kuinka suuri dildo vaimolle?
Olen hankkimassa naiselleni dildoa, mutta tuo koko hieman mietityttää. Minä haluaisin nähdä suuren painuvan sisään, mutta kun olen noita verkosta etsinyt niin en oikein osaa päättä. Vaimo sanoo, ettei välttämättä kaipaa yhtään suurempaa kuin minun (15/5 cm)
Kaikki dildot tuntuvat joko olevan ohuempi kuin minun tai sitten paksuja ja kauhean pitkiä.
Pelkään, että jos ostan paksun pitkän, niin tulee korville siitä pituudesta. Löytyisiköhän mistää n 6cm paksua mutta alle 20cm pitkää?
Kommentit (7)
Runkkareitten ja kokemattomien poikien kuvitelmia, että nainen haluaisi metrin mittaista mailaa joka paikkaan. Ei, ne itse ostavat normaalia kalua pienempiä dildoja, koska se tuntuu paremmalta. Kuten täällä mainittiinkin moneen kertaan... Iso On huono.
Meillä on noin viistoistasenttinen. Tarvittaessa sen päälle voi vetäistä sleeven, jolla siitä tulee puolet paksumpi ja noin 20 senttinen. Kumpikin kelpaa, ilman sleeveä ehkä enemmän työstetään. Ainakin ejakuloi helpommin ohuemman kanssa.
Dildoissa tykkään itse pienemmistä kuin aidoissa. Siis ohuemmista.
Ota huomioon, että jostain tarvii pystyä pitämään kiinnikin dildossa kun sitä työntelee, eli sen tarvii olla kuitenkin pidempi.
Vaimosi ei "välttämättä" halua isompaa - eli mitä? Haluaa vai ei? Entä jos kuitenkin haluaa ison eikä viitsi sanoa? Vai onko dildo sinun haaveesi, ei hänen?
Kyllä valikoimaa on, miten ei löytyisi sopivaa? Miksei hän osta itse sellaista mistä tykkää?
Kaluissa iso on hyvä, mutta dildoissa en itse yhtään tykkää isoista. Itse asiassa en edes välittäisi dildoista jos aina olisi aitoa saatavilla, ei se tunnu tuhannesosaksikaan yhtä hyvältä missään suhteessa.
Toinen kysymys sitten tykkääkö hän vibralla vai ilman?
Vierailija kirjoitti:
Runkkareitten ja kokemattomien poikien kuvitelmia, että nainen haluaisi metrin mittaista mailaa joka paikkaan. Ei, ne itse ostavat normaalia kalua pienempiä dildoja, koska se tuntuu paremmalta. Kuten täällä mainittiinkin moneen kertaan... Iso On huono.
Omasta mielestäni pituudella ei väliä kunhan on riittävän pitkä, että voi hyvin pitää kiinni. Sisälle menee aina se normaali 10cm ja lopusta on vain haittaa. Ulkona saa sitten olla ainakin toinen 10cm. Paksuus vaihtelee fiiliksen mukaan, mutta yleensä 3cm halkaisija on käytössä.
Joskus ostin sopivan pituisen, mutta siinä ei ollut mitään, mistä järkevästi pitää kiinni. Niinpä varmaan puolet oli kädessä ja puolet vain sisällä. Se oli tylsä kokemus.
Kuten edellä; huomioi että siitä pitää saada hyvä ote jotta sillä tekeekin jotain. Suurin osa ainakin vibrallisista on n.3cm halkaisija ja 15-20 pitkiä joten miksei löydy? Hankkisin ehkä omaa kaluasi isommankin. Luultavasti ei kehtaa sanoa haluavansa sellaista tai ei tiedä jos ei ole ollut aiemmin. Isompi siksi että siinä on oma viehätyksensä..
Ettäkö vähemmän paksua?osta Dick rambone,ei sitä tarvitse kaikkea työntää sisään mutta mieti että et
siitä pituudesta ole huolissas.
Anna rakkaallesi tunne että pituus ei ratkaise(metri) vaan käyttö ja sen jälkeinen lauennut ,märkä,kuuma
simpukka on täysin sun nautittavissa ja vaimo varmaan keskittyy sun nautintoon rennommin.Odota tietysti
hetki kohteliaasti ennen omaa vuoroa,ei ole kiirettä ja saat laueta milloin tuntuu.