kimppaa tai miehen kolmanneksi osapuoleksi”. Mies meni vaikeaksi ja sanoi, ettei hyväksyisi sitä.

Ilta jatkui kuitenkin ihan hyvissä merkeissä ja nukuttiin samassa sängyssä. Harrastimme suuseksiä (otin su*hin) ja mies halusi nukahtaa siihen, kun hipsuttelen/ silitten häntä.

Aamulla sit mies sanoi, että ei tiedä olenko hänelle liian nuori, mutta totesi, että hänen exänsä ovat olleet 18-23 -vuotiaita. Vain kerran ollut oman ikäisensä kanssa, eikä se toiminut. Nyt hän haluaisi vähän nostaa sitä ikärajaa ylemmäs ja sanoi, että haluaisi ehdottomasti olla kanssani edes hyviä ystäviä. Olin tässäkin kohtaa sisäisesti suu aivan ammollaan ja yritin ottaa selvää koko tyypistä.

Lähdin myöhemmin sitten kotiin, ja viestittelimme noin muutaman päivän normaalisti. Sit yhtäkkiä viestien sävy muuttui. Mies lähti myös viikoksi reissuun, eikä kirjoittanut tai vastannut mun viestiin kertaakaan. Tykkäilee kyllä instagram kuvistani, mutta mitään vastausta en ole saanut. Eli tämä juttu on jäänyt nyt aivan auki, enkä ymmärrä, että mitä hittoa tässä nyt tapahtui. Voisi edes ilmoittaa, jos ei kiinnosta. Kysynkö häneltä nyt että mikä homma? Haluaisin vain selityksen hänen käytökselleen.

Kommentit (343)

Vierailija
1/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa naiset lumoihinsa tuolla kylmää-kuumaa leikillään. Sinuakin askarruttaa miten ihanan salaperäinen mies, tykkääkö se musta vai ei. Ajattelin päivin ja öin. Sitten jonkun ajan päästä ottaa yhteyttä ja olet taas ihan jalat haarallaan. Bile-Danin taktiikoita.

Vierailija
2/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi jotkut miehet sanovat etsivänsä vakavissaan jotain, vaikuttavat kiinnostuneilta yms. ja yhtäkkiä katoavatkin kuin pieru Saharaan? Mitä vaikea on vain sanoa, jos haluaa vain seksiä tai ei kiinnosta??

Kuvista voidaan kyllä näköjään tykätä ja reagoida tarinoihin, mikä mielestäni vähän hämmentää soppaa. Jos hän ei haluaisi olla enää tekemisissä kanssani, niin ei hän myöskään seuraisi mua enää missään tai reagoisi mun juttuihin. Hämmentävää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta vaikutat turhan kevytkenkäiseltä naiselta makuuni.

Vierailija
4/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat vaasalaiset tekevät tuota myös.

Vierailija
5/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ”kevytkenkäiseltä”? Aloitus hieman sekava, kun yritin mahdollisimman lyhyesti, mutta tärkeimpiä yksityiskohtia myöten avata tätä tapausta.

Lisään tähän nyt vielä, että en missään nimessä haluaisi enää tuota miestä romanttisessa mielessä todellakaan, mutta vastauksen haluaisin saada tähän käytökseen. Mun mielestä ei toisia kohdella noin, että jätetään pimentoon.

Ap

Vierailija
6/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta sinua on vedätetty. Hyvä, että jäi vain suuhoitoon.

Olen itsekin tehnyt avauksia samantyyppisistä kokemuksista, ja minulle on täällä sanottu, että UNOHDA ja JATKA MATKAA, he's just not that into you, etc. Itsehän en toki silloin kuunnellut, mutta ehkä sinä olet minua viisampi. Älä ota siihen kävelevään tappimunaan enää yhteyttä, koska ansaitset parempaa. Simple as. Mielestäni jo lähtökohtaisesti ällöttävää, että sinä jouduit tyydyttämään hänet, eikä toisinpäin. Käyttää nuorten naisten viattomuutta hyväksi. Voin jo nähdä silmissäni sen huonosti sheivatun ja näppyläisen, saippualla hinkatun tappimunan. 

Hyiyök. JSSAP. Aktivoitui trauma.

Vierailija
7/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sitten sovinistimieheltä suihin. Onnittelut.

Vierailija
8/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki numero uno: älä suostu olemaan miesten imukoneena ja yksipuolisesta, ei varsinkaan ilman ehkäisyä! Nytkin laitoit miehelle ruuan, hän ahdisteli sinua oudoilla kysymyksillään joiden ahdistavasta sävystä voi jo päätellä paljon ja sinä otit häneltä poskeen jonka jälkeen mies nukahti kun hipsuttelit häntä. Missä sinun orgasmisi, hipsuttelusi ja hyvinvointisi?

Ennen kuin kukaan ehtii, niin kyllä: seksi on vastavuoroista. Ja testeihon, mars. Tuota jätkää on imenyt pari muutakin.

Iso miinus myös siitä että puhuu noin oudosti eksistään tai ylipäätään.

Ei jatkoon.

Vierailija
9/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai mitä halusikin, eli (suu)seksiä.

Röyhkeys kannattaa.

"Nyt hän haluaisi vähän nostaa sitä ikärajaa ylemmäs ja sanoi, että haluaisi ehdottomasti olla kanssani edes hyviä ystäviä."

Just friends, with benefits.

Vierailija
10/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko ihan retardi? Muksi lähdit tuollaisen setämies-hu@ripukin hyväksikäytettäväksi?

Vierailija
11/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ”kevytkenkäiseltä”? Aloitus hieman sekava, kun yritin mahdollisimman lyhyesti, mutta tärkeimpiä yksityiskohtia myöten avata tätä tapausta.

Lisään tähän nyt vielä, että en missään nimessä haluaisi enää tuota miestä romanttisessa mielessä todellakaan, mutta vastauksen haluaisin saada tähän käytökseen. Mun mielestä ei toisia kohdella noin, että jätetään pimentoon.

Ap

Koska et nyt tunnu ymmärtävän, niin he is not into you. Säikähti todennäköisesti sitä että olet liian fiksu hänelle. Melkein kuka tahansa viisi vuotiaskin olisi että ei siinä..

Vierailija
12/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesi sinut kuitenkin liian kypsäksi ja jatkaa niiden juuri 18v. Täyttäneiden tapailua. Mukautuvat paremmin hänen tahtoonsa.

Vierailija
13/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuulostaa todella itsekeskeiseltä paskiaiselta. Ja todellakin luulisi, että olisi tuollaisen teon jälkeen hävinnyt kuvioista. Tai sitten hän pitää sinua ns. varalla. Unohda ap, ei kukaan täyspäinen toimi noin

Vierailija
14/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa vaadi nyt edes itse kunnon p*llunnuolenta ennen suikkaria, niin saat itsekin edes jotain näistä seikkailuista.

Ps: jäbää ei kiinnosta, tajuat nyt varmaan sen itsekin.

Pss: jäbät tekee tällaista saadakseen seksiä. Tervetuloa maailmaan neiti 22v.

Vierailija
15/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa miten noitten juttujen jälkeen vielä otit suihin hyvillä mielin??

Vierailija
16/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muuten voisi iän ja tuntomerkkien perusteella olla eräs tuttu. Jos on, niin siinä kolmen kimpassa "tyttöystävä" olisi kylläkin vaimo, ja sinä se kolmas pyörä :D

Ap:n kaltaiset naiset ovat syy miksi niin moni mies käyttäytyy k*sipäisesti naisia kohtaan. Koska sellaiset miehet saavat nuorilta ja kauniilta naisilta seksiä ja hauskanpitoja, mukavien miesten odotellessa kunnes olet 30 ja tarvitset luotettavampaa heppua perhettä perustamaan.

Vierailija
17/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus. Mies sai suikkarin. End of story

Vierailija
18/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö oikeesti noin paljon mieli munaa ettei tuo käytös ollut turn off...

Vierailija
19/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki numero uno: älä suostu olemaan miesten imukoneena ja yksipuolisesta, ei varsinkaan ilman ehkäisyä! Nytkin laitoit miehelle ruuan, hän ahdisteli sinua oudoilla kysymyksillään joiden ahdistavasta sävystä voi jo päätellä paljon ja sinä otit häneltä poskeen jonka jälkeen mies nukahti kun hipsuttelit häntä. Missä sinun orgasmisi, hipsuttelusi ja hyvinvointisi?

Ennen kuin kukaan ehtii, niin kyllä: seksi on vastavuoroista. Ja testeihon, mars. Tuota jätkää on imenyt pari muutakin.

Iso miinus myös siitä että puhuu noin oudosti eksistään tai ylipäätään.

Ei jatkoon.

Kiltti miehenä kun näitä lukee, sitä toteaa että olenkin ihan mukava saalis kun vastavuoroisesti aina annan naiselle orgasmin, hipsuttelua yms ja hei aina he laittavat viestiä perään uuden tapaamisen merkeissä. Kiltti miehenähän on mukavaa!

Vierailija
20/343 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa miten noitten juttujen jälkeen vielä otit suihin hyvillä mielin??

Itseasiassa mies mankui seksiä ensin. Sanoin, että en halua ensimmäisellä kerralla harrastaa moista. Sitten hän alkoi ehdotella suihinottoa, sanoi, että tulee hulluksi eikä pysty keskittymään loppuiltaan.... suostuin sitten siihen. Älkää edes kysykö miksi, kadun sitä ihan älyttömän paljon.

Odotin tältä mieheltä paljon enemmän ja hän puhuikin tulevista näkemisista... Hän kertoi,ettei mene edes kahville helposti naisien kanssa saati pyydä kotiinsa ketään. Keskittyy vain lähinnä bisnekseensä ja haluaa löytää fiksun ja kauniin naisen itselleen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä