Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mummumaisuuden pois ulkoisesta olemuksestani?

Vierailija
27.02.2019 |

En halua aina olla sen näköinen että olen menossa hautuumaalle.
Toinen, erilainen minäni on piilossa ja se ei ole mummumainen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja ja vaatekaapin päivitys auttaa yleensä. Mene isompaan vaateliikkeeseen ja pyydä myyjää avuksesi valitsemaan sopivia vaatteita. Vaatteiden tulee olla istuvia ja oikean väriset sinulle. Tokmannin tai Citymarketin kaavut pistä vaatekeräykseen. Lisäksi kunnon kampaajalle, ei mihkään Pirkon kotikampaamoon, jossa tod.näk. olet käynyt viimeiset 15 vuotta.  Kaikille ikääntyville naisille ei käy pitkät hiukset.

Jos omaa lyhyen kaulan tai pyöreät roikkuvat posket,  niin silloin lyhyemmät hiukset keventävät ilmettä. 

Ei missään nimessä lyhytkaulaiselle lyhyitä hiuksia. Itse olen vielä nuori ihminen, mutta minulla on lyhyt kaula. Lyhyet hiukset oikein alleviivaisivat lyhyttä kaulaani. Sen huomaa myös hiukset ylhäällä, jolloin näytän kauhealta kyrmyniskalta, jonka pää on kiinni hartioissa. Vähintään hartioihin yltävä hiusten pituus piilottaa kaulan lyhyyden. Lisäksi kannattaa välttää kovin ahtaita kaula-aukkoja, v-mallin aukko keventää vaikutelmaa parhaiten.

Vierailija
22/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka lyhyeksi,sillä se mummuus lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värianalyysi! Oikeat värisävyt vaatteissa, meikeissä, hiuksissa, koruissa vaikuttaa todella paljon.

Vierailija
24/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räväkät silmälasit, väriä hiuksiin, helmikorut pois

Olihan tää vaan paska vitsi?

Vierailija
25/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kauniit hiukset, ei silmälaseja, ryhti ja kunto kohilleen ja painoindeksi 22 tai alle. Terveet elämäntavat.

Silmälasejahan on nykyään hyvinkin kauniita malleja, turhaa mielestäni välttää silmälaseja kokonaan :)

Rillipäät älkööt vaivautuko.

Oletko yläasteella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän