Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä jotkut miehet toimivat näin?

28.02.2019 |

Juttelin tinderissä erään miehen kanssa. Mies on 35v ja yrittäjä. On myös hyvin komea ulkonäöltään ja tietää sen. Meillä luisti juttu todella hyvin, hän vaikutti melko maanläheiseltä ja oli hakemassa tosissaan sitä oikeaa.

Juttelimme vähän aikaa sitten tinderissä ja vaihdettiin instagramit. Juttelimme pari viikkoa melko intensiivisesti ennen kuin nähtiin. Mies oli hyvin oma-aloitteinen ja odotti näkemistä innolla.

Menin hänen luokseen sitten, koska mies asui toisella paikkakunnalla. Mies oli aikataulustaan 2h myöhässä, mutta haki minut kuitenkin kaveriltani, jossa odottelin häntä.
Hän pyyteli kovasti anteeksi ja käytiin sit kaupassa, kun oli jo iltamyöhä, eikä kumpikaan syönyt mitään. Tein meille hyvää ruokaa ja hengailtiin yhdessä ja juteltiin. Mies kehui ruokaani maasta taivaisiin ja oli aivan ihmeissään, että miten vaikutan niin kypsältä (olen 22v).

Noh, jossain kohtaa sitten mies alkoi puhuun seksistä ja kertoi hänen fantasiastaan, jossa haluaisi harrastaa kolmen kimppaa tyttöystävänsä ja jonkun muun naisen kanssa. Olin vähän, että mitäs hittoa. Hän kyseli mm., että olisinko valmis sellaiseen. Heitin hänelle sitten takasin, että ”mitäs jos naises haluis neljän kimppaa tai miehen kolmanneksi osapuoleksi”. Mies meni vaikeaksi ja sanoi, ettei hyväksyisi sitä.

Ilta jatkui kuitenkin ihan hyvissä merkeissä ja nukuttiin samassa sängyssä. Harrastimme suuseksiä (otin su*hin) ja mies halusi nukahtaa siihen, kun hipsuttelen/ silitten häntä.

Aamulla sit mies sanoi, että ei tiedä olenko hänelle liian nuori, mutta totesi, että hänen exänsä ovat olleet 18-23 -vuotiaita. Vain kerran ollut oman ikäisensä kanssa, eikä se toiminut. Nyt hän haluaisi vähän nostaa sitä ikärajaa ylemmäs ja sanoi, että haluaisi ehdottomasti olla kanssani edes hyviä ystäviä. Olin tässäkin kohtaa sisäisesti suu aivan ammollaan ja yritin ottaa selvää koko tyypistä.

Lähdin myöhemmin sitten kotiin, ja viestittelimme noin muutaman päivän normaalisti. Sit yhtäkkiä viestien sävy muuttui. Mies lähti myös viikoksi reissuun, eikä kirjoittanut tai vastannut mun viestiin kertaakaan. Tykkäilee kyllä instagram kuvistani, mutta mitään vastausta en ole saanut. Eli tämä juttu on jäänyt nyt aivan auki, enkä ymmärrä, että mitä hittoa tässä nyt tapahtui. Voisi edes ilmoittaa, jos ei kiinnosta. Kysynkö häneltä nyt että mikä homma? Haluaisin vain selityksen hänen käytökselleen.

Kommentit (343)

Vierailija
281/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sovin joskus aikoinaan uuden tuttavuuden kanssa treffeille mennessä, että joku kaveri soittaa minulle tikusta asiaa. Jos haluan nopeammin kuin suunnttelin lähteä pois treffeiltä, oli syy sitten mikä tahansa, niin sanoin sitten miehelle, että voi kun ikävää, mutta minun täytyy nyt lähteä.

Samoin silloin kaveri sai tarkistettua, että vastasin puhelimeen ja kaikki oli kunnossa. Saatoin siis myös jatkaa treffejä jos olivat OK.

Mutta näissä jutuissa on juuri tärkeää se, että pitää itse tietää ja päättää mitä kohtelua sietää ja tukee tietää ne omat rajansa.

Ymmärrän, että isän puuttuminen lapsena vaikuttaa tuleviin miessuhteisiin ja siloin toimii erilailla kuin esimerkiksi ihminen jolla on ollut hyvä ja kannustava isäsuhde.

Mutta on hyvä, kun asia tuli esiin ja jatkossa osaat katsoa ja miettiä miksi haet tietynlaisia miehiä tai tiellesi osuu miehiä jotka kohtelevat määrätyllä, ei niin hyvällä, tavalla.

Vierailija
282/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ihmisiä vaivaa, siis kaikkia? Järjenkäytön vähyys vai yleinen sekavuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kutsutaan jännämiehiksi.

Vierailija
284/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parikymppisenä naisena kokemus juurikin tuollaisesta 35v. miehestä. Meillä oli kivaa ja hyvää seksiä ja mies kyllä sanoi, ettei etsi mitään vakavaa suhdetta ja se oli minulle ok, vaikka vähän ihastuinkin siihen iän tuomaan itsevarmuuteen. Ei mennyt, kuin pari kuukautta, niin mies alkoi seurustelemaan kolmekymppisen naisen kanssa ja heille on nyt lapsikin tulossa. Toki se vähän kirpaisi, mutta heräsin todellisuuteen, että ei meillä ollut samoja haaveita... En olisi missään nimessä halunnut lapsia tai mitään todella sitovaa näin nuorena.

Tässä mies oli kuitenkin rehellinen, eikä vedättänyt sinua. Tajusitte kumpikin myös selvästi ettei teidän suhteenne olisi toiminut, koska olitte niin eri elämänvaiheessa.

Ja vaikka sovitaan "että tää on pelkkä seksisuhde", ei sekään suojaa toista osapuolta ihastumasta. Tunteita ei voi käskeä.

Juu, ihan yhteisymmärryksessä kaikki kävi, mutta oli siinäkin havaittavissa miehen puolelta sellaista tietynlaista tunteilla leikkimistä... Hän tiesi, että olen ihastunut ja hän ei, mutta silti jatkoi sitä kehujen latelua, halusi laittaa minulle ruokaa ja ikään kuin "maksoi" herrasmiesmäisellä käytöksellä siitä, että sai minulta seksiä. Ja alkuun oikeasti minulla kävi mielessä, että haluan parisuhteeseen tuon miehen kanssa, mutta ONNEKSI minäkin heräsin ja ymmärsin, että se vaan nyt ei tule mitenkään onnistumaan...

Vierailija
285/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa naiset lumoihinsa tuolla kylmää-kuumaa leikillään. Sinuakin askarruttaa miten ihanan salaperäinen mies, tykkääkö se musta vai ei. Ajattelin päivin ja öin. Sitten jonkun ajan päästä ottaa yhteyttä ja olet taas ihan jalat haarallaan. Bile-Danin taktiikoita.

No eipä ap ollut jalat harallaan niin tuskin on jatkossakaan.

Vierailija
286/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo noista kimppaseksipuheista olisi pitänyt päätellä ettei alunperinkään ajatellut sinua muuksi kuin yhden illan leluksi.

Mies kertoi, että oli eksänsäki kanssa kokeillut kerran kolmenkimppaa. Hänen exänsä oli halunnut kuulemma yllättää hänet 32v synttäripäivänään ja olivat laivalta bonganneet kolmannen osapuolen hommiin. Hän siis kyseli, että olisinko suhteessa valmis sellaiseen, mutta sanoi ettei kuitenkaan pakkottaisi, jos ei tyttöystävä halua...

Mies sanoi myös, ettei ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja, seksiä harrastaessa on aina ollut kuulemma tyttöystävä.

Ja tää on ihan tosi juttu. Mies asuu pk- seudulla ja asunut Suomessa viimeiset 20 vuotta.

Ap

Käykö se usein Lapissa? Ja on varsin "kansainvälinen bisnismän"? Harrastaako lentämistä? Pianoa?

En haluaisi paljastaa liikaa, koska hän paljastuisi varmaan aika helpostikin, jos täällä pk-seutulaisia, jotka tietää/tuntee. Sanotaan näin, että mies on puoliksi ulkomaalainen, tummat piirteet (ruskeat silmät ja musta tukka), fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa. Harrastaa kuntosalia ja jalkapalloa, tykkää myös matkustella silloin, kun on aikaa.

Ap

Näin miehenä ihmettelen, että miksi tuo kiero mies ei saisi paljastua? Suojelemalla häntä hän jatkaa tuota naisten kusettamista aivan vapaasti.

Vierailija
287/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kannattaisko mun nyt kysyä suoraan siltä, vaikka mies on jättänyt edelliseenkin viestiin vastaamatta? Mies sanoi itse illan jälkeen, että haluaa nähdä uudestaan. Lähetteli oma-aloitteisesti viestiä sen jälkeen kun oltiin nähty. Ja sit yhtäkkiä hiljeni - paitsi somessa. Ihme touhua.

Mikään muu ei tässä harmita kuin se, että annoin suuseksiä ja se, että joku voi kohdella toista noin. Kyllä mä haluaisin sanoa sille, että kaipaan selitystä. Oon ollut nyt yli viikon hiljaa, eli ei olla puhuttu yhtään mitään, kun oon odottanut, että hän tekisi siirtonsa ensin ja vastaisi mulle, mutta eipä ole näköjään tekemässä.

Ap

Kysyä siltä mitä? Se sai susta sen mitä se halusi. Sinä olet tulisilla hiilillä hänen takiaan, mutta usko huviksesi ettei hän edes mieti sinua. Sillä on todennäköisesti jo uusi fiksu ja kaunis 20v mimmi kokkaamassa sille.

Mä kerron sulle nyt yhden asian minkä oppimiseen multa meni liian monta vuotta:

Miehet ei koskaan oma-aloitteisesti siivoa sinua elämästään täysin. Aina jää joku facebook-kaveruus tai puolivuosittain tuleva "moi mitä kuuluu" -tekstari.  Se ei johdu siitä, että heillä olisi joitain viipyileviä tunteita sinua kohtaan. Oikeasti ei. Usko tämä. Se johtuu siitä, että mies ei koskaan halua sulkea ovea sun makkariisi lopullisesti. Sinä olet hänelle mahdollisesti tulevaisuudessa hyödyllinen kontakti. Mies häivyttää sinut elämästään ja mielestään siksi aikaa kun sinulla ei ole käyttöä. Mutta jättää kuitenkin tilanteen avoimeksi, jotta voi matalalla kynnyksellä ottaa yhteyttä vuoden päästä kun on kuiva kausi eikä kukaan muu anna.

Eli älä hyvä nainen pistä sille mitään ja poista se sun elämästä nyt täysin kokonaan ja lopullisesti. Teistä ei koskaan ikinä tule mitään ja pitämällä häneen yhteyttä löydät itsesi jälleen  m ä l l i t   suussa kuuntelemassa hänen kuorsaustaan.

No kyllä hän on mielestäni edes selityksen velkaa. Haluisin vain kuulla, että suunnitteliko hän tämän menevän näin, vai teinkö jotain väärin. Mun mielestä ei vaan toimita noin, kyllä aikuisten pitäis pystyä puhumaan suoraan ja asiallisesti hoitamaan välit. Ei jättää tuollain epätietoisuuteen ketään...

En oo Tinderiä käyttänyt kuin kerran ennen tätä, ja kerrankin kun löytyi joku mukava kenen kanssa juttu luistaa ja näytti olevat samat arvot, niin käykin näin... Eli olis kiva vaan kuulla se syy hänen suustaan eikä jäädä arvuuttelemaan mitään epätietoisuuteen.

Ap

Epäilet, että teit jotain väärin? Antaisikohan hän sinulle toisen mahdollisuuden jos seuraavalla kerralla imisit vähän paremmin? Tai jos vain antaisit sitä jalkoväliä kanssa? Saisitkohan siten hänet rakastumaan? Ei ole mitään epätietoisuutta. Sulle on jokainen kommentoija täällä jo kertonut oikean syyn. Se, että sinä et kuuntele johtuu siitä että sinä et halua. Se taas johtuu siitä, että kuspäisestä käytöksestä huolimatta (Tai todennäköisesti juuri siksi. Hylkäsikö isäsi sut tms? Huono itsetunto sulla on ainakin) olet ihastunut häneen. Se tekee sinusta erittäin helpon ja puolustuskyvyttömän saaliin hyväksikäyttäjille. Kuulemani perusteella mies on varsin taitava manipuloija ja tottunut pyörittämään lapsellisia pikkutyttöjä. Eli sinä et tule tässä enää voittamaan yhtään mitään. Tulet selvästi elämässäsi huomaamaan vielä monesti että aikuiset käyttäytyvät noin. Ihmiset voivat olla ihan kamalia toisilleen. Ei ole mitään sääntöjä joita pitää noudattaa. Hyväksy tappiosi ja jatka eteenpäin. Ja estä se ig:ssä.

Juuri näin. Olet kohdannut Pahan Ihmisen, ihmisyyden mustan aukon. Muista tämä jatkossa.

Tuollaiset AP:n tarkoittamat ihmiset ovat todennäköisesti niitä aivan oikeita psykopaatteja. Heitä on syytä varoa, mutta he ovat todella taitavia peittämään oikean karvansa ja ovat manipuloinnin mestareita. Sehän tuli ilmi jo tuossa ruoka & suuseksikohtauksessa.

Vierailija
288/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kertoo kyllä jonkin verran 35v. miehen "kypsyydestä", jos hänen exänsäkin ovat olleet max. 23v. 😂 Ei jestas... Mikä pahinta hänellä voi olla myös alaikäisiä tyttöjä pyörityksessä.

No joo, nuo "exätkin" on todennäköisesti pelkkää wannabe-pelimiehen turhaa tarinointia ja korkeintaan samanlaisia kertapanoja mitä ap:kin,  jos nyt siis ovat edes olemassa muualla kuin fantasioissa. Tuollaista reppana-miestä kun ei aikuinen nainen katsele edes yhtä iltaa.

Mutta hyvin tuo tarinointi näkyy sinuunkin uppoavan jopa toisen kertomana.

Vierailija
289/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä keississä ihmetyttää se, että mitä tuollaisen reilusti yli 30v. miehen päässä liikkuu, kun pitää k*settaa ja vikitellä itseään miltei puolet nuorempia naisia? Miksei vaan rehdisti hae seksiseuraa, kun sitä on ilmeisesti vailla? Miksi pitää jotain ylimääräistä lässyttää sinne väliin?

Vierailija
290/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran jumala, sano että tämä on keksitty tarina.

1. Lähdet jonnekin matkojen päähän tapaamaan miestä

2. Odotat 2h

3. Iltamyöhään teet ruokaa miehen kotona, ensi tapaamisella

4. Kuuntelet toisen pervofantasioita

5. Otat suihin ja hipsuttelet, saamatta yhtään mitään.

Oikeastiko, joku nainen on noin helkutin tyhmä lapanen ja vielä kyselee tuollaisen kuvotuksen perään?

No, parikymppinen huonoitsetuntoinen kokematon nainen... Kuullostaa juu ehkä erikoiselta, mutta tätä tapahtuu. Vanhempi mies tietää mistä naruista vetää ja miten saada tuollainen tyttönen polvilleen... Kyllä nuo asiat opitaan kantapään kautta ja kannattaa pysyä niissä oman ikäisissä miehissä eikä miltei puolta vanhemmissa setämiehissä.

Kokematon ja siveellinen nainen? Kaikkea muuta

Ap kyllä kertoi tuossa aiemmin ettei käy baareissa tai harrasta yhden illan juttuja. Sanoi myös seurustelevansa 5 (?) vuotta entisensä kanssa. Mitä epäsiiveellistä tuossa on? Tekeekö yksi hairahdus susta heti epäsiveellisen ja naiseksi kelpaamattoma huooruulin vai? Ihan sairaita olette tekin, jotka täällä syyllistätte ja haukutte nuorta naista, jota huijattiin ja käytettiin häikäilemättömästi hyväksi.

Älä nyt viitsi liioitella. Eihän tuo mies kuitenkaan pakottanut ap:ta tekemään ruokaa tai antamaan suus*ksiä vaan ap teki sen ihan omasta vapaasta tahdostaan. Ja varsinkin vaikka mies oli jo osoittanut oikeastaan ihan kaikilla tavoilla ettei ole kunnolla/oikeasti kiinnostunut. Jatkossa kannattaa tehdä vain niitä asioita jotka on itselle ok vielä seuraavanakin päivänä. Ja en tosiaan puolustele miehen tekemisiä, mutta joku järki niissä omissa tekemisissäänkin kannattaa säilyttää vaikka olisi minkälaisen pilvilinnan jo päässään kasannut.

Eihän tuollainen randommulkun imeskely ole siveän ihmisen käytöstä missään todellisuudessa, mutta miksi sinulle on niin kamalan suuri ongelma että joku ei ole siveä? Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää.

Vierailija
291/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia otit poskeen? Vaikutit varmasti erittäin helpolta naiselta, ei kukaan mies halua lorttoa mihinkään vakavampaan.

Olimme miehen kanssa viestitelleet viikkoja ja puhuneet pari kertaa puhelimessa. Pystyttiin puhumaan mistä vaan ja kartoitettiin siinä vähän mitä molemmat hakee, millaisia ollaan, mielenkiinnonkohteet, uskonnolliset asiat yms. Ihan kaikki siis.

Oli siis melko helppoa vain hengailla ja elää lungisti siellä miehen luona. Oon tosi hyvä ruoanlaittaja ja rakastan leipomista, niin mies makso raaka-aineet kaupassa (tarjouduin maksamaan puolet, mutta ei käynyt) ja mä sit kokkasin meille ruoan. Jutskailtiin paljon ja ilta meni tosi hyvin, olin aivan varma, että tullaan näkemään uudelleen ja juttu saa jatkoa. Eli kyllä mulla päässä herätyskellot soi, kun mies kertoi sunnuntai aamuna näistä ikä mieltymyksistään ja siitä, että voidaan olla ainakin hyviä kavereita. En ois ottanut muuten ikinä suihin, jos se ois sanonut nämä silloin lauantai-iltana.

Mä en käy baareissa, en oikein juo (erittäin harvoin) ja viihdyn kotona. Mulla on kavereita, käyn töissä ja opiskelen, urheilen ja pidän itsestäni huolta, rakastan hyviä keskusteluita ja pidän taiteesta ja seuraan yhteiskunnallisia asioita. Vähän ohis, mutta saatte tosta vähän osviittaa millainen oon.

Ainiin ja joku kysyi aiemmin hylkäsikö isäni mut lapsena. Isä hylkäsi minut ja äitini kun olin puoli vuotias. Eli en oo koskaan nähnyt isääni. Silläkin varmaan jotain tekemistä sen kanssa, että viehätyn ja tulen parhaiten henkisellä tasolla toimeen noin 30-40 vuotiaiden miesten kanssa.

Ap

trololololoooooooooooo

Siis mitä ihmettä nyt? :D Julkaisisin miehestä enemmänkin tietoa todisteeksi, jos en vaan itse paljastuisi siinä samalla. Eipähän haksahda muut tohon tyyppiin sit...

Mä päädyin nyt siihen, että mä laitan sille miehelle viestiä. Mä tunnen itseni ja mua jäisi kalvamaan se epätietoisuus. Sen jälkeen voin sit sanoa heipat. Ymmärrän silti senkin näkökulman, että suoraan vaan estoon koko tyyppi, noin mäkin varmasti kaveriani neuvoisin, mut tiedän, et mulle ei toimi toi.

Kerron tänne sitten kun/jos mies mulle vastaa... saapahan tän kiven vieritettyä pois sydämeltä ja opin kyllä läksyni. Tinderiä en tuu enää ikinä käyttämään.

Ap

Ja huomenna joku alfakusipäächad pokaa sut sitten baarissa. Ette te koskaan opi. 

Chad :D. Minulle tulee tuosta kuvauksesta mieleen ne Jersey Shoren iljetykset.

Vierailija
292/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on tosi juttu niin tästä taas nähdään miksi nuorten mimmien ei kannata sekaantua setämiehiin ja tällaisiin ritari sinipalleihin. Nuoret on idealistisia ja naiveja, kannattaa särkeä se sydän omanikäisten kanssa jotka on todennäköisesti itsekin vielä idealistisia ja naiveja eikä näin härskisti pyöritä omien itsekkäiden päämäärien saavuttamiseksi.

Jo alle kaksikymppisetkin miehet osaavat huijata halutessaan seksiä. Ei kannata suoraan luottaa edes niihin, jotka on mahdollisesti tuntenut jo lapsesta saakka, puhumattakaan niistä joita tapaa esim. aloittaessaan opiskelut. Pitää edetä sen mukaan mitä itse haluaa, vaikka olisi kuinka ihastunut, eikä suostua kilttinä painostukseen tai luottaa liikaa sanoihin. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin se kyllä malttaa odottaa ja aloittaa sinun tahdissasi.

Vierailija
293/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kuinka palstamammat vetävät setämieskortin esiin.

Tuollaisia pelimiehiä ei vissiin ole nuorissa miehissä? Tuokin mies varmasti oli 25-vuotiaana sitoutumishaluinen äidin kultapoju? :D Ainakin mun tuntemat pelurit oli vielä pahempia k*sipäitä nuorempina.

Siinä vaiheessa kun yhdistetään vanhempi mes, pinnallinen/"menevä" Tinder-profiili ja se että mies katselee vain nuorempia naisia, joo, sitten olen samaa mieltä että kannattaa skipata.

Mutta komea yrittäjä sitten vissiin kiinnosti.

Vierailija
294/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö pieni, sinulle on tehty väärin. Aikuinen, kokenut mies leikki tunteillasi. Se ei ollut sinun syysi, sinä olit nuori ja ihastunut. Älä ota enää yhteyttä mieheen, älä vastaa hänelle vaikka hän yrittäisi uudestaan lähestyä sinua. On ymmärrettävää, että haluaisit jonkun selityksen, mutta tuollaiselta mieheltä et tule sitä saamaan. Suojele itseäsi äläkä ole enää missään tekemisissä tuon miehen kanssa.

Sinä ansaitset parempaa. Omaa seksuaalisuuttaan kannattaa arvostaa ja kunnioittaa. Jatkossa älä harrasta seksiä vain miehen mieliksi, älä harrasta seksiä jos et itse tunne siihen aitoa halua. Seksi ei ole mikään palkinto, sen pitäisi olla molemminpuolista nautintoa eikä vain jotain mitä nainen antaa ja mies saa. Jos seksillä joutuu hankkimaan hyväksyntää ja huomiota, se vahingoittaa. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä, ei vaikka toinen sitä kuinka paljon haluaisi. "Tässä tilanteessa varmaan pitäisi" on tunne, jonka vuoksi seksiä ei kannata harrastaa.

Miehet, varsinkin sinua paljon vanhemmat miehet, voivat olla hyvin taitavia manipuloimaan. Sinä kohtasit nyt kylmän hyväksikäyttäjän. Tulet kohtaamaan samanlaisia miehiä uudestaankin, joten ole varovainen. Älä usko mitä tahansa, älä luota sokeasti, älä suostu mihin tahansa.

Tällä palstalla sinua haukkuvat katkeroituneet naisvihaajamiehet. Jätä nämä tyypit ja heidän vihaoksennuksensa omaan arvoonsa. Maailmassa on naisvihaa, ja sitä esiintyy tälläkin palstalla. Se ei ole sinun vikasi eikä sinun häpeäsi, näiden kirjoittajien pitäisi hävetä.

Vierailija
295/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa miten noitten juttujen jälkeen vielä otit suihin hyvillä mielin??

Itseasiassa mies mankui seksiä ensin. Sanoin, että en halua ensimmäisellä kerralla harrastaa moista. Sitten hän alkoi ehdotella suihinottoa, sanoi, että tulee hulluksi eikä pysty keskittymään loppuiltaan.... suostuin sitten siihen. Älkää edes kysykö miksi, kadun sitä ihan älyttömän paljon.

Odotin tältä mieheltä paljon enemmän ja hän puhuikin tulevista näkemisista... Hän kertoi,ettei mene edes kahville helposti naisien kanssa saati pyydä kotiinsa ketään. Keskittyy vain lähinnä bisnekseensä ja haluaa löytää fiksun ja kauniin naisen itselleen.

Ap

Painosti sinua seksiin. :/ Fiksu mies olisi antanut sinun nukkua rauhassa ja olisitte sammuneet lusikassa jos hän olisi halunnut muutakin kuin suikkarin. 

Painosti? Kas kun ei väkisinmaannut. Eiköhän ap ihan itse sitä päätään liikutellut. 

Kyllä se tuolla ikäerolla on painostus ja hyväksikäyttö.

23 vuotias aikuinen nainen kyllä tietää mitä tekee. Tai miksikäs ei kaikkia naisia voisi laittaa holhouksen alaisiksi. Tulisi joku tolkku tähän maailmaan. 

Pikemminkin miehet voisi laittaa vankiloihin tai muihin laitoksiin, sillä he ovat muille vaaraksi, ovat väkivaltaisia jne. Miksi miehet eivät osaa käyttäytyä ja hillitä itseään? -ohis

Vierailija
296/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa naiset lumoihinsa tuolla kylmää-kuumaa leikillään. Sinuakin askarruttaa miten ihanan salaperäinen mies, tykkääkö se musta vai ei. Ajattelin päivin ja öin. Sitten jonkun ajan päästä ottaa yhteyttä ja olet taas ihan jalat haarallaan. Bile-Danin taktiikoita.

Vain ja ainoastaan siitä syystä, että kyseinen mies oli tällä kertaa (pelkän)poskihoidon perään. Ihan yhtälailla s*ksiä se suus*ksikin on paitsi että noin yksipuolisena ei naisella ole edes teoriassa mahdollisuutta saada vaan nainen on ihan täydellisesti se antava osapuoli. 

Tuohan oli vielä pahempaa kynnysmattoilua, kuin olla samantien haarat auki kun mies sormiaan napsauttaa. Nyt opettelet sitä itsekunnioitusta ap. 

Vierailija
297/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ei kun tämä mies ei tahtonut panna ykköseen eikä k¤kkoseen vaan ainoastaan suuhun. 

Vierailija
298/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi sitä ruokaa laittoi? Alussa kerroit, että sinä laitoit ja sitten myöhemmin jossain viestissä, että mies laittoi herrasmiesmäisesti sinulle ruokaa. Kun halusi mielistellä sinua.

Miksi tarina muuttui?

Vierailija
299/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin taas muistaa, että kasvattaa tyttärensä niin, että ovat entistäkin nirsompia miesten suhteen. Parasta olisi, jos olisivat lesboja.

Käsittääkseni kusipäitä on kaikissa ihmisryhmissä, mukaan lukien noissa mainitsemissasi lesboissa.

Vierailija
300/343 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kumpi sitä ruokaa laittoi? Alussa kerroit, että sinä laitoit ja sitten myöhemmin jossain viestissä, että mies laittoi herrasmiesmäisesti sinulle ruokaa. Kun halusi mielistellä sinua.

Miksi tarina muuttui?

Tarina muuttui myös niin että alkuperäisessä versiossa seksifantasioista oli puhe illalla ennen suikkaria ja ketjun edetessä samaisista fantasioista puhuttiinkin seuraavana aamuna. Noh, ihan mielenkiintoinen aihe siti vaikka onkin provo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme