Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihtuuko jos kalorit jää alle 1400kcl päivä?

Vierailija
18.02.2013 |

olen 164 cm ja 63 kg.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että laihtuu mutta hitaasti. (mikä on toki ihan hyväkin asia). Minä lihoisin koska peruskulutukseni on 1300kcal enkä liiku.

T.150cm ja 48kg

Vierailija
2/6 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aktiivisuudestasi. Jos olet kuten minä: bussilla ovelta ovelle töihin, jossa istutaan koko päivä ja kotona kevyitä kotitöitä, et laihdu. Ainakaan minä en laihtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan liikuntaa kyllä aika paljon. noin 5-7 tuntia jumppaa per viikko + työmatkat kävelen. Mutta minua ei ole koskaan liikunta laihduttanut, saan liikkua vaikka kuinka eikä paino putoa. Kroppa nyt ei ole läskinen mutta kuitenkin.

ap

Vierailija
4/6 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan liikuntaa kyllä aika paljon. noin 5-7 tuntia jumppaa per viikko + työmatkat kävelen. Mutta minua ei ole koskaan liikunta laihduttanut, saan liikkua vaikka kuinka eikä paino putoa. Kroppa nyt ei ole läskinen mutta kuitenkin.

ap

Vierailija
5/6 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu, vaikkei harrastaisi edes liikuntaa. Minä olen 161 cm, 70 kg, en harrasta liikuntaa. laihdutan Kiloklubin ohjein syöden 1720 kcal päivässä, ja puolisen kiloa viikossa on lähtenyt aika tasaisesti. 

Vierailija
6/6 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 07:19"]

Laihtuu, vaikkei harrastaisi edes liikuntaa. Minä olen 161 cm, 70 kg, en harrasta liikuntaa. laihdutan Kiloklubin ohjein syöden 1720 kcal päivässä, ja puolisen kiloa viikossa on lähtenyt aika tasaisesti. 

[/quote]

Mikä sun se aktiivisuustasosi on? Mitä teet työksesi?

Aloitteleva klubilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan