Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varmenne ei ikinä kelpaa?

Vierailija
18.02.2013 |

Tämä uusi palsta jumittaa koko ajan! Jos yritän vastata johonkin viestiin ja aivan varmasti kirjoitan varmenteen oikein, niin silti ilmoitetaan, että viestin lähetys epäonnistui ja varmenne ei kelpaa.

Ja koko ikkuna menee niin jumiin, että en voi edes kopioida kirjoittamaani viestiä. Saatika kirjoittaa uutta varmennetta ja koittaa viestin lähettämistä uudelleen.

Miksi ne muuttivat ihan hyvin toimivaa keskustelupalstaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 09:56"]

Tämä uusi palsta jumittaa koko ajan! Jos yritän vastata johonkin viestiin ja aivan varmasti kirjoitan varmenteen oikein, niin silti ilmoitetaan, että viestin lähetys epäonnistui ja varmenne ei kelpaa.

Ja koko ikkuna menee niin jumiin, että en voi edes kopioida kirjoittamaani viestiä. Saatika kirjoittaa uutta varmennetta ja koittaa viestin lähettämistä uudelleen.

[/quote]

minulle tulee välillä herja, että varmenne ei toimi. Sitten kun syöttää varmenteen uudestaan, niin kappas, se viesti olikin tullut kahteen kertaan. Katsotaanpa tuleeko tämä vai meneekö ekalla kerralla ilman herjoja.

Vierailija
2/7 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas varmenne toimii mutta jos yritän vastata lainattuun viestiin, niin se vastauslaatikko jossa lainaus on katoaa kokonaan. Kun klikkaan sitä uudelleen, tulee lainaus tuplana ja oma vastaukseni päätyy sinne lainauksen sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vaan ette osaa :D 

Vierailija
4/7 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, osaan kuitenkin ff:llä lainata oikein, ie:llä ja chromella en?

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:14"]

Te vaan ette osaa :D 

[/quote]

Vierailija
5/7 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aamulla yhdessä viestissä 14. kerralla varmenne läpi. Aina vaan ilmoitti "lähetys epäonnistui", "varmenne ei kelpaa", Tuosta ilmoituksesta voi mennä takaisin edelliselle sivulle nuolinäppäimellä ja yrittää syöttää uuden varmenteen. 14. kerta toden sanoi mulle aamulla.

Vierailija
6/7 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 09:56"]

[/quote]

Kun ikkuna menee jumiin, palaa edelliselle sivulle. Siellä on alareunassa kirjoittamasi teksti tallella, ja pyydettävä varmennenumero vain pitää muuttaa. Mulla menee aina toisella kerralla läpi.

Vikahan tämä on, ei siitä mihinkään pääse, mutta kirjoittamaan pystyy silti.

Vierailija
7/7 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:12"]

Mulla taas varmenne toimii mutta jos yritän vastata lainattuun viestiin, niin se vastauslaatikko jossa lainaus on katoaa kokonaan. Kun klikkaan sitä uudelleen, tulee lainaus tuplana ja oma vastaukseni päätyy sinne lainauksen sekaan.

[/quote]

:D piti testata heti. Osasin Chromella ainakin tähän asti, eli lainasin ja vastasin. Seuraavaksi varmenne. Jännitystä.