Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä pitää miehen olla, jotta ei liioittele muutamalla sentillä?

Vierailija
17.02.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2-metriset eivät ainakaan pyöristä ylöspäin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm

Vierailija
4/7 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 08:57"]

190cm

[/quote]

197 senttiset eivät sano itseään kaksimetrisiksi?

Vierailija
5/7 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 181-senttinen keski-ikäinen mies, eikä kertaakaan elämässä ole tullut mieleenkään itselleni lisää senttejä puhua. Enkä  edes ymmärrä, missä tilanteessa liioittelu kannattaisi; siitähän jäisi kiinni heti ensimmäisellä näköhavainnolla. Varallisuudellaan, ammatillaan, koulutuksellaan tms. mies voi jonkin aikaa bluffata mutta ei fyysisillä ulottuvuuksilla.

Vierailija
6/7 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele omasta varrestani (175 cm) ja silti olen aina kiinnostuneita naisia löytänyt. Tiedän kyllä, että monelle olen ihannepituutta lyhempi, mutta en sen vuoksi viitsi ilmoitella pituuttani väärin. Moni on kyllä sanonut, että näytän pidemmältä. Ehkä sen vuoksi, että kaikki muut liioittelevat pituuttaan? ;)

Vierailija
7/7 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syksystä asti tavannut 3 miestä treffipalstan kautta. Kaikki ilmoittaneet pituudekseen 180cm. Kaikki ovat olleet kivoja mutta on mennyt mielenkiinto heti kun ensisilmäyksellä totuus paljastuu, ovat olleet n. 170cm pitkiä. Olen itse 172 cm ja mielelläni käytän korkoja jolloin olen lähellä 180 cm eli olen ollut kaikkia näitä miehiä pitempi. Pituus ei sinänsä ole minulle se tärkein asia vaan luonne ja huomaan heti miehistä tämän että minun pituuteni häiritsi. No jos olisi oikean pituuden tiennyt niin olisin voinut laittaa vaikka korottomat kengät. En ymmärrä miksi tämmöinen ilmiselvä heti paljastuva asia pitää valedella :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi