Onko ulkonäön rupsahtaminen sinulle ongelma?
Kommentit (30)
No ei oikeastaan. Hyvin on vientiä, vaikka olen jo 46v. Oikeastaan nyt tuntuu, että kiinnostusta tulee miehiltä hyvin laajassa ikäskaalassa, jostain 30-korvilta ihan pappaikäisiin. En tietenkään vertaile itseäni 18v rusoposkisiin neitoihin, kun olen sinut ikäni, kehoni ja itseni kanssa.
Pidän huolta ihostani, kunnostani ja kehostani, ja käytän jonkun verran rahaa hoitoihin ja kosmetiikkaan, kun ei enää tarvitse pihistellä.
Ei, olen aina tykännyt sellaisesta vanhemman naisen lookista :P
On, se tapahtui niin nopeasti ettei ole kerennyt silmä tottua. Panostan ihonhoitoon ihan erilailla kuin ennen. Harkitsen myös jonkinlaisia tehokkaampia ihonhoitometodeja, lasereita yms.
Ei ole ongelma. En ole koskaan välittänyt ihmisten mielipiteistä mun ulkonäöstä, eikä varsinkaan kiinnosta kenenkään huomion saaminen ulkonäöllä. Olen se joka olen, sen ikäinen kuin olen, eikä minua huoleta eikä kiinnosta se mitä muut ulkonäöstäni ajattelee.
On. Täytin just 50. Järkytyn aina ja joka kerta kun katson peiliin. Tilanne loisteputkivalossa on jo niin paha, että sydän jättää lyönnin pari väliin. Koitan huolehtia perusulkonäöstä, siistit vaatteet, hiukset jne., hoikkakin oon onneksi, mutta minkäs teet, kasvot ei oo koskaan olleet kauniit ja tää ikä tekee tehtävänsä. Peilistä kyylää nykyään jäätävä ämmänrumilus.
Kysymys. Mä oon nyt myös sinkku ja kohta vieläpä työtön, joten millaiset tulevaisuudennäkymät mulle maalaisit?
Niinpä...
Ei mielestäni, pidän luonnollisesta kauneudesta, virheineen kaikkineen.
Minua kiusattiin koulussa, kauniisti sanottuna "aasialaisista silmistäni". Joten tein tietoisen valinnan keskittyä ihan muihin asioihin. Tosin myöhemmin paljastui että kissamaisissa silmissäni ei ollutkaan mitään vikaa, vaan ne olivatkin *järkytys* kauniit. Erinomaisen päätöksen silti tein.
Ulkonäköni ei vielä ole "rupsahtanut" tai vanhentunut huomattavasti, mutta jos pysyn elossa, se on ilman muuta edessä. Pyrin olemaan vähemmän ulkonäkökeskeinen, mutta rehellisesti sanottuna se harmittaa minua etukäteen, kun ajattelen sitä ja luen esim. täällä kuinka jotkut kirjoittavat että heidän ulkonäkönsä vanheni silmissä 45-vuotiaana tms.
Mitä teen asian hyväksi? Muistutan itseäni siitä, että vanheneminen on hyvä asia ja että todellinen kauneus on sydämen ominaisuus.
Pyrin myös elämään terveellisesti, mutta en ensisijaisesti ulkonäön takia. Hyvät elintavat heijastuvat aika usein myös ulkonäköön.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei välttämättä, mutta yleiskunnon heikentyminen on iso ongelma. Aloitan kuntokuurin ja ruokavalio menee myös uusiksi.
- N57
Mutta harmittaako valta-aseman menetys? Rupsahtaneella naisella ei ole enää minkäänlaista valtaa miehiin.
https://img.csfd.cz/files/images/creator/photos/159/887/159887275_a09699.jpg?w370h370
Tokihan te vosut näytätte vähintään yhtä hyvältä kuin hän (Pauliina Laitinen-Littorin).
Olen 53 ja seksielämäni on vilkkaampaa ja tyydyttävämpää kuin koskaan. Ikinä ennen en ole näin paljon peuhannut keskellä päivää ja jopa ulkona auringonpaisteessa (ei toki talvella).
Joten: tuskin minua haittaa oma tai muidenkaan rupsahtaminen. En ikinä ole ollut pinnallinen ihminen enkä aio nyt ruveta.
Vierailija kirjoitti:
https://img.csfd.cz/files/images/creator/photos/159/887/159887275_a09699.jpg?w370h370
Tokihan te vosut näytätte vähintään yhtä hyvältä kuin hän (Pauliina Laitinen-Littorin).
Henkisesti terveellä ei ole talvetta vosutella muita ihmisiä. Kumpi sinulta meni ensin, ulkonäkö vai järki?
Vierailija kirjoitti:
Olen 53 ja seksielämäni on vilkkaampaa ja tyydyttävämpää kuin koskaan. Ikinä ennen en ole näin paljon peuhannut keskellä päivää ja jopa ulkona auringonpaisteessa (ei toki talvella).
Joten: tuskin minua haittaa oma tai muidenkaan rupsahtaminen. En ikinä ole ollut pinnallinen ihminen enkä aio nyt ruveta.
Sun nussimisistahan tässä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti terveellä ei ole talvetta vosutella muita ihmisiä. Kumpi sinulta meni ensin, ulkonäkö vai järki?
Ehkä ne meni yhtäaikaan
Valehtelisin jos väittäisin, ettei se yhtään harmita. Mutta ei se nyt varsinaisesti ongelma ole. Näin 46-vuotiaana yritän kyllä panostaa hyvinvointiin liikunnan ja terveellisen ruokavalion kautta, mutta myös laadukkaaseen kosmetiikkaan ulkonäön takia. Mihinkään varsinaisiin kauneusoperaatioihin en kuitenkaan aio ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan. Hyvin on vientiä, vaikka olen jo 46v. Oikeastaan nyt tuntuu, että kiinnostusta tulee miehiltä hyvin laajassa ikäskaalassa, jostain 30-korvilta ihan pappaikäisiin. En tietenkään vertaile itseäni 18v rusoposkisiin neitoihin, kun olen sinut ikäni, kehoni ja itseni kanssa.
Pidän huolta ihostani, kunnostani ja kehostani, ja käytän jonkun verran rahaa hoitoihin ja kosmetiikkaan, kun ei enää tarvitse pihistellä.
Tunnen sut. Annat pillua niille papoille, koska tosiasiassa muut ei ole susta kiinnostuneet kuin mielikuvituksessasi.
Jepjep :-) Ikävää jos olet katkeroitunut...
+40 naisia nussin enää vain pimeässä peiton alla esteettisistä syistä.
On ja en mitään :( syön kuin hevonen enkä liiku pätkääkään. Istumatyö kaiken lisäksi
Minulla on 12 vuotta nuorempi naisystävä, joten en ole asiasta kauhean huolissani.
Ei ollenkaan. Olen onnekseni aseksuaali joten ei tarvitse viehättää kenenkään silmää saadakseni seksiä tai kumppanin. Lisäksi olen työssä jota tehdään yksin tietokoneen kanssa, ei tarvi siinäkään näyttää edustavalta. t. läski ja rupsahtanut, mutta onnellinen 44 v nainen