Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin imetyksen kuukausi sitten. Rinnat aivan kamalan näköiset=(

Vierailija
17.02.2013 |

Onko toivoa, että nämä tästä vielä kiinteytyisivät? Ovat vain tyhjät pussit, pienet rusinat. Ennen lapsia minulla oli oikein nätit, pyöreät B-kupin rinnat. Eivät siis koskaan suuret, mutta tyytyväinen olin. Nämä nykyiset ovat hirveät!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saattavat korjautua jonkin verran. Heti imetyksen lopettamisen jälkeen rinnat voivat olla ihan tyhjät, sitten puolen vuoden - vuoden kuluessa niihin tulee vähän rasvakudosta tilalle. Tai sitten ne jäävät tuollaisiksi. Ei voi tietää etukäteen! Mulla tilanne korjautui hieman, noin puolessa vuodessa, mutta ei kokonaan, vaan edelleen on puolityhjän näköiset A- ja B-kupin välissä olevat rinnat, kun ennen oli kunnon kiinteä B tai jopa C.

Vierailija
2/4 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla palautuu, toisilla ei. Itselläni hävisivät rinnat imetysten myötä. Ennen oli sellainen pyöreä b-kuppi, nyt on aa-a "kuppi" eli ts. tyhjät roikkuvat pussit. Ei se koko edes ole niin paha juttu, kuin se muoto, mitä ei siis ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen imettänyt kolme lasta, yhteensä neljä vuotta elämästäni. Olen nyt 48, ja mulla on kauniit, pyörät rinnat, joista ei ikinä uskoisi, miten paljon niillä on imetetty. Kyllä sinunkin voivat siitä vielä kohentua.

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:15"]

Onko toivoa, että nämä tästä vielä kiinteytyisivät? Ovat vain tyhjät pussit, pienet rusinat. Ennen lapsia minulla oli oikein nätit, pyöreät B-kupin rinnat. Eivät siis koskaan suuret, mutta tyytyväinen olin. Nämä nykyiset ovat hirveät!

[/quote]

Vierailija
4/4 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin vielä muutama kuukausi imetyksen jälkeen tyhjiä ja roikkuvia rinrojani. Mut nyt yli vuosi imetyksestä rinnat on taas lähes entisellään ;)

Sulla on tosi vähän aikaa vasta iemtyksen lopettamisesta, ei voi vielä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan