Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisi eroon tunteista salarakasta kohtaan?

Vierailija
05.05.2013 |

Olemme salarakkaan kanssa kumpikin päättänyt jatkaa avioliittojamme, lasten takia. Vahvimmat tunteemme kohdistuvat kuitenkin toisiimme. Luulin, että tunteet laimenisivat ajan kanssa, mutta näin ei ole tapahtunut vaik ei olla oltu paljoa tekemisissä pian vuoteen. Miten te muut ootte saanu tunteet hiipumaan vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ja olen nykyisin naimisissa ex-salarakkaan kanssa. Harmittaa vain se, etten tehnyt ratkaisua aikaisemmin.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:15"]

Olemme salarakkaan kanssa kumpikin päättänyt jatkaa avioliittojamme, lasten takia. Vahvimmat tunteemme kohdistuvat kuitenkin toisiimme. Luulin, että tunteet laimenisivat ajan kanssa, mutta näin ei ole tapahtunut vaik ei olla oltu paljoa tekemisissä pian vuoteen. Miten te muut ootte saanu tunteet hiipumaan vastaavassa tilanteessa?

[/quote]

Vierailija
2/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ja tahto auttaa. Mulla helpotti jo muutaman kuukauden jälkeen, kun ei pidetty yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:15"]

[/quote]

TAAS tällainen:Vaikuttaa pakosti trollilta, ei voi mitään.

Mutta yleisesti: Miksi siitä tunteesta pitää päästä eroon? Tunteet eivät ole vaarallisia.

Vierailija
4/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollilta? Miksi epäilet tällaista? Eikö tunteet voi kesää vuotta, jos lopettaa suhteen?

Vierailija
5/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:29"]

Trollilta? Miksi epäilet tällaista? Eikö tunteet voi kesää vuotta, jos lopettaa suhteen?

[/quote]

Epäilen siksi, että tallaisia aloituksia on täällä jatkuvasti; sanasta sanaan lähes samanlaisia.

"Eikö tunteet voi kesää vuotta, jos lopettaa suhteen?". Voi, väitinkö etteivät? Mutta tunteet eivät ole vaarallisia, ne eivät vahingoita ketään. Oleellista on, miten toimii; ei se, mitä tuntee.

Vierailija
6/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä asioista avaudutaan ehkä täällä, koska salasuhteesta on vaikea kertoa ainakaan kaikille kavereille ja tutuille.

Vierailija
7/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap niin täysin. Tietysti tunteista toiseen mieheen haluaisi eroon, että pystyisi 100 prosenttisesti keskisttymään aviopuolisoon. Näin siis silloin, jos on päättänyt lopettaa suhteen toiseen mieheen.

Vierailija
8/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetat suhteen? nauttisit elämästä. Ihmistä ei ole tarkoitettu yksiavioiseksi. Yksiavioisuus on kulttuurin luoma ilmiö ja perustuu vain siihen, kun ennen ei ollut ehkäisyä.

Vierailija
9/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vähän samanlaisia ajatuksia... mulla vanha tuttu ja nyt yli kymmenen vuoden jälkeen ollaan taas pidetty kivaa yhdessä... mietin missä menee ihastumisen raja? Saako ihastua? Mitä oikein haluan ja ajattelen??? Ja mitä tämä toinen ajattelee minusta? Tosin me olemme molemmat nyt vuosien jälkeen jälleen sinkkuja... sillä tavalla eri tilanne kuin sinulla. Mutta kysymykset taitavat olla samoja... mitä tehdä tunteille?

Vierailija
10/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus! Onko joku oikeasti tätä mieltä?

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 19:18"]

Miksi lopetat suhteen? nauttisit elämästä. Ihmistä ei ole tarkoitettu yksiavioiseksi. Yksiavioisuus on kulttuurin luoma ilmiö ja perustuu vain siihen, kun ennen ei ollut ehkäisyä.

[/quote]

Vierailija
11/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette sinkkuja, niin go for it! Miksi edes mietit, että tunteille pitäisi tehdä jotain?

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 19:35"]

Mietin vähän samanlaisia ajatuksia... mulla vanha tuttu ja nyt yli kymmenen vuoden jälkeen ollaan taas pidetty kivaa yhdessä... mietin missä menee ihastumisen raja? Saako ihastua? Mitä oikein haluan ja ajattelen??? Ja mitä tämä toinen ajattelee minusta? Tosin me olemme molemmat nyt vuosien jälkeen jälleen sinkkuja... sillä tavalla eri tilanne kuin sinulla. Mutta kysymykset taitavat olla samoja... mitä tehdä tunteille?

[/quote]

Vierailija
12/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinkku... ehkä eniten mietin mokaanko hauskan pidon jos alan tunteilla... tai tunteilenko ja annan palaa =D  Ja miten toinen siihen sitten reagoi?

Itse olen aina ajatellut, et omiin tunteisiin pitää luottaa ja sen mukaan elää, kerran täällä vain ollaan! Mutta nyt sitten eronneena ja eroon tyytyväisenä, uutta kivaa löytäneenä, huomaan jännittäväni kuin silloin joskus teininä :D

Vierailija
13/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tilanne, että olen hyvin vahvassa tunnesiteessä rakastajattareeni. Ei siitä niin suurta haittaakaan ole. Kotielämä sujuu kuten ennenkin enkä mitään suuria tunteita koe kotona ollenkaan.

Vierailija
14/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet sitten, jos vaimosi saa tietää rakastajattarestasi?

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:02"]

Minulla on sellainen tilanne, että olen hyvin vahvassa tunnesiteessä rakastajattareeni. Ei siitä niin suurta haittaakaan ole. Kotielämä sujuu kuten ennenkin enkä mitään suuria tunteita koe kotona ollenkaan.

[/quote]

Vierailija
15/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat elää kotona tunteettomana? Mikä on se pointti, ettet ansaisisi olla onnellinen myös tunne tasolla? Itse erosin juuri sen takia kun huomasin ettei kotona mikään tunnu enää miltään. Nyt itsekseen lasten kanssa on ollut oikein vapauttavaa elää ja olla. Ja nyt vielä tämä vanha tuttavuus joka on astunut kuvioihin  ;D ja kesäkin tulossa!!

-se sinkku

Vierailija
16/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteissa usein on vahva tunneside. Harvemmin ne taitaa perustua pelkkään seksiin.

Vierailija
17/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka uskalsit tehdä tämän ratkaisun? Useimmat varmaankin jäävät suhteeseen ihan vain lasten ja tottumuksen takia. Siksi salasuhteita onkin niin paljon pidemmissä avioliitoissa.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:13"]

Miksi haluat elää kotona tunteettomana? Mikä on se pointti, ettet ansaisisi olla onnellinen myös tunne tasolla? Itse erosin juuri sen takia kun huomasin ettei kotona mikään tunnu enää miltään. Nyt itsekseen lasten kanssa on ollut oikein vapauttavaa elää ja olla. Ja nyt vielä tämä vanha tuttavuus joka on astunut kuvioihin  ;D ja kesäkin tulossa!!

-se sinkku

[/quote]

Vierailija
18/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Mulla on suhde työkaveriin ja yritän lopettaa sitä. Tunteet on vain liian vahvat. Kerro ap mullekin, jos löydät ratkaisun tunteiden kuolettamiseen.

Vierailija
19/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, jos auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän