Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustelisi lapsia hankkineen kanssa?

Vierailija
27.02.2019 |

Mitkä syyt tekevät siitä sinulle dealbreakerin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi toisen lapsia riesakseni ja vielä tulisi kaupanpäälle ex-puoliso, ja sen suku, miksi haluaisin olla heidän kanssa tekemisissä?!

Vierailija
42/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lapsia enkä ymmärrä kuollaksenikaan MIKSI KUKAAN hankkisi lapsia. Ei voisi enempää olla erilainen ajatusmaailma kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pillereitä ihan syystä. En halua lapsia, en omia enkä muidenkaan. Ei minulla ole perheitä tai lapsia vastaan mitään, en vain valitse niitä omalle kohdalleni kun saan kerran valita.

Vierailija
44/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieniä lapsia. Jos puoliso tästä nyt johonkin katoaisi, niin en haluaisi lisää lapsia elämääni. Se olisi liian raskasta. Omiaan sentään rakastaa niin, että sotkun ja itkun sietää sen varjolla. Lisäksi en usko että helpolla löytäisin niin ihmeellisen erinomaista miestä, että kelpuuttaisin hänet asumaan lasteni kanssa.

Vierailija
45/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vielä lastentekoiässä, joten lapsettomia kumppaneita kyllä löytyy. Mahdollisuus ydinperheeseen ilman säätöä exien kanssa lasten asioista.

Vierailija
46/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meinasin mennä tekemään virheen. Naisella kaksi lasta. Homman kaatoi se, että kuten nykyajan lapset yleensäkin eivät osaa puhua normaaaliäänellä, vaan huutavat kurkku suorana koko ajan ja riehuvat, kuin vähämieliset. Joo ei kiitos en kaipaa sellaista.

Vierailija
47/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä voisin, mut he eivät halua seurustella mun kanssa. Viimeks en ollut riittävän korkeasti koulutettu, joten vaihtoi heti miten tohtoriin. Edeltävälle olin liian tylsä, joten löysi jännempää seuraa, no kukapa sitä muistelmiensa kanssa ei tykkäisi elää, kipu on kivaa. Oon todennut, ett mielummin elän yksin vaikka onhan tämä aika yksinäistä aika-ajoin, en vaan jaksa pettymyksiä yhtään enempää.

Vierailija
48/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia enkä myöskään halua äitipuoleksi vieraille lapsille. Uusperheissä on tietääkseni kaikilla yleensä sopeutumisvaikeuksia jopa vuosien ajan, enkä halua olla se perheen ulkopuolinen "pahis", joka estää isää ja äitiä palaamasta yhteen ja joka ei tiedä mistään mitään eikä edes osaa olla lasten kanssa.

Lisäksi introverttinä tarvitsen paljon omaa aikaa ja rauhaa. En kestäisi jatkuvaa hälinää ja huutoa.

Vierailija
49/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti voin myöntää, että en halua asettaa viatonta lasta asemaan, jossa hänen kodissaan pyörisi mies, joka ei pystyisi rakastamaan häntä kuin omaansa. Lapset kyllä aistivat tämän. Lisäksi ne naiset, joilla on jo lapsia eivät niitä enää lisää halua ja tiedän, että itse tulen haluamaan lapsia jossain vaiheessa elämääni. En halua tuhlata omaani enkä toisen aikaa.

Vierailija
50/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin kasvattaa jonkun toisen lapsia, kun olen niin onnellisesti välttynyt omilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan