Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka leikitte lapsena barbeilla, minkälaisia leikkinne olivat?

Vierailija
28.02.2019 |

Olin ilmeisesti tylsä lapsi sillä leikin niillä vaan ihan perus prinsessa- tai kotileikkejä. Kuulin vasta aikuisena, että hämmentävän monet ovat leikkineet barbeilla kunnon orgioita sun muita pervoiluja :D Tosin minulta puuttui Ken, ehkä en siksi hoksannut ajatusta. Jos leikissä tarvittiin miestä, lainasin salaa veljen He-Man ukkoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa leikittiin tuollaisia pervoilu-juttuja. Yksinäni leikin yleensä siveellisempiä leikkejä, koska seksiasiat eivät olleet niin hauskoja kun kaverit eivät olleet mukana nauramassa niille.

Vierailija
2/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä puin niitä. Mulla oli kokoelma erilaisia kangaspaloja ja niistä kehittelin erilaisia mekkoja (en ommellu, ihan vaan kiedoin eritavoin nuken ympärille).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plin plong.. voit sä olla mun kanssa jne.

Vierailija
4/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikittiin vaan kotia, mulla meni aikaa sen kodin "rakentamiseen" ja sit kun olin vihdoin 2 h päästä sisustanut ei enää jaksanu alkaa leikkimään...

Ja sisustaja olen edelleen :)

Vierailija
5/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa leikittiin yleensä sellaista leikkiä, että 2-5 barbia asui yhdessä ja kaikilla joku makee työ tyyliin juristi, salapoliisi tai lääkäri. Sitten jollain oli ken-poikaystävät mutta ukot asui aina keskenänsä :D 

Jotai perus pervoiluakin noihin leikkeihin liittyi mutta se oli ihan sivuosassa. Yleensä barbit kävi töissä ja harrasti hevosia. :D 

Vierailija
6/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo me leikittiinnihan perus kotileikkejä. Tai ensin rakennettiin niille koko huoneen lattian kokoinen koti ja sitten jotain leikkiä. Mullakin oli vain 1 Ken jossain vaiheessa mutta yhdeltä Barbielta oli leikartu tukka lyhyeksi niin hän toimitti toisen miehen virkaa. Muistan hämärästi että jotain seksijuttuja niillä joskus oli mutta hyvin vähän. Tyyliin että makasivat tikkusuorana päällekkäin hetken. En ole noista barbieorgioista kuullutkaan.

Vierailija
7/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbieorgiat :DDD Tästä täytyy saada leffa, ei kylläkään lastenleffa...

Vierailija
8/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beverly Hills ja Melrose Place -tyylisiä juonittelukuvioita, joku yritti vietellä Keniä toiselta jne. Ken oli yleensä yhdessä senhetkisen lempparibarbin kanssa. Joiltakuilta leikattiin hiukset barbejen keskinäisten riitojen tuloksena. Yhdellä barbilla oli taikahiukset, joita yksi onnekas pahisbarbi pääsi jossain vaiheessa leikkaamaan. xD

90-luvun tv-sarjoista oli selkeästi otettu vaikutteita!

Vierailija
9/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä vain leikittiin tuhmia. Usein myös jätin barbit joihinkin rivoihin asentoihin siksi ajaksi kun en leikkinyt niillä. Totta on että oli kyllä hauskempaa silloin kun oli kavereita mukana.

Vierailija
10/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli about 15 barbia ja 1 ken. Aika yleisiä oli ne leikit että vaikka kahden barbin pitää paeta vuorille. Usein myös jaoimme barbit ensin pareihin, valitsimme pareista kauniimman jatkoon, niistä taas muutaman jatkoon jne kunnes kaunein menee naimisiin Kenin kanssa.

Vierailija
11/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salapoliisitarinoita, kummitustarinoita ja murhamysteerejä a'la Neiti Etsivä ja Viisikko

Vierailija
12/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beverly Hills ja Melrose Place -tyylisiä juonittelukuvioita, joku yritti vietellä Keniä toiselta jne. Ken oli yleensä yhdessä senhetkisen lempparibarbin kanssa. Joiltakuilta leikattiin hiukset barbejen keskinäisten riitojen tuloksena. Yhdellä barbilla oli taikahiukset, joita yksi onnekas pahisbarbi pääsi jossain vaiheessa leikkaamaan. xD

90-luvun tv-sarjoista oli selkeästi otettu vaikutteita!

Sama. Myös Kauniit ja Rohkeat toimi hienona inspiraationa :D

Meidän barbit oli usein myös jossain discossa ja musiikkina toimi silloinen suosikki eli Tommi Läntinen. Yhdellä barbilla oli aina ja joka tilanteessa päällä pitsireunaiset alushousut ja semmoinen seksikäs yöpuku, se taisi olla ainoa ylimääräisenä ostettu vaatekerta mitä oli :D  

Vierailija
13/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin leikittiin vaan kotia. Tai oikeastaan se leikkiminen oli sitä kodin tekemistä.

Pahvilaatikoita päällystettiin tapettipaloilla. Virkattiin mattoja tai käytettiin patalappuja mattoina. Kangaspaloista tehtiin verhoja ja vaatteita ilman ompelemista.

Vaatekaapit tehtiin myös pahvista päällystämällä ja henkarit väännettiin itse rautalangasta ja päällystettiin villalangalla.

Tehtiin lähes kaikki huonekalut itse. Tai käytettiin esim. väärin päin olevaa lasia pöytänä. Nappikorvakorut tehtiin katkaistuista nuppineuloista.

Suurin osa leikistä oli tätä sisustamista. Joskus ne barbit meni sänkyyn nukkumaan ilman vaatteita. Orgiat jäi meidän barbeilta väliin.

Vierailija
14/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin Barbin kaljuksi ja revin raajat irti. Ei minusta kuitenkaan psykopaattia tullut. Vai tuliko hmmm.... :D

Vierailija
15/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä puin niitä. Mulla oli kokoelma erilaisia kangaspaloja ja niistä kehittelin erilaisia mekkoja (en ommellu, ihan vaan kiedoin eritavoin nuken ympärille).

Joo, mä kans tykkäsin tehdä niille vaatteita. Olin vaan kerran leikannut faijan sukista varret (varmaan noin 5 paria tuhosin) ja tein niistä mekkoja ja housuja. Arvatenkin isä ei ollut ilahtunut tyttärensä luovuudesta 😬

Vierailija
16/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo just noita seksileikkejä myös. :DDD

yks tyttö työns myös leikkiessä barbin jalkaa sen pil ********************* :''DDDDDDDDDD ja tää nainen on nykyään lastentarhanope. XD

Vierailija
17/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein niihin liittyi neuloja, joskus myös muita teräviä esineitä.

Vierailija
18/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raajat vaihtoivat paikkaansa kädet jaloiksi jne.

Vierailija
19/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen suunnittelin ja toteutin barbeille koteja ja vaatteita. Yksinäni tykkäsin myös järjestää barbit ja niiden tavarat tiettyyn järjestykseen tietyn kriteerin mukaan.

Kaverin kanssa yhdistettiin barbimme ja leikittiin pitkiä (viikkoja tai kuukausia kestäviä) versioita jostain tv-sarjasta. Oli "casting", kun mietitiin mikä nukke sopisi mihinkin rooliin ja mitä vaatteita sen tulisi käyttää. Kaveri halusi myös niitä seksikohtauksia, mihin suostuin mutta koin sellaiset aina tosi epämukavana ja tarpeettomana.

20/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tarvittiin sisäänkirjautuminen, ennen kuin nukkeleikeistä voin kommentoida. Barbeilla en koskaan leikkinyt, niin kuin leikin nukeilla ja paperinukeilla. Barbeja puetettiin ja riisuttiin, siinä kaikki. Ei ollut kyllä kaipuuta mieskenillekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan