Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi avioliitto tuntuu kidutukselta?

Vierailija
19.02.2013 |

Vuodesta toiseen samat asiat mättävät. Pitääkö tässä nyt oikeasti vain kärsiä ja odottaa, että lapset kasvavat ja itse vanhenee? Elämäni taitaa olla ohi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin HNMKY:n avioliittoleirille. Oli aika kallis leiri, mutta halpa pelastus avioliitolle. Ei hierrä enää samat asiat, ja osataan keskustella asioista riitelemättä. Suosittelen!

Vierailija
2/3 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kitunut jo 20 vuotta :(

Nyt vielä menee jotenkin kun on noita lapsia, mutta tulen hulluksi ajatuksestakin että pitäisi viettää vanhuus ton kanssa yhdessä. Namikan leirille en lähde, vaikka olen ittekin sitä muille suositellut. En vaan pysty ruotimaan tätä liittoa, en kahdestaan enkä varsinkaan missään porukassa. Mulla on niin vahvat tunteet mukana, olen esim. odottanut kieli pitkällä nää vuodet että toi kuolis pois. Toiseksi paras vaihtoehto olis että mä kuolisin, pääsispähän tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuollaiset ihmiset pysyy väkisin naimisissa??? Jos odottaa että itse tai puoliso vaan kuolisi, niin eikö olisi paljon parempi vaan erota? Vaikka menis maine ja rahat, mutta saisi edes elää loppuelämänsä vapaana. Ja älkää vaan sanoko että lasten takia! Lapset eivät ole tyhmiä, tietävät kyllä nämä teidän "salaiset" ajatukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi