Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuullostaa pieneltä, mutta kun samanlaisia tilanteita tulee liian usein...

Huoh
27.02.2019 |

Miten voisin kertoa miehelleni, että hänen suhtautuminen tiettyihin tilanteisiin tms. on todella ällöttävä... Okei, vaikeasti ymmärrettävissä asia tuosta ensimmäisestä lauseestani, mutta... otetaan vaikka esimerkki. Olimme vasta viettämässä iltaa kahdestaan ja olessamme kadulla edessämme oleva nuori nainen kaatui liukkaalla kadulla edessämme. Mieheni auttoi tietysti naista, mutta oli todella todella jotenkin lipevä siinä tilanteessa. Jotenkin otti "yli" koko tilanteen ja oli naiselle niin lässynlässyn. Koin tilanteen jotenkin myötähäpeälliseksi. Mielestäni tilanteessa oli todellakin paikallaan auttaa kaatunutta naista, mutta joku raja sellaisessa lääppimislässynläässä..

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa

Vierailija
2/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän imelä kun hän kuullottaa sipulia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulihan tämänkin palstan taso todistettua. -Se ap :/ .

Vierailija
4/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minusta siltä, että olet vähän mustasukkainen ja epävarma itsestäsi. Voisiko pitää paikkaansa? Aika ja ikä auttaa tähän kyllä.

N49

Vierailija
5/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä muista vastaavista tilanteista? Auttaisi ymmärtämään, mitä tarkoitat.

Vierailija
6/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teit tuossa tilanteessa?

Vierailija
7/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötääähäpeä oli tunnnne?

Vierailija
8/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin toki autoin kaatunutta naista, mutta sillä tavalla "hillitysti". Autoimme naisen ylös ja koin, että voisimme jatkaa mieheni kanssa matkaa, mutta mieheni jatkoi naiselle puhumista ja halusi välttämättä saattaa hänet perille asti (käsikynkässä 20m päässä olevalle autolle samalla valistamalla liukkauden vaaroista). Mieheni on noin 50v ja kaatunut nainen oli n. 20v. Itse olen 30+ ja en koe olevani epävarma itsestäni.

Vierailija
9/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pieneltä, mutta joka kerta kun aikuinen ihminen viljelee jotain typerää kaksoiskonsonanttia paikassa johon se ei kuulu (kuullostaa, puollustaa, sydämmeni jne), mun tekisi mieli huutaa sille, että "opettele kirjoittamaan!"

Vierailija
10/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin toki autoin kaatunutta naista, mutta sillä tavalla "hillitysti". Autoimme naisen ylös ja koin, että voisimme jatkaa mieheni kanssa matkaa, mutta mieheni jatkoi naiselle puhumista ja halusi välttämättä saattaa hänet perille asti (käsikynkässä 20m päässä olevalle autolle samalla valistamalla liukkauden vaaroista). Mieheni on noin 50v ja kaatunut nainen oli n. 20v. Itse olen 30+ ja en koe olevani epävarma itsestäni.

Kuulostaa kyllä ärsyttävältä. Selittääkö hän sinullekin itsestäänselvyyksiä?

Vierailija
11/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Porvoossa on liukkaat kadut.

Ap.

Vierailija
12/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pieneltä, mutta joka kerta kun aikuinen ihminen viljelee jotain typerää kaksoiskonsonanttia paikassa johon se ei kuulu (kuullostaa, puollustaa, sydämmeni jne), mun tekisi mieli huutaa sille, että "opettele kirjoittamaan!"

Mua taas nyppii ihmiset, jotka eivät osaa puhua asiasta, vaan takertuvat kirjoitusvirheisiin.

Vierailija
13/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä joo selittää itsestään selvyyksiä minullekin välillä... -AP

Vierailija
14/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  ja tuossakin näytti tulevan yhdyssanavirhe :D -AP

Vierailija
15/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten iät liittyvät mielestäsi asiaan?

Vierailija
16/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N49 viittasi kommentissaan ikäasiaan. -AP

17/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas nyppii ihmiset, jotka eivät osaa puhua asiasta, vaan takertuvat kirjoitusvirheisiin.

p.o. minua nyppivät 

Vierailija
18/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on flirtti. Ärsytytäisi minuakin. Ja varsinkin jos vaimo tavallaan suljetaan tilanteessa ulkopuolelle.

Vierailija
19/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on flirtti. Ärsytytäisi minuakin. Ja varsinkin jos vaimo tavallaan suljetaan tilanteessa ulkopuolelle.

Mistä kohtaa teit tuollaisen tulkinnan? Minä en lukenut mitään sellaista, mitä mies ei olisi tehnyt yhtä lailla 80-vuotiaalle naiselle.

Vierailija
20/34 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun joku tai jotkut pilasivat minulle oikeasti tärkeän aloituksen kielioppiin takertumalla.  Onko todellakin tärkeämpää ennemin nussia (korjaan, rakastella) pilkkua kuin vasta alkuperäiseen kysymykseen? -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän