Miksi ihmeessä jotkut miehet toimivat näin?
Juttelin tinderissä erään miehen kanssa. Mies on 35v ja yrittäjä. On myös hyvin komea ulkonäöltään ja tietää sen. Meillä luisti juttu todella hyvin, hän vaikutti melko maanläheiseltä ja oli hakemassa tosissaan sitä oikeaa.
Juttelimme vähän aikaa sitten tinderissä ja vaihdettiin instagramit. Juttelimme pari viikkoa melko intensiivisesti ennen kuin nähtiin. Mies oli hyvin oma-aloitteinen ja odotti näkemistä innolla.
Menin hänen luokseen sitten, koska mies asui toisella paikkakunnalla. Mies oli aikataulustaan 2h myöhässä, mutta haki minut kuitenkin kaveriltani, jossa odottelin häntä.
Hän pyyteli kovasti anteeksi ja käytiin sit kaupassa, kun oli jo iltamyöhä, eikä kumpikaan syönyt mitään. Tein meille hyvää ruokaa ja hengailtiin yhdessä ja juteltiin. Mies kehui ruokaani maasta taivaisiin ja oli aivan ihmeissään, että miten vaikutan niin kypsältä (olen 22v).
Noh, jossain kohtaa sitten mies alkoi puhuun seksistä ja kertoi hänen fantasiastaan, jossa haluaisi harrastaa kolmen kimppaa tyttöystävänsä ja jonkun muun naisen kanssa. Olin vähän, että mitäs hittoa. Hän kyseli mm., että olisinko valmis sellaiseen. Heitin hänelle sitten takasin, että ”mitäs jos naises haluis neljän kimppaa tai miehen kolmanneksi osapuoleksi”. Mies meni vaikeaksi ja sanoi, ettei hyväksyisi sitä.
Ilta jatkui kuitenkin ihan hyvissä merkeissä ja nukuttiin samassa sängyssä. Harrastimme suuseksiä (otin su*hin) ja mies halusi nukahtaa siihen, kun hipsuttelen/ silitten häntä.
Aamulla sit mies sanoi, että ei tiedä olenko hänelle liian nuori, mutta totesi, että hänen exänsä ovat olleet 18-23 -vuotiaita. Vain kerran ollut oman ikäisensä kanssa, eikä se toiminut. Nyt hän haluaisi vähän nostaa sitä ikärajaa ylemmäs ja sanoi, että haluaisi ehdottomasti olla kanssani edes hyviä ystäviä. Olin tässäkin kohtaa sisäisesti suu aivan ammollaan ja yritin ottaa selvää koko tyypistä.
Lähdin myöhemmin sitten kotiin, ja viestittelimme noin muutaman päivän normaalisti. Sit yhtäkkiä viestien sävy muuttui. Mies lähti myös viikoksi reissuun, eikä kirjoittanut tai vastannut mun viestiin kertaakaan. Tykkäilee kyllä instagram kuvistani, mutta mitään vastausta en ole saanut. Eli tämä juttu on jäänyt nyt aivan auki, enkä ymmärrä, että mitä hittoa tässä nyt tapahtui. Voisi edes ilmoittaa, jos ei kiinnosta. Kysynkö häneltä nyt että mikä homma? Haluaisin vain selityksen hänen käytökselleen.
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää hyvä viesti sille: ” Heii! Mitä kuuluu, ei olla puhuttu pitkään aikaan? Mä tässä mietin, että ois kiva puhuu/tietää että mitä sä tuumaat siellä siitä kerrasta kun nähtiin. Tai siis kun sanoit, että oli kiva nähä yms, mut sul on ollu siin kaikkee kiirettä että et oo kerenny vastaan mun viestiin. Eikä siis siinä, ymmärrän toki, mut ois vaan kiva kuulla suoraan, eikä jättää ketään roikkuun. Ja mulle voi ihan suoraan sanoa oikeasti. Ei vaan jää kauheen hyvä kuva susta nyt...” ?
Ap
Saahan sitä provoa lypsettyä näinkin. Joko myös keksit kuvitellun vastauksenkin mieheltä?
Oon sanonut jo useaan kertaan, että tämä ei ole provo. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa? En ees tiedä uskallanko lähettää sille vielä mitään tai edes laittaa noin ilkeästi. Paska fiilis vaan tästä koko tilanteesta. Jotenkin Ihan v**un huijattu olo, vaikka ite lumouduinkin tyystin kyseisestä tyypistä ja menin lankaan. Aattelin et tästä vois oikeesti tulla jotain rauhassa ajan kanssa....Haluisin vaan nyt sanoo sille, et tää ei oo ok ja että sen pitäis tajuta se itsekin ja jatkaa sen jälkeen elämääni.
Ap
Nyt tyttö paluu todellisuuteen. Sulla on varmasti paha olla ja sua ärsyttää. Get over it! Elämä jatkuu. Etpähän enää lankea tuollaisiin tyyppeihin, kun nyt tiedät. Älä siis laita enää mitään viestiä ja deletoi ukko joka paikasta. Saapahan hetken miettiä että mitä on tullut tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää hyvä viesti sille: ” Heii! Mitä kuuluu, ei olla puhuttu pitkään aikaan? Mä tässä mietin, että ois kiva puhuu/tietää että mitä sä tuumaat siellä siitä kerrasta kun nähtiin. Tai siis kun sanoit, että oli kiva nähä yms, mut sul on ollu siin kaikkee kiirettä että et oo kerenny vastaan mun viestiin. Eikä siis siinä, ymmärrän toki, mut ois vaan kiva kuulla suoraan, eikä jättää ketään roikkuun. Ja mulle voi ihan suoraan sanoa oikeasti. Ei vaan jää kauheen hyvä kuva susta nyt...” ?
Ap
Saahan sitä provoa lypsettyä näinkin. Joko myös keksit kuvitellun vastauksenkin mieheltä?
Oon sanonut jo useaan kertaan, että tämä ei ole provo. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa? En ees tiedä uskallanko lähettää sille vielä mitään tai edes laittaa noin ilkeästi. Paska fiilis vaan tästä koko tilanteesta. Jotenkin Ihan v**un huijattu olo, vaikka ite lumouduinkin tyystin kyseisestä tyypistä ja menin lankaan. Aattelin et tästä vois oikeesti tulla jotain rauhassa ajan kanssa....Haluisin vaan nyt sanoo sille, et tää ei oo ok ja että sen pitäis tajuta se itsekin ja jatkaa sen jälkeen elämääni.
Ap
Nuoret ei tajua sitä että on ihmisiä joilla ei ole mitään moraalia. Tai on moraalia yhtä vähän kuin kissalla joka leikkii hiirellä. Jos olet todellinen, sulla on tässä erittäin monta red flagia jotka viittaa siihen että olet tekemisissä persoonallisuushäiriöisen ihmisen kanssa. Esimerkiksi tuo että 35-vuotias mies ei deittaile muita kuin itselleen aivan liian nuoria. On eri juttu deittailla kaikenikäisiä ja rakastua johonkuhun itseään huomattavasti nuorempaan kuin säännönmukaisesti ottaa kohteeksi ihmiset joista yksikään ei ole 35 vuoteen tarttunut mukaan. Esimerkiksi. Sen lisäksi kaikki nää pimeät ryhmäseksipuheet ekoilla treffeillä. Se että annoit seksiä vaikka et oikeastaan halunnut, tultuasi manipuloiduksi. Sulla on ap käsissäsi täydellinen mätämuna.
Ja tarkoitin sitä että et sinä saa sitä tajuamaan että se tekee väärin ja loukkasi sua. Se tietää sen aivan mainosti teorian tasolla eikä välitä paskan vertaa. Luultavasti on jo seuraavan vastaavan valloituksen kimpussa. Ota opiksesi ja levitä sanaa että jos mies treffailee vain tosi nuoria, älä sekaannu jollet halua sydänsuruja.
Vierailija kirjoitti:
Eli miksi jotkut miehet sanovat etsivänsä vakavissaan jotain, vaikuttavat kiinnostuneilta yms. ja yhtäkkiä katoavatkin kuin pieru Saharaan? Mitä vaikea on vain sanoa, jos haluaa vain seksiä tai ei kiinnosta??
Kuvista voidaan kyllä näköjään tykätä ja reagoida tarinoihin, mikä mielestäni vähän hämmentää soppaa. Jos hän ei haluaisi olla enää tekemisissä kanssani, niin ei hän myöskään seuraisi mua enää missään tai reagoisi mun juttuihin. Hämmentävää...
Koska jos sanoo haluavansa vain s*ksiä niin silloin yleensä jää ilman s*ksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa miten noitten juttujen jälkeen vielä otit suihin hyvillä mielin??
Itseasiassa mies mankui seksiä ensin. Sanoin, että en halua ensimmäisellä kerralla harrastaa moista. Sitten hän alkoi ehdotella suihinottoa, sanoi, että tulee hulluksi eikä pysty keskittymään loppuiltaan.... suostuin sitten siihen. Älkää edes kysykö miksi, kadun sitä ihan älyttömän paljon.
Odotin tältä mieheltä paljon enemmän ja hän puhuikin tulevista näkemisista... Hän kertoi,ettei mene edes kahville helposti naisien kanssa saati pyydä kotiinsa ketään. Keskittyy vain lähinnä bisnekseensä ja haluaa löytää fiksun ja kauniin naisen itselleen.
Ap
Ja sä uskoit?
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Jatkossa vaadi nyt edes itse kunnon p*llunnuolenta ennen suikkaria, niin saat itsekin edes jotain näistä seikkailuista.
Ps: jäbää ei kiinnosta, tajuat nyt varmaan sen itsekin.
Pss: jäbät tekee tällaista saadakseen seksiä. Tervetuloa maailmaan neiti 22v.
Väärin oikea mies ei harrasta tätä vaan juuri nämä jäbät ketä te naiset pidätte miehinä. Kyllä teidän naisten maailma on niin vinksallaan. Täynnä sisäistä korruptiota.
Kuten huomaat, en puhunut tekstissä sanallakaan miehistä ;)
Eiköhän tämä Ap:n jäbä ollut hyvin selkeästi jäbä (eikä mies) ihan alusta asti.
Tuo ap:n viestiehdotus oli sen verta kauhea, et nyt todellakin toivon et tämä on provo :D vai ei kai jotkut naiset oikeasti ole tuollaisia, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nuoret ei tajua sitä että on ihmisiä joilla ei ole mitään moraalia. Tai on moraalia yhtä vähän kuin kissalla joka leikkii hiirellä. Jos olet todellinen, sulla on tässä erittäin monta red flagia jotka viittaa siihen että olet tekemisissä persoonallisuushäiriöisen ihmisen kanssa. Esimerkiksi tuo että 35-vuotias mies ei deittaile muita kuin itselleen aivan liian nuoria. On eri juttu deittailla kaikenikäisiä ja rakastua johonkuhun itseään huomattavasti nuorempaan kuin säännönmukaisesti ottaa kohteeksi ihmiset joista yksikään ei ole 35 vuoteen tarttunut mukaan. Esimerkiksi. Sen lisäksi kaikki nää pimeät ryhmäseksipuheet ekoilla treffeillä. Se että annoit seksiä vaikka et oikeastaan halunnut, tultuasi manipuloiduksi. Sulla on ap käsissäsi täydellinen mätämuna.
Voi luoja. Edelleenkin, mies sai säkkinsä tyhjäksi. Se siitä. Ja karuselli jatkaa pyörimistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko että kyseessä provo. Tällaista tapahtuu ihan oikeasti ja ap:n tekstistä huomaa, et tätä kirjottaa aika naiivi nuoren naisen alku.
Ps. Paras näpäytys olisi kun pyyhkisit koko miehen elämästäsi. Saattaa mies ehkä myöhemmin ihmetellä mihin katosit ja palata häntä koipien välissä.
Koettakaa nyt tajuta ettei lähemmäs nelikymppiset miehet jotka panee VAIN ap:n kaltaisia tyttösiä ole oikeasti TIPPAAKAAN kiinnostuneita niistä tyttösistä ihmisenä eikä palaa takaisin häntä koipien välissä. Varsinkaan kun aikeet on tehty heti selväksi puhumalla jostain kimppakivasta ekoilla treffeillä ja sen jälkeen manipuloitu ap antamaan vaikkei halunnut. Tää stoori voi olla provo mutta kyllä näitä äijiä varmasti on oikeastikin olemassa.
Eivät palaa takaisin - eivätkä ole ihmisiä vaan hyväksikäyttäviä demoneja. Puolipedareita.
Melkoinen syytös. Oletko samaa mieltä naisista jotka harrastavat nuorempia miehiä?
Olen eri mutta joo, jos nelikymppinen nainen sekstailee vain alle 23 vuotiaiden sydänverellään mukana olevien ja elämänkumppania etsivien nuorten miesten kanssa ja antaa näiden ymmärtää että ihmissuhde on tarjolla kun oikeasti on tarjolla vain hyväksikäyttöä. Tosin harvemmin tää kuvio ees menee näinpäin. Nuoret miehet hakee vain seksiä puumalta ja molemmat tietää missä mennään. Silloin asia on ok kun ketään ei kuseteta.
Huutista. Kyseessä on Tinder. Panosovellus. Ehkä ap oppi nyt pelin hengen.
Ihan sama kun ap olisi harrastanut yhden illan juttua baarista löytämänsä miehen kanssa.
Että oikein sydänverellään.
Kerropas miksi tämä kyseinen mies oli ker-- valehdellut ap:lle että tuo harvoin ketään kotiinsa ja etsii tositarkoituksella ihmistä elämäänsä jne jne paskapuhetta jos Tinder on pelkkä panosovellus ja tarkoitus oli vain löytää seksikumppani yhdeksi tai pariksi yöksi. Onko tämä mielestäsi pelin hengen mukaista ja asiallista aikuisten ihmisten toimintaa? Sellaista johon tervepäinen ihminen toteaa huutista?
Kyllä, huutistelen jokaiselle naiselle jotka kuvittelevat että miehet etsivät Tinderistä parisuhdetta.
No, siellä ne alfamaket pyörittää teitä kuin vanhoja rukkasia.
Höpö höpö. Ja lisäksi, oletko ihan varma että tää naisten sheimaus pois Tinderistä on järkevää kaltaiselle jampalle, joka ei tuu ikinä löytämään ketään irl livenä ihan siitä yksinkertaisesta syystä ettei se yksi miljoonasta naisesta joka vois sun kanssa olla suurella todennäköisyydellä koskaan tuu sua vastaan kadulla? Tinderin kautta voisit jopa löytää jonkun kaltaisesi friikin jollet pelottelisi niitä samaisia friikkejä sieltä ensimmäisenä pois.
Eläkää itsepetoksessa, minä en ole se joka siitä kärsii.
Väärin, juuri sinä kärsit eikä kukaan muu. Ap on nuori mimmi joka toivottavasti oppi tästä jotain ja tapaa pikapuoliin jonkun kivan ikäisensä miehen ja löytää seksiä ja toivomansa parisuhteen ja perheen jos se on hänellä suunnitelmissa. Sinä sen sijaan roikut päivästä toiseen myrkyttämässä mieltäsi alfachadkusipääbetabuk-psyykenmyrkyllä ja pilaat itse itseltäsi tulevaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo noista kimppaseksipuheista olisi pitänyt päätellä ettei alunperinkään ajatellut sinua muuksi kuin yhden illan leluksi.
Mies kertoi, että oli eksänsäki kanssa kokeillut kerran kolmenkimppaa. Hänen exänsä oli halunnut kuulemma yllättää hänet 32v synttäripäivänään ja olivat laivalta bonganneet kolmannen osapuolen hommiin. Hän siis kyseli, että olisinko suhteessa valmis sellaiseen, mutta sanoi ettei kuitenkaan pakkottaisi, jos ei tyttöystävä halua...
Mies sanoi myös, ettei ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja, seksiä harrastaessa on aina ollut kuulemma tyttöystävä.
Ja tää on ihan tosi juttu. Mies asuu pk- seudulla ja asunut Suomessa viimeiset 20 vuotta.
Ap
Jotenkin räjähdin nauruun kun tän luin. Uskoitko itsekään?
Ihan klassinen pelimies.
Tunnen itse yhden. Harrasti kanssa yli kolmevitoseksi asti samaa, kunnes vakiintui nuoremman naisen kanssa jota petti kun ei saanut raskauden aikana jatkuvasti seksiä, ja alle vuosi lapsen syntymän jälkeen sanoi hei hei perheelleen. Nyt kierroksessa taas uusi nuorempi jumppanainen.
Piti myös nuoremmista naisista. Siis ap:ta huomattavasti nuoremmista, lukiotyttösistä (16-19v). Ja toki muistakin.
Ihan samat rutiinit kuin ap:n kuvaamalla miehellä. Katsellaan vaan rennosti mitä tulee, ei oteta paineita...mutta pakko saada seksiä tulen hulluksi jne. Tätä kuviota tuli muutamissakin pippaloissa seurattua sivusta.
Tinderin kautta tyypillä oli legioona panoja kierroksessa. Oli vakkarit, irttarit, hätäpanot, vaihtopenkkiläiset, jne.
Olipa vielä yrittäjäkin, kunnes nekin kuviot menivät hutiin kun ei pystynyt pitämään näppejään erossa isoimman asiakkaansa jälkikasvusta :D
Aina hämmästyttää lukea näitä. Tarinat on aina niin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tietysti voit tehdä jollekin poloiselle poikaselle nyt saman tempun. Traumaa on hyvä ajeerata. Sinä aloitit omasi ajeeraamisen nyt tällä jalalla, mutta kannattaa siirtää se paino pois itsestä ja kohdistaa se itsesi ulkopuolelle. Sitten kun olet päässyt tässä kärryille, lue tämä aloituksesi uudelleen ja tarkastele tilannetta uusin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan klassinen pelimies.
Tunnen itse yhden. Harrasti kanssa yli kolmevitoseksi asti samaa, kunnes vakiintui nuoremman naisen kanssa jota petti kun ei saanut raskauden aikana jatkuvasti seksiä, ja alle vuosi lapsen syntymän jälkeen sanoi hei hei perheelleen. Nyt kierroksessa taas uusi nuorempi jumppanainen.
Piti myös nuoremmista naisista. Siis ap:ta huomattavasti nuoremmista, lukiotyttösistä (16-19v). Ja toki muistakin.
Ihan samat rutiinit kuin ap:n kuvaamalla miehellä. Katsellaan vaan rennosti mitä tulee, ei oteta paineita...mutta pakko saada seksiä tulen hulluksi jne. Tätä kuviota tuli muutamissakin pippaloissa seurattua sivusta.
Tinderin kautta tyypillä oli legioona panoja kierroksessa. Oli vakkarit, irttarit, hätäpanot, vaihtopenkkiläiset, jne.
Olipa vielä yrittäjäkin, kunnes nekin kuviot menivät hutiin kun ei pystynyt pitämään näppejään erossa isoimman asiakkaansa jälkikasvusta :D
Aina hämmästyttää lukea näitä. Tarinat on aina niin samanlaisia.
Ja naisia riittää tuolla miehellä :) Ette te naiset tyhmiä ole. Kyllä te tiedätte mikä on homman nimi ja ihan omasta tahdosta olette noissa touhuissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko että kyseessä provo. Tällaista tapahtuu ihan oikeasti ja ap:n tekstistä huomaa, et tätä kirjottaa aika naiivi nuoren naisen alku.
Ps. Paras näpäytys olisi kun pyyhkisit koko miehen elämästäsi. Saattaa mies ehkä myöhemmin ihmetellä mihin katosit ja palata häntä koipien välissä.
Koettakaa nyt tajuta ettei lähemmäs nelikymppiset miehet jotka panee VAIN ap:n kaltaisia tyttösiä ole oikeasti TIPPAAKAAN kiinnostuneita niistä tyttösistä ihmisenä eikä palaa takaisin häntä koipien välissä. Varsinkaan kun aikeet on tehty heti selväksi puhumalla jostain kimppakivasta ekoilla treffeillä ja sen jälkeen manipuloitu ap antamaan vaikkei halunnut. Tää stoori voi olla provo mutta kyllä näitä äijiä varmasti on oikeastikin olemassa.
Eivät palaa takaisin - eivätkä ole ihmisiä vaan hyväksikäyttäviä demoneja. Puolipedareita.
Melkoinen syytös. Oletko samaa mieltä naisista jotka harrastavat nuorempia miehiä?
Olen eri mutta joo, jos nelikymppinen nainen sekstailee vain alle 23 vuotiaiden sydänverellään mukana olevien ja elämänkumppania etsivien nuorten miesten kanssa ja antaa näiden ymmärtää että ihmissuhde on tarjolla kun oikeasti on tarjolla vain hyväksikäyttöä. Tosin harvemmin tää kuvio ees menee näinpäin. Nuoret miehet hakee vain seksiä puumalta ja molemmat tietää missä mennään. Silloin asia on ok kun ketään ei kuseteta.
Huutista. Kyseessä on Tinder. Panosovellus. Ehkä ap oppi nyt pelin hengen.
Ihan sama kun ap olisi harrastanut yhden illan juttua baarista löytämänsä miehen kanssa.
Että oikein sydänverellään.
Kerropas miksi tämä kyseinen mies oli ker-- valehdellut ap:lle että tuo harvoin ketään kotiinsa ja etsii tositarkoituksella ihmistä elämäänsä jne jne paskapuhetta jos Tinder on pelkkä panosovellus ja tarkoitus oli vain löytää seksikumppani yhdeksi tai pariksi yöksi. Onko tämä mielestäsi pelin hengen mukaista ja asiallista aikuisten ihmisten toimintaa? Sellaista johon tervepäinen ihminen toteaa huutista?
Kyllä, huutistelen jokaiselle naiselle jotka kuvittelevat että miehet etsivät Tinderistä parisuhdetta.
No, siellä ne alfamaket pyörittää teitä kuin vanhoja rukkasia.
Höpö höpö. Ja lisäksi, oletko ihan varma että tää naisten sheimaus pois Tinderistä on järkevää kaltaiselle jampalle, joka ei tuu ikinä löytämään ketään irl livenä ihan siitä yksinkertaisesta syystä ettei se yksi miljoonasta naisesta joka vois sun kanssa olla suurella todennäköisyydellä koskaan tuu sua vastaan kadulla? Tinderin kautta voisit jopa löytää jonkun kaltaisesi friikin jollet pelottelisi niitä samaisia friikkejä sieltä ensimmäisenä pois.
Eläkää itsepetoksessa, minä en ole se joka siitä kärsii.
Väärin, juuri sinä kärsit eikä kukaan muu. Ap on nuori mimmi joka toivottavasti oppi tästä jotain ja tapaa pikapuoliin jonkun kivan ikäisensä miehen ja löytää seksiä ja toivomansa parisuhteen ja perheen jos se on hänellä suunnitelmissa. Sinä sen sijaan roikut päivästä toiseen myrkyttämässä mieltäsi alfachadkusipääbetabuk-psyykenmyrkyllä ja pilaat itse itseltäsi tulevaisuuden.
Päivästä toiseen? Melkoisia olettamuksia. Mikäs siinä jos se auttaa itsepetoksessanne.
Ja tämä aloittajan tapaama mies pyörittää tälläkin hetkellä naisia haaremissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ja tarkoitin sitä että et sinä saa sitä tajuamaan että se tekee väärin ja loukkasi sua. Se tietää sen aivan mainosti teorian tasolla eikä välitä paskan vertaa. Luultavasti on jo seuraavan vastaavan valloituksen kimpussa. Ota opiksesi ja levitä sanaa että jos mies treffailee vain tosi nuoria, älä sekaannu jollet halua sydänsuruja.
Ap kurlasi jo mällit. Syyllinen löytyy peilistä.
Syyllinen mihin? Siihen että luotti miehiin? Että on niin nuori ettei ole vielä ehtinyt tajuamaan minkälaisia kusipäitä miehistä löytyy? Vai löytyiskö oikea syyllinen siitä peilistä josta kurkistaa henkilö joka käyttää hyväksi toisen nuoruutta ja hyväuskoisuutta.
Ap on poikkeuksellisen naiivi ja huonoitsetuntoinen, valitettavasti hän taitaa joutua kokemaan tuon moneen kertaan, ennen kuin oppii. Alussa nauroin aloitukselle, mutta loppua kohti teki ihan pahaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan klassinen pelimies.
Aina hämmästyttää lukea näitä. Tarinat on aina niin samanlaisia.Ja naisia riittää tuolla miehellä :) Ette te naiset tyhmiä ole. Kyllä te tiedätte mikä on homman nimi ja ihan omasta tahdosta olette noissa touhuissa mukana.
Vaikuttaako ap siltä että tiesi mikä on homman nimi (jos on todellinen henkilö eikä provoilija)? Luettuasi ketjun oletko hieman tyhmä kun väität näin?
Eikö ole vähän ällöä jos joku keski-ikäinen deittailee jotain 18-22 vuotiaita? Itse kiertäisin tuollaisen äijän kaukaa.
Melkoinen sika tuo mies. Ja noitahan riittää. Onneksi olen sinkku ja selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap kurlasi jo mällit. Syyllinen löytyy peilistä.
Syyllinen mihin? Siihen että luotti miehiin? Että on niin nuori ettei ole vielä ehtinyt tajuamaan minkälaisia kusipäitä miehistä löytyy? Vai löytyiskö oikea syyllinen siitä peilistä josta kurkistaa henkilö joka käyttää hyväksi toisen nuoruutta ja hyväuskoisuutta.
Jos ottaa suihin henkilöltä joka käy puhumaan ensimmäisellä tapaamiskerralla seksistä niin ansaitsee kaiken mahdollisen mitä voi tuollaisesta nyt seurata. Itse aiheutettua tuskaa. Mitä tuollainen vanhempi mies voi haluta muuta kuin reikää pikku tytöltä joka luulee olevansa nainen?
"Samat arvot".
Eli olette molemmat pinnallisia ja materialistisia.
Sillä erolla että mies saa mitä haluaa (seksiä) muiltakin, eikä siksi vaivaudu sitoutumaan.