Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies neuvoo ja oikoo jatkuvasti

Vierailija
27.02.2019 |

Mieheni on mua huomattavasti paremmin koulutettu ja myös kielellisesti hyvin lahjakas. Nyt hän on alkanut oikomaan lauseitani lähes jatkuvasti "kieliopillisesti oikeaksi" niinku hän sanoo. Pahinta on että hän oikoo sanomisiani myös julkisesti muiden kuullen. Viimeksi ulkomailla ollessamme hän jatkuvasti korjasi englannin ääntämistäni ihan vaan vaikka ravintolassa ollessamme kun tilasin ruokaa. Jopa whatsup viesteihin hän mainitsee kuinka pitää kirjoittaa.

Mitä tollaseen pitää suhtautua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg ei jatkoon. Mun eksä oli vähän samanlainen vaikka oli mua huomattavasti huonommin koulutettu! Ei oikonut mutta neuvoi ihan joka helvetin asiassa. Lopulta se itse asiassa johti meidän eroon, hän ei kestänyt sitä että hiillyin niistä neuvoista, se oli hänelle sitten "viimeinen niitti" ja jätti mut.

Vierailija
2/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudu silleen, että kerrot hyvin suorasanaisesti kuinka väärin ja alentavaa ja ärsyttävää tuollainen on, ja jos mies ei tajua lopettaa, niin sitten suhtaudut niin, että sanot heipat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on WhatsApp eikä Whatsup.

Vierailija
4/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, eikö sillä ole mitään tekemistä.

Vierailija
5/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten pitäs suhtautua? No mua tollainen vituttaa ankarasti ja sanoisin heipat nopeasti. Ei tuollainen kuulu mihinkään suhteeseen. Oppitunnit ovat erikseen.

Vierailija
6/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, eikö sillä ole mitään tekemistä.

Tuntuu sillä olevan... Tekee tohtorin väitöstä ja tuunaa harrastusautoaan kaikki illat tallissa. Hullua on että mies tulee sieltä kädet rasvassa kotiin niin saattaa korjata "se keittoa", kun sanon että jääkaapissa on hänelle soppaa.

Ap

Vierailija
7/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kerran hiukan tyhmä, niin miksi ei mies sitä kouluttaisi? 

Vierailija
8/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava tyyppi. Ex oli vähän tommonen kanssa juu. Elbaili myös aina knoppitiedoilla ja sivistyssanoilla. Itsekin olen maisteri, joten ei liittynyt koulutustasojen eroon, vaan ihan vaan exän ärsyttävään persoonallisuuteen. Tän takia ei kuitenkaan ero tullut.

Vierailija
9/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mäkkeen tuommonen. Pari vuotta sitten osallistuin tohtorien pitämään tilaisuuteen, jossa jokainen vuorollaan piti "luennon" omasta erikoisalastaan. Yksi ukko korjaili koko ajan akkojen sanomisia eli ei tule ukkos muuttumaan vaan pahenee entisestään.

10/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on mua huomattavasti paremmin koulutettu ja myös kielellisesti hyvin lahjakas. Nyt hän on alkanut oikomaan lauseitani lähes jatkuvasti "kieliopillisesti oikeaksi" niinku hän sanoo. Pahinta on että hän oikoo sanomisiani myös julkisesti muiden kuullen. Viimeksi ulkomailla ollessamme hän jatkuvasti korjasi englannin ääntämistäni ihan vaan vaikka ravintolassa ollessamme kun tilasin ruokaa. Jopa whatsup viesteihin hän mainitsee kuinka pitää kirjoittaa.

mua -> minua

niinku -> niin kuin 

on että -> on, että

ravintolaan liittyvä lause on totaalisesti väärin

tollaseen -> tuollaiseen

Olisit tyytväinen, että hän opettaa sinua, minä en kyllä jaksaisi.

Vierailija
11/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele sitä. Hanki oma huone.

Vierailija
12/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua -> minua

niinku -> niin kuin 

on että -> on, että

ravintolaan liittyvä lause on totaalisesti väärin

tollaseen -> tuollaiseen

Olisit tyytväinen, että hän opettaa sinua, minä en kyllä jaksaisi.

hahahahahahahhhhhhhh :D

tyyt tyyt, ti ti tyyt tyyt !

Vierailija
13/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, helmiä sioille, tässä tapauksessa aloittajalle ja av-mammalle joka repostelee miehensä tekemisiä julkisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi