Onko ulkonäön rupsahtaminen sinulle ongelma?
Kommentit (30)
En mä rupsahda, nytkin näytän tyyliin ala-ikäiseltä.
Todellakin on!! aKikki alkoi hiukan yli kolmikymppisenä kun sain otsaani ensimmäisen syvän poikkijuovan ja tajusin että vaikka kuinka naamaani kääntäisin ja vääntäisin, juova on ja pysyy. Plus että niitä on nyt kahdeksassa vuodessa tullut armeija lisää. Ne keräävät kaiken meikkivoiteen itseensä rumasti, samoin silmänjuonteet :(. Vanhenemisessa ei ole mitään hyvää. Joka muuta väittää, valehtelee. KUKAAN ei halua kurtistua ja veltostua.
Vertailen itseäni jatkuvasti muihin ikäisiini kun he päivittelevät Facea. Suoraan sanottuna kellään muulla ei ole näin pahoja otsaryppyjä kuin minulla. Lihavat saavat anteeksi naamastaan, heillä ei ikä näy niin hyvin kuin hoikalla.
Googlettelin itseasiassa juuri jokin päivä siten botoxhoitoja antavia luotettavia klinikoita ja kun rahavarat sallii, aion mennä asiakkaakseen.
Plus että tämä on itsetuntokysymys. Enää ei miehet kiinnostu tai viheltele perään. Kaukana on ne ajat ja nuorempia ja kauniimpia tulee joka päivä lisää. Se ahdistaa ihan helkkaristi. Olen sitten kuinka kyyninen tahansa.
Muuten ei yhtään, mutta terveys on rapistunut tässä samalla ja se surettaa. Musta oli jopa jotenkin hauskaa huomata vihdoin ensimmäiset pienet rypyt silmänurkissa :-)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on!! aKikki alkoi hiukan yli kolmikymppisenä kun sain otsaani ensimmäisen syvän poikkijuovan ja tajusin että vaikka kuinka naamaani kääntäisin ja vääntäisin, juova on ja pysyy. Plus että niitä on nyt kahdeksassa vuodessa tullut armeija lisää. Ne keräävät kaiken meikkivoiteen itseensä rumasti, samoin silmänjuonteet :(. Vanhenemisessa ei ole mitään hyvää. Joka muuta väittää, valehtelee. KUKAAN ei halua kurtistua ja veltostua.
Vertailen itseäni jatkuvasti muihin ikäisiini kun he päivittelevät Facea. Suoraan sanottuna kellään muulla ei ole näin pahoja otsaryppyjä kuin minulla. Lihavat saavat anteeksi naamastaan, heillä ei ikä näy niin hyvin kuin hoikalla.
Googlettelin itseasiassa juuri jokin päivä siten botoxhoitoja antavia luotettavia klinikoita ja kun rahavarat sallii, aion mennä asiakkaakseen.
Plus että tämä on itsetuntokysymys. Enää ei miehet kiinnostu tai viheltele perään. Kaukana on ne ajat ja nuorempia ja kauniimpia tulee joka päivä lisää. Se ahdistaa ihan helkkaristi. Olen sitten kuinka kyyninen tahansa.
Tuo ei ole totta, että muuta väittävät valehtelevat. On paljon ihmisiä, jotka pitävät muita asioita ihan aidosti tärkeämpänä eivätkä piittaa ulkonäöstä. Emme me ihmiset ole mitään toistemme kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole totta, että muuta väittävät valehtelevat. On paljon ihmisiä, jotka pitävät muita asioita ihan aidosti tärkeämpänä eivätkä piittaa ulkonäöstä. Emme me ihmiset ole mitään toistemme kopioita.
En puhunut mitään siitä etteikö olisi tärkeämpiäkin asioita. Sanoin vain että vanhenemisessa ei ole mitään hyvää ja se on totuus.
Saattaisi olla, mutta yhteen rysäykseen iskeneet miehen äkillinen kuolema ja oma vakava sairastuminen veivät kyllä ajatukset tehokkaasti muualle...
Mulla on kyllä kasakaupalla ongelmia joka elämänalueella, mutta rupsahtaminen ei ainakaan paranna oloa..
Hassua kyllä, muita harmittaa se enemmän kuin minua.
On ongelma, kun tämä tapahtui jotenkin ihan yhdessä yössä mutta en tiedä mitä tälle voi tehdä ilman kirurginveistä :( Ei siis juurikaan ole ryppyjä (ja ne olisikin esim silmäkulmissa ihan ok) mutta kun yht'äkkiä koko naama jotenkin valahti. Tuntuu että koko ulkonäkö muuttui tosi radikaalisti kun leukalinja katosi ja tuli kaksaria. Sivuprofiili varsinkin on ihan jäätävä nykyisin. :(
N42
Maan vetovoima pitkällä aikavälillä.
Vedessä on hetken kevyempi, mutta
uimapukua jossa on tukeva rintaosa, on todella vaikea löytää.